נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד לתחזק צמחיה מלאכותית – 5 טיפים שימושיים

וורדים

עד כמה שפריחה היא דבר נפלא וצמחים הם כאלה שיוצרים אווירה הרבה יותר מחוברת אל הטבע ונעימה, הרבה מאוד אנשים לא ממש מוכנים להשתעבד אל הטיפול הזה בצמחים שאותם אל הבית הם מביאים. יש כאלה שאף פעם לא מצליחים לשמור על עציץ אחד שהם רכשו במיטב כספם בחיים, ויש אחרים שחשים כי הם פועלים ללא הרף בתחום שאליו הם לא נמשכים, ועדיין, המראה הזה מוסיף בצורה מאוד בולטת בכל מקום שבו צמחים מונחים. איך יכולים ליהנות משני העולמות גם יחד, ולהיות בעלים גאים של צמחיה יפה ופורחת ללא שעות טיפול רבות שכוללות דישון, השקייה וגיזום שבהם כלל לא מבינים? כאן הפתרון הכי אידיאלי מגיע בתצורה של צמחיה מלאכותית.

 

קונים צמחים מלאכותיים איכותיים

צמחיה מלאכותית היא אינה דבר חדש. צמחים מלאכותיים הם כאלה שנמכרים כבר עשרות של שנים, כאשר אדם חכם קם והבין שיש דרך להיות עם צמחים ולייצר דבר דומה שמחקה באופן הכי טוב שיכול להיות את הדבר האמיתי. עם הזמן המלאכה של ייצור צמחיה מלאכותית השתפרה לאין שיעור וכעת ניתן לבצע רכישה של צמחיה מכל הסוגים כמעט, החל מפרחים ועד לעצים גבוהי קומה ובעלי פרי מלאכותי. למה צריכים לשים לב? כי מבצעים רכישה של צמחיה מלאכותית איכותית שתחזיק מעמד למשך של הרבה מאוד שנים, ואותה מתחזקים בצורה יעילה.

 

מומלץ לא בשמש ישירה

שמש לא עושה טוב להרבה מאוד דברים שאר נחשפים אליה בצורה ישירה ולכל כך הרבה זמן. הדבר הזה נוגע גם לצמחיה מלאכותית שבמידה והיא ממוקמת באזור שבו יש שמש ישירה באופן פעיל רוב שעות היום הדבר יפגע במראה של הצמח ויגרום לצבע אט אט לדהות. מה עושים על מנת לשמר את המראה המקורי והיפה של הצבע? פשוט מחפשים אחר נקודה שבה ניתן להניח את הצמח הזה ובה אין שמש ישירה ואפילו צל מלא. הרי לשם כך רוכשים צמחים מן הסוג הזה מלכתחילה, כדי שניתן יהיה להניח אותם במקום שאין בו שמש בכלל.

 

ניקיון עדין מידי תקופה

צמח מלאכותי עשוי מחומרים מלאכותיים. החומרים הללו נועדו להיות כמה שיותר עמידים, אך גם אלה מצריכים טיפול עד כמה שיותר עדין. אז, איך מנקים את הצמחים אחרי שהצטברה עליהם שכבה נאה של אבק? הניקיון הנדרש הוא של ניקיון האבק עצמו על ידי מטלית לחה או כל מכשיר שאיתו מנקים את האבק בעדינות רבה, לאחר מכן ניתן לשטוף את הצמח עצמו במים בזרם עדין ולייבש בעדינות בתום הפעולה.

 

צמחים ליד צמחים

חרקים אוהבים לשכון בקרב צמחיה, ועבורם זה מספק כי הצמח נראה אמיתי גם אם הוא לא אמיתי ממש. לכן, זה חשוב מאוד שלא להניח את הצמחייה המלאכותית בצמוד לצמחיה אמיתית.

 

צמחיה מלאכותית שמים בכלי

אולי זה לא ממש ברור עבור מי שלא טיפל בצמחיה מלאכותית טרם לכן, אך צמחיה מלאכותית בשום פנים ואופן לא נוטעים באדמה אלא שמים בעציץ או אגרטל שבהם לכל היותר יש אבנים ליופי ולא יותר מכך.

 

תמיד להקשיב להוראות היצרן

לסיום, כדי לשמור על הצמחיה המלאכותית אשר בה משקיעים לא מעט כסף כאשר היא בגודל רב ובאיכות טובה זה תמיד ראוי להישמע אל ההוראות של היצרן שתמיד מוצמדות אל הכלי שבו הצמח נמכר. במידה ואין הוראות טיפול ניתן לפעול לפי ההוראות הנ"ל, ועם מינימום של טיפול להישאר עם אותה צמחייה נהדרת למשך של שנים רבות אשר במהלכן ניתן להוסיף עוד צמחים יפים או להחליף צמחים שכבר עבר זמנם.

למידע נוסף על צמחים ורכישת ירקות אונליין לחצו כאן

פרחים מפלסטיק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו