נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה מתנה הכי כדאי לקנות לחברה בבית חולים

Mojpe / Pixabay

החברה שלכם מאושפזת בבית חולים ואתם רוצים לקנות לה מתנה שתשמח ותעודד אותה? קבלו מספר רעיונות למתנות מנחמות.

 

מתנה מתוקה ומנחמת

לא עלינו החברה שלכם מאושפזת בבית חולים בעקבות תאונת דרכים ועסוקה בענייני התאונה, בין אם בשיחות עם עו"ד תאונות דרכים ובין אם בבדיקות שעליה לעבור. אתם מוכרחים לשלוח או להביא לה מתנה מנחמת ומעודדת. המתנה האידיאלית שתנחם אותה היא מארז שוקולדים או מתוקים אחרים.

כיום בלחיצה קלה על המקלדת ניתן להזמין זר מתוק וססגוני, לצרף ברכה ולשלוח ישירות לבית החולים מתנה מרשימה וטעימה שתשמח את החברה שלכם. לחילופין, ניתן לשלוח זר המשלב גם סוכריות או להביא עוגה טעימה שאפיתם זה עתה.

 

פיג'מה וכלי רחצה יעילים

אפשרות נוספת היא לרכוש לחברה פיג'מה צבעונית שתשמש אותה בבית החולים במקום הפיג'מה החיוורת שקיבלה באשפוז, לצרף לה נעלי בית נוחות ומחממות או כפכפים לשימוש במקלחת. תוכלו לרכוש גם מגבת גוף ותיק רחצה ולמלא אותו בתכשירי רחצה ותמרוקים כמו: סבון גוף, שמפו, מרכך, קרם גוף או קרם ידיים שבוודאי יהיו שימושיים בזמן האשפוז.

החברה שלכם עברה טראומה וחוותה חוויה לא נעימה. ברגע שהיא תקום מהמיטה היא תשמח למקלחת טובה וכל אלו ישרתו אותה במיוחד אם תבחרו במותגים אליהם היא רגילה ואוהבת.

 

מתנה לעידוד מצב הרוח

פגיעה מתאונת דרכים  אינה רק פגיעה פיזית ולעיתים משפיעה אף על המצב הנפשי של הנפגע שבא לידי ביטוי בחרדות, דיכאון, מצב רוח משתנה, חוסר ענין או ירידה בתפקוד. כעת כל מה שמעניין אתכם הוא שהחברה שלכם תרגיש טוב לפני שהיא תתבע את הפיצוי המגיע לה בעקבות החוק לנפגעי תאונות דרכים.

כדי לעודד את רוחה ונפשה תוכלו לרכוש לה ספר טוב שירחיק אותה מהמציאות הקשה איתה היא מתמודדת או להכין לה סרטון ברכות מכל החברים שמתגעגעים אליה ודורשים בשלומה. הסרטון ישפר את מצב הרוח של החברה שלכם ויזכיר לה שיש מי שדואג ומחכה לה כשתצא מבית החולים.

 

עזרה וטיפול בתהליכים בירוקרטיים

אם החברה שלכם קיבלה פגיעה בראש בעקבות התאונה והיא מאושפזת בטיפול נמרץ ואינה יכולה לתפקד, עזרו לה בכל הבירוקרטיה והטיפול הדרוש על מנת שתוכל לתבוע את הנהג הפוגע כשתשתחרר מהאשפוז ותחוש בטוב.

אספו את כל המסמכים הרפואיים וקבלות הציוד לו היא נזקקת, צרו קשר עם עורך דין מקצועי ומיומן, בקשו מהמשטרה את הדו"ח שנכתב לאחר התאונה ואישור לכך שהחברה עברה תאונת דרכים, טפלו בענייני הביטוח ומלאו את כל הטפסים הדרושים. זוהי עזרה מבורכת שתסייע לחברה שלכם לאחר השחרור ושווה יותר ממתנה קונבנציונאלית.

לסיכום, לא משנה מה המתנה שתביאו לחברה שלכם, השתדלו לסייע בכל הנחוץ, לתעד את ההתרחשות של התאונה ולהרים את החברה שלכם על הרגליים.

מארז מתנה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות