נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ממומן מול אורגני – איזה קידום הוא המומלץ ביותר?

מסך

שיווק דיגיטלי ידוע זה מכבר ככלי שיווק חשוב והכרחי לקיום של עסק, ועל אחד כמה וכמה לצורך הצלחתו. עסק שאינו מופיע באינטרנט או מופיע אך בצורה לא מקצועית, הוא עסק שככל הנראה לא ימשוך לקוחות ואנשים לא יכירו אותו כלל. אז איך בעצם עושים קידום דיגיטלי, מהם הסוגים שקיימים ומי עדיף, ומה צריך לדעת?

 

שיווק דיגיטלי

העולם המודרני והדיגיטציה לא הותירו לעסקים ברירה אלא להתקדם לאתר אינטרנטי וכמובן לשיווק דיגיטלי, משמע קידום העסק באמצעות האינטרנט על מנת שהלקוחות יוכלו להיחשף אליו בקלות.

לאחר שהבנו ששיווק דיגיטלי הוא הכרחי ביותר על מנת לשרוד בעולם העסקים כיום, חשוב להבין כי מדובר בעולם תוכן שלם הכולל בתוכו פרמטרים שונים ומגוונים אשר הפכו את עולם השיווק הדיגיטלי למקצוע בפני עצמו אשר מעסיק חברות רבות, על מנת לבצע את השיווק באופן הטוב והיעיל ביותר עבור העסק שלכם; שכן קשה לעסוק בכך באופן חובבני.

 

קידום ממומן

עולם השיווק הדיגיטלי מחולק לשני עולמות שונים החיים זה לצד זה – קידום ממומן וקידום אורגני, כאשר שני המושגים מתייחסים לקידום העסק במנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם – גוגל.

קידום ממומן בגוגל מבוסס על תשלום לגוגל עצמה, בעבור כל הקלקה על תוצאת החיפוש של העסק שלכם. משמע, בכל פעם שלקוח ילחץ על הקישור על מנת להיכנס לאתר, גוגל יחייב אתכם.

בקידום ממומן כמו בשיווק דיגיטלי בכללי, ישנם פרמטרים רבים כגון הגדרת קהל היעד המדויק שלכם, הגדרת מילות החיפוש שיביאו את הלקוחות בדיוק למוצרים או לשירותים שהכי רווחיים עבור העסק שלכם, וכדומה. לכן, חשוב מאוד להיעזר באנשי מקצוע על מנת שתוכלו למקסם את התקציב שהגדרתם עבור קידום ממומן,  ולגרום לו להיות יעיל ביותר.

הקידום המומן מאפשר לכם להופיע כתוצאה הראשונה בגוגל, או כתוצאה עם תמונה וכיוצא באפשרויות אלה. הקידום הממומן משפיע על קידום העסק שלכם באופן כמעט מידי, שכן ברגע שתתחילו לשלם לגוגל עבור פרסומת, העסק שלכם ייחשף לקהל לקוחות רחב גדול ורלוונטי.

 

קידום אורגני

קידום אורגני בגוגל הוא קידום ללא עלות עבור גוגל, אך כרוך בעלות עבור חברת שיווק דיגיטלי שמתמחה בקידום אורגני בגוגל. הקידום לא נעשה דרך מודעות בגוגל אלא בעזרת בניית אתר על פלטפורמה שגוגל אוהב לקדם, משמע אתר מקצועי. כמו כן, תוכן מקורי וייחודי באתר שלכם, גם הוא יביא לקידום אורגני של האתר ולהופעתו בתוצאות הראשונות בגוגל, ללא מודעה.

 

מה עדיף?

על כל יתרונותיו של הקידום הממומן והמהירות שבאפקטיביות שלו, לאורך זמן הוא פחות אפקטיבי שכן איכות הפרסום מעט נמוכה יותר – הצרכנים חכמים, ויודעים מהי מודעה ומהו אתר שמקודם על ידי גוגל באופן טבעי ולכן סומכים יותר על אתרים המקודמים אורגנית. עם זאת, הקידום האורגני איטי יותר, ותוצאותיו לא מידיות.

 

סיכום

ישנן שתי דרכים לקדם את האתר שלכם בגוגל ולגרום לעסק שלכם להגיע אל קהל לקוחות רחב יותר ורלוונטי יותר, שתיהן דרכים לגיטימיות ולכל אחת יתרונות וחסרונות משלה, כאשר נהוג לומר שקידום אורגני הוא עדיף לטווח הרחוק של קידום העסק.

מנוע חיפוש

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל