נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המשפחה שלי: כך תעצבו שלט לדלת שיתאים בדיוק לכם

דלת

אומרים שרושם ראשוני הוא חשוב, אז למה שלא תכבשו את לב האורחים שלכם כבר בכניסה לבית? איך תוכלו לעשות זאת? באמצעות עיצוב שלט לדלת מעוצב שיתאים לשאר הבית שלכם ובעיקר יתקשר לבני הבית. אז אספנו כמה טיפים שקשורים לדרך בה ניתן לעצב שלט לדלת של הבית שלכם. רוצים לדעת מהם? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

שלט לבית- האם זה הכרחי?

בעיצוב של בית יש להתחשב בהרבה דברים ופריטים והעבודה היא די מרובה. צריך לחשוב על כל דבר, החל ממיקום של הדברים, איזה רהיטים לקנות, האם ליצור בית צבעוני אז סולידי, באיזה סגנון לבחור ועוד. בדרך- כלל שמדברים על עיצוב בית מדברים על החלק הפנימי שלו, אך חשוב לא לשכוח את השלט כניסה לבית, בדיוק בגלל שזה הדברים הראשון שהאורחים שלכם רואים כשהם מגיעים לבית שלכם.

שלט לדלת טוב יכול להיות טוב מהרבה סיבות כאשר ביניהן כמובן העובדה שהשלט מראה לאנשים איפה אתם גרים, אם יש בקומה שלכם עוד דירות, או שליח שצריך להביא בדיוק לכם את החבילה, שלט לדלת יכול לעזור בכך. בנוסף, שלט לדלת יוצר עוד פן ייחודי בעיצוב של הבית שלכם, כאשר תוכלו לבחור שלט משפחה מעוצב לדלת כניסה של הבית שלכם וכבר להראות על הטאצ' העיצובי של פנים הבית.

שלט

איך מתחילים לעצב שלט לדלת

בכדי לעצב שלט לבין צריך תכנון מקדים, תחשבו איזה שלט תרצו, איך הוא יראה ואז תיגשו למקום שמכין שלטים. כשתרצו לעצב שלט לבית משפחתי, חשוב להבין אם תרצו לרשום את כל בני המשפחה, היתרון שהשמות של כולכם יופיעו עליו, החסרון שאם תרצו להוסיף שם בעתיד אולי זה לא יסתדר עם העיצוב שבחרתם. תוכלו גם לבחור לרשום רק את שם המשפחה שלכם וזה יכול להיות מובן, אלא אם יש לכם שם משפחה נפוץ.

לאחר הבחירה התוכן, תבחרו את העיצוב האם תרצו שלט מרובע, בצורת מלבן, כזה של אליפסה או עיגול. בהמשך כדאי לבחור צבע או ציור שתרצו, חשוב לא להעמיס מידי על השלט כדי ליצור מראה נעים לעין וכן, שהכיתוב בו יוכל להיות ברור ולא מוסתר. תוכלו כמובן לבחור לא לכתוב דבר ורק לצייר תמונה משפחתית או ציור אחר שזו אופציה יחסית מקורית יותר.

 

בסיכומו של דבר

עיצוב של הבית כולל הרבה עבודה והתעסקות עם פריטים גדולים וקטנים ובעיקר מתעסק בפנים של הבית אך חשוב להתחיל את העיצוב כבר מהשלט שנמצא בדלת הכניסה. אם תרצו לעצב שלט משפחתי לבית, חשבו מה תרצו לכתוב עליו, אם בכלל, תוכלו גם לבחור רק לצייר. לאחר מכן, בחרו צורה של השלט ממגוון אפשרויות ובסוף את הצבע והעיצוב שלו, רק חשוב לא להסתיר את הכיתוב שמופיע עליו.

שלט בצורת לב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו

מקלחת ושירותים
שלושה פריטי חובה לשירותים

השימוש בשירותים יכול וצריך להיות חוויה מרעננת ונעימה תוך שמירה מירבית על היגיינה ועל אסתטיקה. הדרך הנכונה לעשות זאת