נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מחיר זהב – על פי משתנה המחיר בעולם

מחיר זהב - על פי משתנה המחיר בעולם

הזהב מוכר לכולנו כחומר גלם יקר ערך שניתן לשמור עליו לאורך שנים ולסחור בו בעת הצורך. המדריך הנוכחי יצא לבדוק את מאחורי הקלעים של הסחר בזהב, במטרה להבין את מחירו העדכני שמשתנה מידי תקופה. הישארו אתנו ותגלו את כל האינפורמציה שרציתם לדעת בעניין זה.

 

פרטים בסיסיים שצריך להכיר אודות מחיר הזהב

הזהב נסחר בבורסה הישראלית ובבורסות אחרות ברחבי העולם. אם אתם לא סוחרים בבורסה באופן קבוע, אתם עשויים לגלות רק עכשיו שהשווי של הזהב נקבע לפי שער הדולר. מומחים שעוסקים בתחום יידעו להגיד לכם שמדובר בחומר הגלם היחידי ששומר על הערך שלו לאורך זמן רב. המחיר שלו נקבע לפי מושג שנקרא "אונקיית זהב", ממש כמו זה שראיתם בסרטים. המשקל הממוצע של אונקיה זו נע סביב 31 גרם ומחירה נגזר מהמחיר של מטיל זהב ששוקל קילו אחד בלבד.

פרטים בסיסיים שצריך להכיר אודות מחיר הזהב

 

חשוב לבדוק את אמינותה של פלטפורמת הסחר הנבחרת

מדריך זה מיועד למתחילים בתחום. לכן, ראוי שנציין בשלב זה שעליכם לבדוק את הפלטפורמה שבה תרצו לסחור. הרי אתם תרצו להיות בטוחים ב – 100% בכך שתרכשו זהב טהור אמיתי (ולא חיקוי) במחיר הוגן. בשלב זה נמליץ להיכנס לאתר של החברה הישראלית למדליות ולמטבעות שנחשבת לאמינה ביותר בתחום. זו מספקת לקהל לקוחותיה זהב טהור בלבד.

 

איך נקבע המחיר של הזהב?

עכשיו אפשר להתמקד במחירו של הזהב. נסביר שהמחיר העולמי של הזהב נקבע ע"י 5 גופים שונים. אלה מייצגים את כל הבנקים הגדולים שמובילים בתחום הזהב, כך שהם קובעים את מחירו בכל יום. ראוי לציין שהמחיר לא נקבע בפעימה אחת בכל יום מסחר, אלא ב – 2 פעמיות. מי שבוחרים לסחור בזהב יודעים שהשער השני הוא החשוב ביותר. כלומר, זה שנקבע טרם סגירת המסחר המקומי בלונדון.

 

אפשרויות ההשקעה הנפוצות ביותר

מי מכם שהגיעו למדריך זה, כדי לקבל מידע קונקרטי אודות המסחר בזהב, צריכים לדעת שעומדות בפניהם 3 אפשרויות נפוצות. הראשונה צוינה בפניכם לעיל והיא נוגעת לרכישה של זהב פיזי. ניתן לקנות כיום מטבעות, ברים או כל פריט זהב אחר ולאחסן אותו במקום בטוח בבית או בכספת ייעודית. האפשרות השנייה נוגעת לשימוש בתעודות סל וקרנות נאמנות. תוכלו לקנות אותן ולמכור בעת הצורך, ממש כמו מניות. האפשרות השלישית והאחרונה היא שימוש בחוזה עתידי. מדובר בהסכם עתידי של קנייה או מכירה בזהב.

 

השורה התחתונה – זה הזמן להשקיע בזהב

מחירו של הזהב משתנה בהתאם לבורסות ברחבי העולם. מדובר בהשקעה משתלמת עבור כל אחד, משום שמדובר בחומר שנחשב לבעל ערך יציב יחסית, וזאת בניגוד לאפיקי השקעה אחרים. עכשיו אתם מכירים בעובדה חשובה זו, כך שנותר לכם רק לבחור את דרך ההשקעה המתאימה לכם ביותר ולקצור את הפירות.

אפשרויות ההשקעה הנפוצות ביותר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי