נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אנגלית קשה שפה? כך תשלימו בגרות באנגלית

ספרים

מבחן הבגרות באנגלית נחשב לאחד המבחנים החשובים ביותר מבין כל מקצועות הבגרות. הסיבות לכך הן רבות: חשיבות השפה לחיי היום יום, החובה להשיג ציון עובר על מנת להיות זכאי לתעודת בגרות וההשפעה של ציון הבגרות באנגלית על הקבלה ללימודים אקדמיים. בוגרי תיכון רבים שלא הצליחו בבגרות זאת במהלך התיכון, עלולים למצוא את עצמם חסרי יכולת להתקבל ללימודים אקדמיים, והפתרון לכך הוא השלמת בגרות באנגלית.

קורס השלמת בגרות באנגלית – איך עושים את זה?

בוגרים רבים שקיבלו ציון לא מספק באנגלית שואלים את עצמם איפה כדאי להשלים בגרויות? התשובה היא, שיש מגוון רחב של מכונים המציעים לימודים לבגרות, לכל מכון יש את היתרונות שלו, ואת דרכי הלימוד הייחודיות לו.

השלב הראשון – בחירת רמת הלימוד

כידוע, בבגרות באנגלית ניתן להיבחן בשלוש רמות: 3 יחידות, 4 יחידות או 5 יחידות. עליכם לבחור באיזה רמה תרצו להיבחן, וכך תוכלו לבחור את הקורס המתאים. לידיעתכם, רוב המוסדות האקדמיים דורשים לפחות 4 יחידות לימוד, משום שבגרות ברמת 3 יחידות לא מספיקה על מנת לימודים גבוהים.

השלב השני – בחירת המכון

יש עשרות מכוני השלמת בגרויות בארץ, ולכן יש לבחור את המכון המתאים לכם ביותר. בבחירה יש לקחת בחשבון את מיקום הקורס, היקף הלימוד, שיטות ההוראה וטיב המרצים.

השלמת בגרות באנגלית – למי זה מתאים?

קורס להשלמת בגרות באנגלית מיועד לאנשים שרוצים להתקבל ללימודים, אשר אחד מתנאי הקבלה אליהם הוא רמת אנגלית מסוימת, שהם לא מגיעים אליה. בנוסף, הוא מתאים לבעלי תעודת בגרות, אשר רוצים לשפר את ממוצע הבגרות שלהם, על ידי שיפור הציון או על ידי הוספת יחידות לימוד.

איך ניתן להתכונן לבגרות באנגלית?

בשונה מבגרויות אחרות, כמו היסטוריה או ספרות, הכנה לקראת בגרות באנגלית מבוססת כולה על תרגול, ולא על שינון. לכן, צריך לקרוא ספרים באנגלית, לתרגל הבנה של קטעי קריאה ולענות על שאלות הבנה. בנוסף, הנבחנים בשאלונים מסוימים נדרשים גם לתרגל כתיבת מאמרים, ולחזור על כללי הדקדוק השונים.

מתי אפשר להיבחן בבגרות באנגלית?

ניתן להיבחן בבגרות באנגלית ב- 2 מועדים שונים: מועד חורף, בדרך כלל במהלך חודש ינואר, ומועד קיץ, בדרך כלל בחודש יולי. בנוסף, ניתן לגשת גם למועדי ב' של כל אחד מהמועדים, ובכך לקבל הזדמנות לשפר את הציון. זכרו, הציון הגבוה הוא הקובע, ולכן לא תפסידו כלום אם תחליטו לנסות לשפר.

לסיכום

בעולם הטכנולוגי של היום, אנגלית היא כלי עבודה הכרחי. ללא אנגלית טובה, קשה להתקבל למקומות עבודה מכובדים, או להתקדם בשרשרת הניהול. שימוש בשפה האנגלית מתבצע בכל תחומי החיים, ולכן חשוב לדעת אנגלית, לפחות ברמה בסיסית. בנוסף, לבגרות באנגלית יש חשיבות רבה כאשר מנסים להתקבל לאוניברסיטה או למכללה, ולכן סטודנטים שלא השיגו את הציון הנדרש בבגרות, יכולים להשלים אותה לאחר שנות התיכון. מחשב נייד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תבשיל
מה לומדים בקורס בישול?

האם אתם פודיז בנשמה?, אבל מרגישים שחסרים  לכם הכישורים בשביל לקחת את התשוקה שלכם לשלב הבא? או אולי אתם