נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם הצבעים הנפוצים ביותר לשטיח בחדר האמבטיה?

סלון

אם את מלבטים איזה סוג ומה הגודל שיתאים לשטיח לחדר השינה או הילדים, איפה הכי כדאי למקם אותו ואיזה דברים אסור לכם לפספס כשאתם בחנות שטיחים הגעתם למקום הנכון!

 

על הרצפה

למרות שכבר שנים רבות שטיחים מקיר לקיר הם ממש קטסטרופה בעולם עיצוב הפנים, עדיין אנשים עושים את הטעות הזו ורוכשים שטיח שמתפרס עד לפינות החדר ומוציא את החלל מאיזון ופרופורציה. בין אם אתם מחפשים שטיח לאמבט או שטיח למטבח חשוב לשים לב לגודל שלו ביחס לחלל ולמיקום שלו על הרצפה.

 

שטיח הוא לא מסגרת

האמת היא שהמסגרת היא הרצפה, לכן חבל להצמיד את השטיח לקיר. אנחנו אוהבים ליצור מרווח ומרחב נשימה בין הרהיטים והאלמנטים בחלל ככה שכולם מורגשים ומקבלים את המקום שלהם. לגבי רהיטים גדולים: או שהוא מתמקם מתחתים או שמשכו אותו כמה סנטימטרים.

 

גם כשמדובר בשטיח יש לנו כללים ברורים

מעבר ליתרון הוספת הטקסטורה בחלל והאווירה הקוזית והנעימה ששטיח יוצר, הוא עוזר לנו להגדיר את החלל ולכן היחסים בינו לבין שאר הרהיטים חשוב מאוד. הדעה המקובלת היא ששטיח גדול מגדיל את החלל בו הוא נמצא, אבל לדעתנו זה לא נכון ברוב המקרים. שטיח גדול מידי ביחס לחלל יכול ליצור מראה קטן, דחוס, חנוק ועמוס. גם שטיח קטן לא תמיד יעבוד ויכול ליצור פרופורציות משונות ולכן צריך למצוא שטיח בגודל מתאים ביחס לחלל אליו הוא מיועד: לא גדול ולא קטן.

 

כלל הברזל שלנו

אנחנו מגלים לכם פה סוד כמוס שלנו, אז אנחנו מקווים שתשתמשו ותיישמו: בחרו תמיד שטיח שגודלו גדול לפחות כמו האלמנט או הרהיט הכי משמעותי בחלל. לדוגמא בסלון זו תהיה הספה, בחדר השינה – המיטה וכו'.

 

מה שואלים בחנות?

אנחנו לא נכנס לאיזה סוגי שטיחים יש וממה הם עשויים כי כנראה שנשעמם אתכם עד מוות. את ההתרשמות שלכם מסוגי השטיחים והעיצוב שלהם אתם יכולים לעשות כבר בחנות עצמה. אז מה כדאי לשאול את עצמכם או את המוכר?
האם ניתן לנקות את השטיח? מאילו חומרים הוא עשוי? הוא נעים לכם למגע? הדוגמא שעל השטיח היא ארוגה? או אולי מודפסת? יש גדלים קבועים או שאפשר להזמין על פי מידה רצויה?

 

תמיד נתאים את השטיח לחלל

כשאנחנו ניגשים לבחירת שטיח, אנחנו צריכים לשאול את עצמו כמה שאלות, כמו: מה הגודל שמתאים לנו? איזו צורה? עגול, מלבני, ריבועי? איזו פלטת צבעים קיימת בחלל? האם באמצעות השטיח אני רוצה להוסיף צבע או אולי ללכת על סגנון ניטרלי יותר? באלי טקסטורה מעניינת או סוג שקל לנקות? תבחרו כמה תכונות שאתם לא רוצים להתפשר עליהם ולכו עם הרשימה לחנות! כך גם תהיו ממוקדים אבל גם תאפשרו לעצמכם מרחב חדש של סגנונות שאולי לא הכרתם או לא חשבתם עליהם.

שטיח מגולגל

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו