נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מצלמות אבטחה בבית ובמשרד

עינית מצלמה

גנבים ומשיגי גבול מהווים מטרד עבור אנשים רבים. החדשות הטובות הן, שבשנים האחרונות אנו חווים תנופה טכנולוגית בלתי פוסקת אשר הביאה עמה כמה פתרונות גם לתחום הביטחון האישי. אחד מהפתרונות הנפוצים ביותר כיום להרתעה, תפיסה ומניעה של פלישת זרים הם מצלמות האבטחה.

 

אז על מה אנחנו מדברים?

מצלמות אבטחה, כשמן כן הן, אלו אמצעי הגנה על בתים פרטיים, משרדי עבודה או מבנים אחרים, הנוקטים בשיטת צילום חללים אסטרטגיים. לפעמים מצלמות האבטחה יסייעו רק בזיהוי הפורצים וענישתם, אך עצם הידיעה על קיומה של מערכת מצלמות אבטחה מרתיעה את הפולשים הפוטנציאליים ומרחיקה אותם מהאזור.

לצורך התקנה ראשונים של מערכת מצלמות האבטחה וגם עבור תיקון תקלות, יש להיעזר בשירותי חשמלאי שכן התקנת המצלמות דורשת ניסיון, מקצועיות וידע במערכות ותשתיות חשמל.

 

סוגי מצלמות

ישנם שתי סוגי מצלמות אבטחה פופולריים לבית ולמשרד – מצלמות כיפה ומצלמות צינור.

מצלמות הכיפה מיועדות לתלייה בתקרה ולכן נפוצה בעיקר בתוך מבנים. העובדה שמצלמת הכיפה אינה בולטת טובה למי שאינו רוצה להעיב על עיצוב המקום או למי שרוצה לשמור על חשאיות המצלמה. יתרון נוסף של מצלמת הכיפה הוא בעמידותה הרבה, שכן מכיוון שקשה לזהות אותה ולהגיע אליה קשה גם להשחיט אותה.

מצלמת הצינור ככל הנראה מוכרת לנו יותר מהסיבה שהיא נראית לעין באופן ברור. מדובר בגוף מוארך ובולט, אשר יכול להיות יעיל הן בתוך הבית והן מחוצה לו. יתרונותיהם של מצלמות הצינור הם אפקט ההרתעה שיוצר גילוייהם לעיני כל וגם העובדה כי מצלמות אלו ניידות יותר ממצלמות הכיפה ואת חלקם אף אפשר להזיז בשלט רחוק.

 

מה חשוב לדעת כשמתקינים מצלמות אבטחה

תהליך התקנת מצלמות האבטחה הוא חלק חשוב ביותר, הדורש מחשבה ותכנון מראש. יש להתעכב ולהשקיע בבחירת מיקום המצלמה ולהיעזר כמובן גם בעצתו של החשמלאי שמתקין את מערכת המצלמות.

כאשר קובעים את מיקום המצלמות, יש להתייחס לכמה פרמטרים: תחילה, יש להכיר ולוודא את סוג ואיכות המצלמה אותה נתקין ולהתאים את המיקום המיועד ליכולותיה. יש להציב את המצלמה לא רחוק מדי מהאזור אותו אנו רוצים לצלם כדי לא לפגוע באיכות הצילום, אך מצד שני אין להניח אותה נמוך מדי מכיוון שכך נוכל להפסיד חלקים נרחבים מהשטח. בנוסף, יש לשים לב לתאורה הסובבת את המצלמה ולהשפעתה על התמונה המצולמת.

 

כמה זה עולה לנו?

התשובה לשאלת זו אינה חד משמעית, בעיקר מכיוון שזהו ענף מגוון המכיל אופציות רבות. מצלמת אבטחה פשוטה יכולה לעלות כמה מאות בודדות של שקלים אך אם נרצה לרשת את ביתנו במערכת מצלמות אבטחה אמינה ואיכותית יש להיות ערוכים להוצאה של כ- 1500 ₪. עלות חשמלאי בנושאי מצלמות אבטחה הינה 200 ₪ ומעלה, בהתאם למהות הטיפול כמובן.

מצלמת אבטחה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו