נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המדריך המלא לבחירת מחסן גינה

מחסן ישן

כל אדם, בכל זמן שהוא, נתקל מעת לעת במצב שבו יש לו חפצים או מוצרים כל שהם, שהוא לא ממש יודע מה לעשות איתם. מצד אחד, החפצים הללו לא ממש הנדרשים ביום יום, והצורך בהם עלול להתעורר לעיתים רחוקות יחסית. יחד עם זה, החפצים האלה תופסים מקום יקר בבית וסתם עושים בלגאן. מצד שני – לזרוק אותם זה פשוט חבל. בדרך כלל מדובר בפריטי ריהוט שונים – כיסאות, שולחנות, כיסאות גינה וכיוצא באלה. לעיתים מדובר על חפצים ישנים, כמו האופניים של הילד וכיוצא באלה. מחסן בגינה מאפשר להוציא את כל החפצים האלה מהבית מצד אחד, ולהעביר אותם למקום הראוי להם מצד שני. מי שאכן יש לו מחסן כזה, מבין בתוך זמן קצר שמדובר במתקן שאסור לוותר עליו. מהם השימושים הנוספים של מחסן בגינה מעבר לאמור לעיל? איך לבחור את המחסן המתאים ביותר לגינה שלעם?

 

מחסן בגינה והיתרונות שבו

כאמור, המחסן בגינה הוא המקום האולטימטיבי לאחסן בו רהיטים ישנים ועוד מגוון רחב של פריטים. בנוסף, המחסן הוא גם המקום המושלם לפתח בו תחביבים חדשים. כיון שהוא רחוק מהבית מצד אחד, אבל נגיש מאד מצד שני, אפשר לעשות במחסן דברים משוגעים: לבנות מוצרים מעץ, לצייר ואפילו לסתת. לעיתים, המחסן הוא פשוט מקום לשהות בו, להקשיב למוזיקה ולשתות פחית בירה קרה מהמקרר הקטן, שכמובן קיים גם הוא במחסן. עם זאת, על מנת שהמחסן יהיה באמת המקום המועדף לקצת פרטיות והתבודדות, הוא צריך להיות בנוי מחומרים איכותיים. חומרים כאלה אמורים למנוע מחום הקיץ או מהקור ובעיקר מהרטיבות בחורף לחדור פנימה, או לכל הפחות למתן אותם. מחסן פנל מבודד עונה על כל הציפיות הללו ויותר.

 

איך לבחור את המחסן המתאים ביותר עבורכם

בחירת המחסן המתאים ביותר צריכה לעמוד בשלוש אמות מידה חשובות: גודל, איכות ועמידות. באשר לגודל – המחסן צריך להתאים מבחינת הגודל למרחב הקיים מצד אחד ולדרישות של בעלי הבית מצד שני. ככל שהמחסן משמש לצרכים מגוונים יותר, כך הוא צריך להיות גדול יותר. באשר לאיכות – המחסן צריך להיות עשוי מחומרים עמידים שישרדו לאורך שנים, גם בתנאי מזג אוויר בעייתיים. תנאים כאלה יכולים להיות חום רב ולחות בקיץ, וקור ורוחות בחורף. כיון שמדובר במבנה שילווה את בעלי הבית לאורך שנים, הוא חייב להיות גם עמיד. העמידות של המחסן צריכה לבוא לידי ביטוי בכך שלא יחדרו אליו מים בחורף, כיון שהמים האלה עלולים להרוס פריטים וציוד שנמצאים בתוכו. בנוסף הוא צריך לבודד במידת האפשר גם מפני קור וחום. מעוניינים לשמוע עוד על התאמה ורכישה של מחסן בכלל, ומחסן מבודד בפרט? צרו קשר כעת והמקצוענים של איי די גרדן יחזרו אליכם בהקדם האפשרי. הם ילמדו את ההעדפות והצרכים שלכם ויתאימו עבורכם את המחסן בצורה האופטימלית ביותר.

גינה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו