נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להקים ברזנטים בצורה מותאמת אישית

יוטה

השימוש בברזנט מאפשר את ביצוען של פעולות גידור או הצללה בצורה פשוטה, זולה ומהירה.

הברזנט הוא ממוצר שימושי הן עבור מוסדות ציבוריים, בתי עסק, בתים פרטיים או דירות מגורים.

ניתן להקים את הברזנט בצורה שתהיה מותאמת אישית, תוך שמירת האפשרות ליצירת שינוי בפריסת הברזנט בכל רגע נתון וללא קושי מיוחד.

 

מהו ברזנט

ברזנט הוא יריעה העשויה מחומר פלסטי גמיש אך עמיד וחזק, אשר מיוצרת במגוון גדלים וצבעים ובדרגות צפיפות שונות. שימושו הנפוץ ביותר של ברזנט הוא בהצללת גני שעשועים ופארקים ציבוריים, אולם עם השנים הפך השימוש בברזנט לנפוץ גם בקרב בעלי בתים ודירות בארץ בשל מאפייניו הייחודיים. באתר האינטרנט www.brz.co.il ניתן למצוא מידע על מגוון רחב של ברזנטים.

 

התקנת ברזנט לצרכי הצללה

אחד השימושים המרכזיים בברזנט הוא לצורך הצללה. גמישותו של הברזנט המאפשרת למתוח אותו, לקצר אותו ולעשות שימוש רק בחלקו, הופכים אותו לאידיאלי כאמצעי הצללה. ניתן כיום לרכוש ברזנטים בצבעים שונים וברמת צפיפות משתנה, בהתאם לאזור הדרוש הצללה ובהתאם לצבעוניות בה מאופיין אזור זה.

 

הקמת ברזנט לצרכי גידור והפרדה

שימוש מרכזי נוסף בברזנט הוא לצרכי יצירת גדר הפרדה בין מתחמים. גמישותו הרבה של הברזנט, מאפשרת לו להתפרש בקלות על פני שטחים נרחבים והשימוש בו הוא אידיאלי לצורכי גידור והפרדה בצורה מהירה ודינמית. כך למשל, ניתן לגדר עמו שטח של חצר פרטית, מרפסת או חנייה פרטית.

 

פתרון זול ויעיל

אחד ממאפייניו העיקריים של הברזנט הוא עלותו הנמוכה. עלותו של הברזנט נקבעת בהתאם למידתו, בין אם מדובר בברזנט גדול במיוחד שנועד להטיל צל או לגדר שטח נרחב ובין אם מדובר בברזנט צר ממדים שנועד לספק פתרון נקודתי. כמו כן, הוא זול משמעותית מגידור באמצעות גדר העשויה ממתכת או מעץ.

 

אופן ההתקנה

התקנת ברזנט נעשית בשלב ראשון על ידי רישום מידות השטח הדרוש גידור או הצללה. בשלב שני, יש צורך בבחירת צבע היריעה אשר מתאים באופן מיטבי לאזור אליו היא תחובר. בשלב שלישי, תחובר היריעה לאזור המיועד, כאשר במקרים מסוימים יהיה צורך בהתקנת עוגני קבע כגון יתדות או ווים, אליהם תחובר היריעה, על מנת שתהיה פרושה כיאות ותישאר מתוחה לאורך זמן.

את הברזנט ניתן לרכוש ולהתקין באופן עצמאי, אולם על מנת לוודא כי ההתקנה תיעשה בצורה מיטבית תוך חיבור נאות של יריעת הברזנט לעוגני הקבע, מוטב להיעזר בשירותיו של מתקין מקצועי בעל ניסיון בהרכבה והקמה של יריעות ברזנט.

 

ברזנט – פתרון זול בהתאמה אישית

ברזנט הוא חומר גידור והצללה בעל יתרונות רבים ההופכים את השימוש בו לנפוץ מאוד בקרב לקוחות ציבוריים, עסקיים ופרטיים. עלותו הנמוכה, עמידותו וגמישותו מאפשרים גידור והצללה של שטחים נרחבים בתקציב מצומצם וזאת מבלי לוותר על איכות ההצללה או הגידור. יש להקפיד על תכנון ומדידה מקדימים טרם רכישת הברזנט ומומלץ להסתייע באיש מקצוע בשלב ההתקנה.

בד קשיח

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו