נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

 5 טיפים להגברת המכירות דרך פרסום בפייסבוק

אפליקציה

אם אתם מעוניינים להשתמש בפייסבוק בתור ערוץ לקידום העסק שלכם – כדאי מאוד שתהיו מעודכנים לגבי השיטות השונות שניתן לפרסם את העסק שלכם בפייסבוק.

אמנם מדובר בקידום שעולה כסף אך פוטנציאל ההשקעה משתלם מאוד עקב הגברת החשיפה הפוטנציאלית מצד לקוחות.

אז אם גם אתם חשבתם לקדם את העסק שלכם דרך פייסבוק, שימו לב לטיפים הבאים!

 

  1. התקינו פיקסל פייסבוק

אז איך בעצם אפשר לפרסם בפייסבוק? חשוב שתדעו שכל תהליך פרסום שממומן בפייסבוק מתחיל בפיקסל (קיים בכל דף עסקי בפייסבוק). זהו למעשה הבסיס של פרסום עסק בפייסבוק. מה זה בעצם פיקסל? הפיקסל מאפשר לכם למעשה לעקוב אחר פעילות הגולשים שלכם, לסמן או "לצבוע" אותם בשיבל לייצר קהל שעבורו ניתן לייצר פרסומים בהמשך באמצעות פרסום מחדש. זה למעשה כלי מצוין ליצירת קהלים חמים שכבר מכירים את החנות האינטרנטית שלכם. לשם כך חשוב שתקפידו על בניית אתר חנות באינטרנט שאליו תוכלו לכוון את הקהל שלכם.

 

  1. העלו פוסטים בערב

כדאי לשים לב לעובדה המעניינת שפוסטים שמפורסמים בפייסבוק בשעות הערב ( החל מהשעה 19:00 ), מקבלים יותר חשיפה. הסיבה לכך היא העובדה שיש פחות "תחרות" בשעה זו באותו מקום שנקרא הפיד שלנו אותו אנחנו רואים בפייסבוק.

באופן כללי, כדאי לנסות לעקוב אחר השעות העדיפות לפרסום בתחום הספציפי שאתם מנהלים בו קמפיין בפייסבוק. את המידע הזה תוכלו להשיג לפי התגובות של הקהל ונתוני חשיפה שניתן לקבל בעמוד העסקי שלכם.

 

  1. נסו לעודד את הקהל שלכם להגיב

לצערנו הרב, המגמה של פייסבוק היא לצמצם חשיפה אורגנית על מנת לעודד בתי עסק לפרסם יותר בתשלום. לשם כך, כדאי לכם להעלות פוסט שיעודד אנשים להגיב. ככל שיותר אנשים יגיבו לכם, כך הפוסט יקבל חשיפה גדולה יותר שיהפוך ליותר ויראלי. השיטה היחידה לעשות זאת היא להזמין באופן מפורש את הגולשים להגיב, לשאול שאלות ולשתף בעובדות מעניינות פרסום של עניינים שנויים במחלוקת שיעוררו דיון ותגובות.

 

  1. השתמשו הרבה בוידאו

פייסבור אוהבת מאוד סרטוני וידאו. מדובר בפלטפורמה מצוינת לקידום באמצעות וידאו. סרטונים הם למעשה אמצעי המדיה שמקבל הכי הרבה חשיפה בפייסבוק ולכן כדאי מאוד לעבוד איתם כשרוצים לעשות פרסומת עבור בית העסק שלכם.

 

  1. אל תקנו לייקים!

נסו להימנע ככל האפשר מאפשרות קניית הלייקים. קניית לייקים לא תאפשר לכם להתמקד בקהל שאליו אתם מעוניינים להגיע. כמו כן, זה מעמיד אתכם בסיכון בפייסבוק משום שזה מנפח לכם את החשבון עם גולשים לא רלוונטיים שלא באמת מעוניינים לקנות את המוצר שלכם. חשיפה אורגנית עדיפה בהרבה.

 

לסיכום

כאשר אתם מעוניינים לפרסם את בית העסק שלכם בפייסבוק, חשוב מאוד שתעשו את זה נכון. זכרו שפייסבוק היא פלטפורמת פרסום ענקית ומשמעותית שיכולה להגביר את כמות הלקוחות שלכם באופן משמעותי ולכן חשוב שתשתמשו בה בתבונה.

רשת חברתית

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל