נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם הדברים שיוכלו להגדיל את כמות הלייקים באינסטגרם שלך?

mohamed_hassan / Pixabay

בתקופה האחרונה מתפרסמים הרבה פוסטים שעוסקים בעיקר באינסטגרם ובהגדלת החשיפה לפרופיל. הדבר מוביל להצעות שונות בנושא. חלק מההצעות הגיוניות ומאפשרות להביא לתוצאות וחלק, איך לומר? עדיף להימנע מלנסות אותן בכלל. שכן, מדובר לא פעם בתרמית. יצאנו לבדוק מהם הדברים שיוכלו להגדיל את כמות הלייקים באינסטגרם שלכם באופן האמין והטוב ביותר. הישארו אתנו ותגלו את הדרכים הנכונות והאפקטיביות.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שהאחיינים שלנו נפלו בפח של "חברים" שלהם שהציעו להוסיף לייקים לכל תמונה שיעלו בתנאי שהם (כלומר, האחיינים) ישלמו להם תשלום חודשי בסך 10 ₪. אמנם מדובר בסכום מזערי עבורנו המבוגרים, אך בסופו של דבר, מדובר כאן בכסף וגם בתרמית. אותם ילדים גבו את התשלום החודשי מהאחיינים שלנו ולא הגדילו את מספר הלייקים שלהם באופן עקבי. כששמענו על כך, הבנו שאנחנו צריכים להעלות למודעות את הדברים שיוכלו להגדיל את כמות הלייקים באופן אפקטיבי ובטוח. לכן, ריכזנו את 3 הדברים שיאפשרו לכם להגיע למטרה זו.

 

הדבר ה – 1 שיכול להגדיל את כמות הלייקים באינסטגרם

הדבר הראשון שיכול להגדיל את כמות הלייקים שלכם זה הליך קניית לייקים באינסטגרם שמתבצע באתרים שונים ברחבי הרשת. חשוב לציין שיש המון אתרים כאלו. רגע לפני שאתם קונים, אתם צריכים להיות בטוחים שמדובר באתר אמין שאכן יספק לכם את התוצאה הדרושה. לכן, אנו ממליצים לבדוק באמצעות בירור עם הגורמים הבאים שאכן מדובר באתר אמין:

  • חברים שרכשו מהם לייקים
  • פרסומים שנכתבו אודות האתר ברשת
  • ביקורות שנכתבו אודות האתר בגוגל ועוד

אנו ממליצים לקנות את הלייקים רק לאחר שתהיו בטוחים שמדובר בחברה אמינה.

 

הדבר ה – 2 שיכול להגדיל את כמות הלייקים באינסטגרם

אתם בוודאי תוהים כעת מהם הדברים שיוכלו לשפר ולהגדיל את כמות הלייקים באינסטגרם שלכם? אם כך, דעו שהדבר ה- 2 יכול להגדיל את כמות הלייקים באופן משמעותי. הכוונה היא בעצם לפרסום פרופיל האינסטגרם שלכם ברחבי הרשת. הפרסום צריך לבוא לידי ביטוי בפוסטים שקשורים לפרופיל שלכם. כך שאם למשל, אתם מגלים כלב מסוג מיוחד ומישהו שאל פרטים לגביו, אתם יכולים להגיב לו לפוסט בצירוף קישור הפרופיל ולהציע לו לקבל את כל המידע שהוא צריך בנושא – אצלכם בפרופיל.

 

הדבר ה – 3 שיכול להגדיל את כמות הלייקים באינסטגרם

הדבר השלישי הוא לדבר עם כולם על האינסטגרם שלכם. תשחילו את המידע על הפרופיל שלכם בכל שיחה אפשרית. למשל: "בדיוק העליתי רילס שאתם חייבים לראות" או "אנחנו חייבים לתעד את הרגע הזה ולהעלות לאינסטגרם, תיכנסו ותעשו לייק אחר כך". הדבר בעצם יוביל לשיח ער בנוגע לפרופיל שלכם ויעלה את הסיכויים שלכם לקבל עוד לייקים.

עד כאן המדריך שיאפשר לכם להגדיל את כמות הלייקים, שיהיה בהצלחה!

 אפליקציה חברתית

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל