נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להתקין ניאגרה סמויה

שרותים ומקלחון

בשנים האחרונות אנו רואים ניאגרות סמויות כמעט בכל מקום, בבתים פרטיים, בתי מלון, צימרים, קניונים ואפילו במסעדות. מבחינה פונקציונלית אין הבדלים משמעותיים בין הניאגרה הסמויה לגלויה, אך מבחינה אסתטית מדובר בשמיים וארץ. מה היא ניאגרה סמויה, איך אנו מתקינים ניאגרה סמויה? הישארו איתנו.

 

על רגל אחת – מה היא ניאגרה סמויה?

ניאגרה סמויה כשמה כן היא, היא ניאגרה אשר כל מנגנוניה מחופים תחת אריחי הקיר. הדבר הגלוי היחידי בניאגרה הוא לחצן ההדחה, באגה המקצועית נקרא "לחצן השירות", דרכו תוכלו לבצע את כל התיקונים העתידיים מבלי לפתוח שוב את אריחי הקיר ולגרום לבלאגן נוסף. ניאגרה סמויה מוסיפה לנקיון ומודרניות של החלל, בעזרת ניאגרה סמויה תוכלו לשדר מראה יוקרתי ולא מתאמץ. יחד עם זאת יש לקחת שמחיר ניאגרה סמויה יקרה מניאגרה גלויה.

 

איך אנחנו מתקינים ניאגרה סמויה?

זו כותרת לא טובה, רובכם תשאלו את עצמכם איך אתם עושים זאת בשיטת "עשה זאת בעצמך". השאלה שצריכה להישאל היא מה בעל המקצוע עושה בעת התקנת ניאגרה סמויה.

תהליך התקנה של ניאגרה סמויה ארוך משמעותית מתהליך ההתקנה של ניאגרה גלויה וכך גם המחיר, כאשר בעל מקצוע ניגש לטפל בניאגרה סמויה עליו לשבור את אריחי הקיר, לשנות את הצנרות הקיימות, אינסטלציה חדשה במקרים מסוימים וחיפוי מחדש של הקיר. ההתקנה מסובכת ולכן עלינו לעבוד מול בעל מקצוע עם הכלים הנכונים.

 

בנוסף, מפני שמדובר במשקל כבד אסלות רבות לא יוכלו להתחבר אל קירות רבים(גבס לדוגמא), עלינו לבדוק מול בעל המקצוע את עמידות המוצר אל מול הקיר לפני שאנו מגיעים להתקנת המוצר. בנוסף, על בעל המקצוע לדעת איך ואיפה הוא מחבר את כל המנגנונים הרלוונטים ואיפה להניח את האסלה בחלל. אנו ממליצים לכם לא להתפשר ולחפש בעל מקצוע שגם יוכל להחזיר חזרה את האריחים לקיר על מנת להימנע מחיובים נוספים או מהאצלת סמכויות אל 2 בעלי מקצוע.

 

תיקון ניאגרה סמויה

כאשר אנו עובדים מול בעל מקצוע עלינו לברר אם הוא נותן לנו גם אחריות על הניאגרה. בשוק ניתן למצוא סוגים רבים של ניאגרות כגון: ניאגרה סמויה פלסאון, SANIT, OLI, WISA ועוד רבים אחרים. אחריות על ניאגרה היא בדרך כלל תינתן לטווח של בין 5-7 שנים ממועד התקנה.

 

עבודה עם בעל מקצוע מיומן

אין תחליף אמיתי לעבודה עם בעל מקצוע מיומן, נוכל לבדוק אודות בעל המקצוע באמצעות מנועי החיפוש, רשתות חברתיות. חוג לקוחותיו של בעל המקצוע יכול להעיד רבות על המקצועיות שלו. בעל מקצוע שעובד מול גופים ממשלתיים, גופים גדולים הוא בעל מקצוע שצריך לקחת אותו בחשבון מאחר והוא מיומן וביצע את ההתקנה לא פעם ולא פעמיים. התקנת ניאגרה סמויה יכולה לפעמים גם להיות מחזה שלא היינו רוצים לקחת חלק בו, אינסטלציה שנפגמת, צנרת שנהרסת, אריחי קיר שלא ניתן להחזיר חזרה ועוד. אל תגיעו למצב הזה, תבדקו עוד היום על בעל מקצוע באיזור שלכם.

חדר מעוצב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה שיפוצים ובנייה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו