נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם רק העשירון העליון יכול להשיג בית חכם

טלפון

בית חכם, הוא מערכת יוקרתית המאפשרת שליטה נוחה ופשוטה בבית ובפעולות החשמליות הבסיסיות שבו.

מאחר מדובר במערכת טכנולוגית חדישה ואהודה, לא מעטים נוטים לשייך אותה לעשירון העליון, ולהוצאה כבדה מדי שלא מתאימה לכל אחד.

למרות זאת, מדובר למעשה במערכת שרבים יכולים להרשות לעצמם, ושרק עשויה להביא רק לחסכון של כסף וחשמל בטווח הארוך.

כדי להבין הכל על בית חכם ולהבין האם הוא מתאים לכם, לפניכם קצת על האם רק העשירון העליון יכול להשיג בית חכם.

 

מה הוא בית חכם ומה כולל?

בית חכם הוא שם כללי לכל בית בו נמצאות מערכות טכנולוגיות חדישות הנוגעות לשליטה בחשמל באופן מרוחק ונוח, דרך מכשיר המולטימדיה שלכם או הטלפון. מדובר בטרנד לוהט ששולט וחולש על מיליוני בתים בישראל ובעולם. הבית החכם מאפשר שליטה בכל האורות, המזגנים, הדוד ושאר המכשירים החשמליים בבית – דרך מכשיר הטלפון שלכם, וללא צורך להימצא בבית או ללחוץ בו על המתגים השונים כמו שאנחנו מכירים מהבתים הרגילים. חברת global quality מאפשרת רכישה והתקנה של מערכות כאלה, שיקלו על אורח חייכם ויעזרו לכם לחסוך חשמל ולשלוט בו בקלות. הבית החכם, לא רק מקל על שגרת חיינו, אלא גם מאפשר לנו לנהל אותם באחריות ותוך חיסכון חשמל רב יותר.

 

מה המחיר של בית חכם?

המחיר של בית חכם, משתנה בהתאם למערכת ההפעלה ולגודל השליטה בבית. למשל, ניתן להתקין מערכת בסיסית בלבד שאחראית רק על המזגנים והאורות ורק למעשה על המעגלים החשמליים, וניתן באופן דומה להתקדם עוד יותר ולחבר את כל מכשירי הבית, גם מצלמה, אזעקה, אינטרקום, נעילת הדלת וכדומה. כל תוספות כאלה יעלו את המחיר בכמה אלפי שקלים, וישנו את המחיר של הבית החכם משמעותית. בגדול ניתן לתערך את המחיר של בית חכם ל- 20 -30  אלף בממוצע, מחיר שיעלה הרבה פחות למי שכבר מחזיק במערכת ביתית או במפסקים הנדרשים, ורוכש מערכת בלבד בעוד ומתקין אותה בעצמו, שכן ההתקנה עצמה של תשתיות הבית עולה גם כן.

 

האם רק העשירון העליון קונה בתים חכמים?

למעשה, ממש לא רק העשירון העליון רוכש מערכת של בית חכם ובתים רבים במעמד הביניים גם כן בוחרים לרכוש מערכת כזו לביתם. רבים מעדיפים לעשות כן על אף שמדובר בהוצאה של כמה אלפי שקלים, מאחר ומדובר בהוצאה חד פעמית בלבד, שתחזיק כעת לשנים ואפילו עשויה להחזיר את עצמה כלכלית, בכך שניתן לחסוך חשמל משמעותית דרך שליטה בו באופן חופשי ונוח דרך הטלפון שלכם. מעבר לכך, יש אף דרכים זולות יותר להתקין מערכות של בית חכם, דרך הזמנה של המערכת זולה או במבצע, ולאחר מכן להתקינו בבית באופן עצמאי בלבד וללא התקנה מלאה של חשמלאי – אופציה שתעלה הרבה פחות ולא תגיע לעשרות אלפי שקלים.

בית דיגיטלי

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו