נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור דלתות פנים מומלצות באינטרנט

דלת מעץ

בחירת דלתות הפנים בבית היא החלטה חשובה, משום שהיא תשפיע על כל שאר העיצוב של הבית.

דלתות הפנים בעצם מכתיבות את צבעי הנושא בבית, ויש להשקיע מחשבה בבחירתן.

יחד עם זאת, הבחירה אינה פשוטה.

ישנו מגוון רחב של דלתות פנים המוצעות למכירה בשוק, ולכל אחת מהן יש מאפיינים שונים.

אמנם הבחירה יכולה להיות מבלבלת, אך אם תדעו בדיוק מהם הפרמטרים, אשר יוצגו לפניכם במאמר, שאליהם אתם צריכים להפנות את תשומת לבכם,

תוכלו להיות בטוחים שעשיתם את הבחירה הנכונה.

 

חומר

החומר ממנו עשויה הדלת הוא משמעותי ביותר, ומהווה גורם מכריע בסוגיית האיכות של הדלת. חומר הדלת יקבע לדוגמה את מידת הבידוד האקוסטי שלה. בכך, הדלת תאפשר רמת פרטיות מקסימלית עבור השוהים בבית. בנוסף, החומר ממנו עשויה הדלת יקבע גם את מידת הבידוד התרמי שלה. כלומר, האם היא מבודדת מתנאי מזג האוויר השוררים בחוץ, ועד כמה היא שומרת על הטמפרטורה הקיימת בחדר.

 

עיצוב

עיצוב הדלת וצבעה חייבים להתאים לצבעי הנושא של הבית, ולקו העיצובי הכללי. ראשית, הבינו מה אתם מחפשים. החליטו על צבעי נושא וקו עיצובי בבית, אליהם תתאימו את הדלת. לאחר מכן, סננו את כל הדלתות שאינן בצבעים בהם אתם מעוניינים. לבסוף, עברו על הדלתות והעיצובים השונים, וביחרו את הדלת שמתאימה לביתכם.

 

גודל

מסיבות פרקטיות מובנות מאליהן, גודל הדלת חייב להתאים למידות המשקופים בבית. צמצמו את החיפוש שלכם עוד יותר על ידי סינון כל הדלתות שאינן מתאימות לגודל של המשקופים בבית. הוספת מסנן זה לחיפוש שלכם יצמצם את מספר הדלתות המוצעות, ויותיר אתכם עם מספר דלתות נמוך יותר, ממנו קל יותר לבחור.

 

עמידות למים

דלתות פנים עמידות למים הן תוספת משמעותית לבית. למעשה, דלתות שאינן עמידות למים, סופחות לאורך זמן מים הנמצאים בסביבה שלהן, מתנפחות ומתעוותות. כלומר, דלתות פנים שאינן עמידות למים עשויות למנוע מכם לשטוף את הרצפה, או לכל הפחות לחייב אתכם לשטוף בצורה זהירה. עמידות למים אמנם מייקרת את מחיר הדלת, אך דלתות מסוג זה הן פרקטיות הרבה יותר.

 

מחיר

מחיר הדלת הוא כמובן גורם משמעותי, משום שעליכם לוודא שמחיר הדלת נמצא בתקציב שלכם. אך אל תשכחו שיש לכם יותר מדלת אחת בבית. בבית ממוצע יש 5-7 דלתות, ומחיר דלת פנים איכותית מתחיל מ- 1000 שקלים. עליכם לבצע חישוב מהיר, ולהכניס אליו את מספר הדלתות בבית, יחד עם מחיר לכל יחידה.

 

סיכום

המגוון הרחב של דלתות הפנים המוצעות באינטרנט עשוי לבלבל, והבחירה עשויה להיראת בלתי אפשרית. לשם כך, אתרים רבים מצוידים במסנני חיפוש, ועליכם רק לדעת להשתמש בהם. על מנת למצוא את דלת הפנים שהכי מתאימה לביתכם, הכניסו למסנני החיפוש את כל הפרמטרים שהוזכרו במאמר, ותופתעו לגלות כמה קלה תהיה הבחירה.

 

ידית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו