נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רוצים ללמוד תואר מעמיק ומקצועי בחינוך ?

תלמידה

תואר בחינוך נחשק מאוד כיוון שהוא עונה של שתי הציפיות של כל סטודנט – למידה מעניינת ומשמעותית ומפתח לעולם התעסוקה.

עם תואר בחינוך תוכלו לעבוד גם במסגרות מחוץ לבית הספר אם אתם לא מעוניינים להיות מורים.

כמו כן, תואר בחינוך כולל בתוכו נושאים מרתקים – פסיכולוגיה, קשיי למידה, לימודים בגיל הרך, ניווט וניהול כיתה ועוד.

אמנם תואר בחינוך הוא מסלול בטוח, אך לא כל מקום יעניק לכם את הכלים הטובים והעשירים ביותר לעתיד – חפשו את המוסד האקדמי הנכון ביותר עבורכם שייתן לכם ידע רב, חדוות למידה וכלים להתמודדות.

 

התאמה לעולם החינוך המודרני

כחלק מההכשרה בתואר לחינוך יש ללמד את הסטודנט לפעול במסגרת הבית ספרית המודרנית – שילוב של כלים טכנולוגיים בלמידה, בקיאות בתוכנות שונות, בניית מצגת לשיעורים וכיוצא בזה. בתי ספר רבים היום מנהלים שיח עם התלמידים דרך המדיה – שיעורי הבית מועברים במדיה, יש שיעורים שמטרתם ללמד את התלמידים להשתמש במחשב ועוד – אם המורה לא ידע להתנהל בתוך מסגרת טכנולוגית הוא יחווה תסכול ולא יוכל למלא את תפקידו בצורה איכותית. כמו כן, הטכנולוגיה מזמנת אתגרים חינוכיים שיש להכין את הסטודנט אליהם – חרמות ברשת חברתית, חשיפה לתכנים פוגעניים ועוד. סטודנט בתואר לחינוך צריך לקבל כלים להתמודד עם האתגרים וההזדמנויות שהטכנולוגיה מזמנת.

 

הקניית כלים מדעיים ומחקריים

במסלול לחינוך יש לתת כלים מחקריים על אף שזה לא מסלול מחקרי במהותו. יכולות מחקריות חשובות הן לסטודנטים שמעוניינים בתואר שני והן לעיצוב הדמות החינוכית של כל סטודנט. מורה עם ידע רב וכלי למידה יכול להפוך לדמות מרשימה בעיני התלמידים. בנוסף, כשלמורה יש יכולות למידה ותשוקה למחקר הוא ידביק את תלמידיו בסקרנות ובחדוות למידה. מסלול לחינוך צריך להתמקד בהבנת התלמיד ובהיבטים פסיכולוגים שונים, אבל הוא צריך להתמקד גם בבניית הסקרנות והידע הרחב של הסטודנט.

 

להכיר את המגוון בכיתה

כל ילד נושא עמו אופי שונה ויכולות שונות – המנהיג החינוכי צריך להכיר כל ילד ולהתאים את התוכן החינוכי לכל אחד. יתר על כן, הנושא של לקויות למידה מאוד פופולרי היום – בכל בית ספר יש התאמה לימודית לילדים עם צרכים ייחודיים בלמידה. כל סטודנט לחינוך צריך להיחשף לעולם של לקויות למידה ולדעת ליצור לכל ילד את אווירת הלמידה לה הוא זקוק. תואר מקצועי בחינוך יכין את הסטודנט להתמודדות עם סוגי למידה שונים וסוגי ופי שונים של תלמידים.

 

לסיכום

תואר בחינוך יוביל אתכם לחיים של שליחות ועיצוב דור העתיד. חפשו מסלול שיכשיר אתכם בתחומים שונים – חינוך בעת המודרנית, לקויות למידה ועוד. במכללת תלפיות תמצאו תואר ראשון בחינוך איכותי שייתן לכם כלים מעבר. מוזמנים לבקר באתר של מכללת תלפיות.

  • אווירת למידה וצמיחה אישית המתבססת על תפישה של התמקדות בסטודנט, יחס אישי ואיכפתיות.

 

תעודה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תבשיל
מה לומדים בקורס בישול?

האם אתם פודיז בנשמה?, אבל מרגישים שחסרים  לכם הכישורים בשביל לקחת את התשוקה שלכם לשלב הבא? או אולי אתם