נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להתקין בריכת שחייה בקלות בחצר הבית

ילד קופץ לבריכה

כאשר מדובר בבריכות שחייה לחצר הבית, ניתן להתקין בריכות מסוגים שונים, אך יש רק סוג אחד הניתן להתקנה קלה ללא צורך בהיתר בנייה. המאמר יפרט איך להתקין בריכת שחייה בקלות.

 

היתרונות בהתקנת בריכת פיברגלס

חברת לגונה בריכות שחייה מספקת בריכות שחייה פרטיות מפיברגלס ושירותי התקנה בצורה קלה ופשוטה מעל או מתחת לקרקע. הבריכות מגיעות מוכנות ומעוצבות על פי התאמה אישית ומשמשות כתוספת עיצובית לחצר ולמילוי הצרכים של דיירי הבית. בריכות אלו פופולריות מאוד בקרב משפחות עם ילדים קטנים כיוון שהן יציבות, חזקות ובטיחותיות. העמידות של דופן הבריכה הבנויה מזכוכית עבה ומעניקה לה יתרון מבחינת העמידות מכיוון שהיא מונעת מהשוליים שלה לשקוע. בנוסף, הבריכות עמידות בפני כימיקלים ונשמרות לאורך שנים. הן קלות לניקוי ולתחזוקה וניתן לעצב אותן בכל צורה בה תבחרו. בהתאם לגודל הנדרש ניתן להתקין בריכות מרובעות, מלבניות או עגולות, לחפות אותן בפסיפס או קרמיקה, לצבוע אותן ולהוסיף להן תוספות שונות כמו: מדרגות, סילוני ג'קוזי, תאורת לד, רמקולים למוסיקה וכד'. מבחינת המחיר הן זולות יותר מבריכות בטון או בריכות מתועשות, אין צורך בהיתרי בנייה עבורן והן יעילות בכל מזג אוויר מבחינת העמידות והנוחות.

 

כיצד מתקינים בריכת שחייה בקלות?

על מנת להתקין בריכה מפיברגלס יש להחליט בראש ובראשונה האם רוצים להתקין אותה מעל הקרקע או לחפור ולהתקין מתחת לפני הקרקע. ההתקנה מעל הקרקע יותר פשוטה כי פשוט מניחים את הבריכה ומחברים אותה לתשתיות. במידה ומתקינים אותה מתחת לפני הקרקע יש צורך לחפור את העומק הדרוש, לפנות את הפסולת וליישר את הקרקע. בנוסף, יש צורך להתקין תשתיות של חשמל וצנרת ולחבר אותן לתבנית הבריכה. ממלאים את החללים מסביב לתבנית ומניחים את היסודות התומכים בה. לאחר מכן ניתן לחפות אותה ולאחר הייבוש לערוך בדיקת הצפה על מנת לוודא שהמים לא בורחים. כאשר מזמינים את הבריכה מספק אמין ומנוסה, מקבלים מוצר אטום שלא תצטרכו לערוך בו בדיקת הצפה כיוון שהאטימות ברמה גבוהה. יש למלא את הבריכה במים ולהוסיף חומרי חיטוי כמו מכשיר מלח מגן שמטהר את המים ועדיף על כלור. מידת החיטוי של המלח היא בדיוק כמו כלור רק ללא רגישות של עיניים אדומות וכד'. לבסוף ניתן להתקין אביזרי בטיחות והגנה כמו כיסוי לבריכה וכיוצא בזה. כמובן שאם אתם מוסיפים תאורת לד או מדרגות הם יגיעו מוכנים בתבנית הבריכה.

 

התקנת מערכת חימום

על מנת שתוכלו לעשות שימוש בבריכה גם בחורף מומלץ להתקין מערכת חימום למים מראש. החימום נעשה באמצעות משאבות מיוחדות בדומה למשאבות של מזגנים. הן בעלות יכולת לספיגת החום ולפליטתו בתוך הבריכה. ניתן לכוון את הטמפרטורה הרצויה וליהנות מהבריכה גם בימים קרים וגשומים מבלי שחשבון החשמל שלכם יגדל.

 

בית מעוצב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו