נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל פתרונות ההצללה למרפסת

שמש

כל פתרונות ההצללה למרפסת ולחצר, תחת קורת גג אחת (תרתי משמע). איזה פתרון הצללה כדאי לכם להתקין? האם פרגולה מעץ? אולי פרגולת אלומיניום? לא משנה מה תבחרו, אתם תהיו הרבה יותר מוגנים מהשמש. כעת, בואו נדבר גם על האלמנט העיצובי.

אילו פתרונות הצללה קיימים למרפסת? האם פתרון כזה למרפסת יכול להתאים גם לחצר הבית? שאלות טובות, עליהן יש תשובות ברורות. אם אתם לאחרונה מתעניינים בהתקנה של פתרון הצללה במרפסת, ההמלצה היא לשקול פתרונות תלויים. ישנן פרגולות תלויות, אותן ניתן להתקין באמצעות אנשי מקצוע בתחום התקנת פרגולות.

 

התקנה של פרגולות תלויות במרפסת

התקנת פרגולות מצריכה המון ידע ומקצועיות, היות ומדובר בלא פחות מאשר סכנה פוטנציאלית לחיי אדם. מה ז"א? מאוד פשוט, פרגולה תלויה למרפסת חייבת להיות מותקנת בשיא המקצועיות ותוך הקפדה על כל הפרטים הכי קטנים וגדולים גם יחד. הצללה למרפסת במחירים אטרקטיביים? קודם כל, מקפידים על הבטיחות!

במקרים בהם פרגולה תלויה למרפסת נתלשת או קורסת, אין ספק שהנזק הפוטנציאלי עשוי להיות כל כך חמור, עד שזה עלול להיגמר בחיי אדם, חלילה. ההיבט הבטיחותי חייב תמיד להישמר. אם אתם לא אנשי מקצוע אשר מתקינים פרגולות למחייתכם, לעולם אין לנסות התקנת פרגולות לבד.

 

הצללה מעוצבת במרפסת הבית

לאחר שהבהרנו את הנושא הבטיחותי, בואו נחזור לדבר על פתרונות עיצוביים עבור הצללה במרפסת. על מרקיזה, יצא לכם לשמוע? מרקיזה היא פתרון הצללה מעולה, שניתן לרכוש בדגמים שונים ובגדלים שונים. זכרו, ככל שפתרון ההצללה הנדרש לכם צריך להיות גדול יותר, כך תצטרכו להוסיף בתקציב.

בין אם אתם רוצים להתקין סוכך מסילות או סוכך מתקפל, מרקיזה או פרגולה תלויה, בדרך כלל המחיר ייקבע לפי מטרים רבועים. מרפסת הבית צריכה להרגיש לכם נעים, גם אם לא השקעתם אלפי שקלים בהצללתה. יחד עם זאת, חשוב להבין שפתרונות אשר עולים יותר, בדרך כלל גם יהיו איכותיים יותר ומגנים יותר מתלאות מזג האוויר.

 

על איזו פרגולה תלויה נמליץ?

למשל, פרגולה תלויה מאלומיניום היא מומלצת ביותר. אגב, כשמדברים על פרגולות תלויות, חשוב מאוד לדבר על הנושא של המשקל של הפרגולה. למשל, פרגולה מאלומיניום מומלץ לתלות, היות והמשקל שלה אינו רב.

אם אתם מעוניינים לתלות פרגולה מעץ במרפסת, אין ספק שההיבט הבטיחותי כבר מקבל משמעות הרבה יותר רחבה. שימו לב, עץ בדרך כלל יהיה יותר כבד מחומרי גלם של אלומיניום. אם ישנו הצורך לתלות פרגולת עץ, חובה לעבוד תחת תקני הבטיחות הכי מחמירים וקפדניים. יחד עם זאת שישנם פתרונות הצללה רבים ומגוונים, תמיד יהיה חשוב כי בבחינת גודל המרפסת, אתם אכן הולכים על הפתרון הנכון. אם ישנו הצורך מספר מטרים רבועים נוספים, לא מומלץ לחסוך, אלא פשוט להוסיף בתקציב ולהגדיל את הפרגולה המותקנת.

פרגולה ביתית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו