נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה היא שיטת ההדברה לטרמיטים?

שיטת הדברת טרמיטים

הטרמיטים הם אחד מסוגי המכרסמים המזיקים ביותר, ובניגוד לאחרים, הנזק שלהם יכול להיות כזה שלא נהיה מודעים אליו זמן רב. העובדה שהטרמיטים לא תמיד גלויים לעין שלנו מחייבת אותנו לטפל בהם בצורה מקצועית יותר, כדי להבטיח שהבית שלנו יהיה נקי מהם בסוף הטיפול. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על שיטת ההדברה נגד טרמיטים.

 

זיהוי הטרמיטים

טרמיטים הם מכרסמים שניזונים בעיקר מעץ ונייר. הדבר הזה מוביל לכך שהבתים שלנו הם מקום שמאוד מושך אותם, בשל רהיטים העץ, הדלתות והארונות שנמצאים בהם. ברגע שגילינו את המקום שבו הם שוהים, עלינו לפנות אל מדביר טרמיטים. המדביר יעזור לנו גם לגלות את המיקום של כל הטרמיטים, וכמובן יבצע את ההדברה עבורנו. כעת נספר לכם איך בדיוק עובדת ההדברה שלהם.

זיהוי

הזרקת רעל או ג'ל נגד טרמיטים

האפשרות היעילה ביותר, זו שבה בוחרים רוב אנשי המקצוע היא הדברת טרמיטים באמצעות ג'ל או רעל שאמור להרוג אותם. את הרעל מזריקים בעזרת מכשיר מיוחד אל החורים שבהם הטרמיטים שוהים, ולפעמים יש צורך לבצע גם קידוחים כדי להבטיח שהרעל יגיע לכל מקום שבו יש טרמיטים. היתרון ברעל הזה הוא שאם מזריקים אותו במקומות הנכונים, הטרמיטים לא שורדים בהם.

 

שימוש בעץ מורעל

דרך אחרת שבה ניתן לטפל בטרמיטים היא על ידי שימוש בעץ מורעל. כאמור, המזון של טרמיטים מורכב מעץ ולכן סביר להניח שהם יגיעו גם אל עץ הפיתיון שאותו תציבו בחצר שלכם. הדבר הזה יוביל לחיסול שלהם, אולם לא בהכרח יעזור לכם לגרום להכחדה מוחלטת של הטרמיטים מהבית שלכם.

 

הדברה עם כמה שפחות נזק לבית

כאשר אתם ניגשים לביצוע הדברה נגד טרמיטים, כפי שהבנתם היא כוללת קידוח בבית ולכן יכולה לגרום נזק מסוים לבית שלכם. כמובן שישנם מקרים שבהם הנזק הזה הוא הכרחי אם אנחנו רוצים למנוע את הנוכחות של הטרמיטים באופן מוחלט, אבל עליכם לנסות לגרום כמה שפחות נזק. את זה אפשר לעשות רק אם תקבלו שירות של מדביר מקצועי.

נזק קטן

מדביר מקצועי

בעולם ההדברה ישנם לא מעט מדבירים שמציעים שירות של הדברת טרמיטים, אולם עליכם לנסות להגיע לאנשי המקצוע המובילים. תקופת ההדברה של הטרמיטים יכולה להיות תקופה לא קצרה, שבה בכל פעם תצליחו עוד קצת. חשוב שמי שמלווה אתכם בתקופה הזו יהיה מדביר מקצועי שמכיר את כל האמצעים היעילים למלחמה בטרמיטים.

 

לסיכום

העובדה שהטרמיטים חודרים מבעד לרהיטים, דלתות וארונות הופכת את ההדברה שלהם לאתגר לא קטן. במהלך ההדברה אנחנו צריכים להזריק את חומר ההדברה מבעד לאותם מקומות, כדי לוודא שמושבת טרמיטים שהתפתחה אצלנו בבית תגורש ממנו בהקדם האפשרי. בצעו את ההדברה על ידי מדביר מקצועי, כדי לא למצוא את עצמכם בעוד תקופה קצרה, שוב סובלים מטרמיטים בבית שלכם.

שיטת הדברת טרמיטים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי