נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לעצב מדבקת שם לתינוק אונליין

RitaE / Pixabay

מדבקת שם לתינוק היא דרך יעילה ויפה לסמן את הציוד של התינוק שלנו, שהולך לבלות בקרוב את יומו בחברת תינוקות נוספים. בעזרת מספר צעדים בודדים ובתהליך פשוט מאוד תוכלו לעצב לו מדבקה יפה אותה תוכלו להדביק על כל החפצים שלו.

 

למה צריך מדבקת שם?

כאשר התינוק שלנו נכנס בפעם הראשונה למסגרת, אנו מקבלים רשימה של ציוד לו הוא יהיה זקוק. מאחר ובמסגרת ישנם תינוקות נוספים, ובגילאים הקטנים הללו עדיף לשמור על הפרדה בין החפצים של כולם, יבקשו מכם לסמן את הציוד שלו ולכתוב את השם שלו על כל חפץ. במקום לעשות שימוש בטוש, אשר לעיתים ימחק ולא יראה על גבי החפצים, ניתן לעשות שימוש במדבקות שם.

 

מדבקות שם לתינוק

מדבקות שם הן מדבקות חזקות, העמידות במים ומותרות לשימוש במיקרוגל (בדקו את הוראות היצרן). בשל תכונות אלה, מדבקות שם לתינוק הן הדרך הטובה ביותר לסמן בקבוקים, מוצצים, שמיכות, תיקי גן ועוד. המדבקות מגיעות בגדלים שונים, כך שלכל חפץ תוכלו להתאים את המדבקה בגודל המתאים.

 

איך מעצבים מדבקת שם לתינוק?

עיצוב מדבקה כזו הוא הרבה יותר פשוט ממה שאתם מדמיינים. תוכלו לבחור מדבקות עם תמונה של התינוק שלכם, או במדבקות עם שם בלבד. בשלב הראשון עליכם להעלות תמונה ברורה של הילד באתר האונליין, לאחר מכן עליכם לכתוב את המלל שאתם רוצים שיופיע על גבי התמונה. בשלב האחרון והמהנה ביותר, תוכלו לבחור את העיצוב שאתם הכי אוהבים למסגרת התמונה של הקטן שלכם מבין שלל האפשרויות: מכוניות, סוכריות, בעלי חיים ועוד.

 

הוראות השימוש

אם תקפידו על הוראות השימוש אורך חיי המדבקה יהיה ארוך יותר. בחרו את גודל המדבקה המתאים להדבקה על גבי החפץ ודאגו לפני שאתם מדביקים לנקות את החפץ כמו שצריך כדי שהדבק של המדבקה יוכל להידבק כמו שצריך, מבלי בועות אוויר וגלים. המתינו את הזמן הדרוש לפני חשיפה למים ורטיבות. על אף שהדבק חזק והמדבקה עמידה לאורך זמן גם בפני מים, אל תשכחו שבעזרת האצבעות ניתן יהיה לקלף את המדבקה, בעיקר אם קיים בלאי טבעי. היתרון הוא שהזמנה של גיליון מדבקות כוללת מספר רב של מדבקות כך שניתן להדביק מדבקות חדשות אם יש צורך.

 

לסיכום

מדבקות שם לתינוק עם תמונה יוכלו לעזור לכם לסמן את החפצים האישיים של התינוק שלכם, איתם הוא משתמש במסגרת היום. פעוטות רבים משתמשים במוצרים דומים, על אף המגוון הרחב בכל דבר, ולכן סימון הציוד נועד למנוע בלבול וערבוב של הציוד בין התינוקות. במקום לכתוב על כל אחד מהחפצים ולהרוס את הציוד שלנו, ניתן להדביק מדבקת שם. עיצוב מדבקת שם לתינוק הוא תהליך פשוט של שלושה שלבים: בחירת תמונה, כתיבת שם הילד, ואז בחירה עיצוב המדבקה מתוך מגוון אופציות מעניינות.

תינוק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו