נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להפוך מרתף ליחידת דיור

שיפוצים ראשית

מעוניינים להפוך את המרתף בביתכם ליחידת דיור? יש לכם מרתף שאתם לא משתמשים בו, ואתם מעוניינים להפוך אותו למשהו שימושי? ובכן, הפיכת מרתף ליחידת דיור הינה האופציה הטובה ביותר עבורכם – עשרות יתרונות שלא ישאירו לכם מקום לספק.

שיפוץ מרתף

מעוניינים לשפץ את המרתף בביתכם? באמצעות פעולה פשוטה ומהירה, תוכלו להפוך את המרתף בביתכם ליחידת דיור, ולהשתמש בה למטרות אישיות או לטובת השכרת היחידה.
שיפוץ איכותי עשוי להפוך את המרתף חסר השימוש שלכם, ליחידת דיור מופלאה, כזו שתוכל להניב לכם כסף כל חודש, או על מנת להגדיל את שטח הבית.

בעידן הנוכחי, כמעט ולא נבנים מבנים שכוללים מרתפים. מדובר בבנייה שהייתה נפוצה לאורך שנים רבות, בעוד כיום כמעט ולא נהוג לבנות מבנים שכוללים מרתפים. יותר ויותר אנשים מזהים את הפוטנציאל הטמון בשינוי מטרתו של המרתף – מחדר שמיועד לאחסן ציוד ודברים שאינם בשימוש, ליחידת דיור חדשה. ישנו מגוון רחב של שיפוצים שניתן לעשות במסגרת המרתף שלכם, הכוללים שיפוץ הקירות, שיפוץ רצפת המרתף, הצבת רהיטים חדשים וכו'.

שיפוצים

איך בוחרים כיצד לשפץ את המרתף?

אם החלטתם שאתם מעוניינים לשפץ את המרתף בביתכם, ולהפוך אותו ליחידת דיור, עליכם להחליט כמה דברים מראש, שיכתיבו כיצד ייראה התוצר הסופי שייקרא יחידת דיור.
אם אתם רוצים להפוך את המרתף ליחידת דיור, עליכם לקחת בחשבון מספר דברים שחשוב שיהיו בכל דירה. סביר להניח כי מקלחות, שירותים, מטבח ודברים נוספים, אינם נמצאים ביחידת המרתף שאתם רוצים לשפץ. עם זאת, אם אתם מעוניינים להפוך את המרתף ליחידת דיור הולמת שתוכל לאכלס אנשים (וכמובן שישלמו בעבור כך דמי שכירות), עליכם להכין את יחידת הדיור כמו שצריך.
זו אחת הסיבות לכך שצריך לדאוג לאיש מקצוע איכותי ומקצועי, שידאג לכל היבט השיפוצים בדירה. שיפוצים כמו התקנת מקלחת, התקנת תשתיות של מזגן וחשמל ועוד – אלו דברים שחשוב לעשות על מנת להכין את יחידת הדיור בצורה הולמת.

אם החלטתם שאתם מעוניינים לבצע שיפוץ במרתף ולהפוך את המרתף ליחידת דיור מושלמת – עליכם לבחור בעל מקצוע איכותי ומקצועי, כזה שיוכל לספק לכם את השירות הטוב ביותר בפרק הזמן הקצר ביותר. בחירת בעל המקצוע נשענת על שלושה פרמטרים חשובים: תקציב, ניסיון והמלצות. קבעו מראש מה התקציב שאתם רוצים שאתם מתכוונים להשקיע בעבור השיפוץ, וכך יהיה לכם יותר קל לבחור את בעל המקצוע הטוב ביותר עבורכם. באותה נשימה, בדקו חוות דעת והמלצות של אנשי מקצוע בתחום השיפוצים. חפשו בפורומים, פורטלים ואתרים ייעודיים בנושא על המלצות וביקורות של אנשים שעבדו עם שיפוצניקים שעוסקים בנושא. כך תוכלו להתבסס על ניסיון של אנשים אחרים, ובאמצעות הביקורות וחוות הדעת לבחור את בעל המקצוע המתאים ביותר לסוג העבודה שלכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו