נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בית ספר לאנגלית – למה הרבה אנשים עושים זאת

ילדה קוראת מילון אוקספורד אנגלי

רוצים ללמוד בחו"ל? עוברים לעבודה שדורשת ידע בשפה האנגלית? מחכים לטיול הגדול ורוצים להסתדר בארצות זרות? אתם צריכים ללמוד אנגלית! בתי ספר ללימוד אנגלית עושים את זה יותר טוב מכולם, ואם אתם לא משוכנעים ריכזנו עבורכם כמה סיבות טובות להירשם.

 

איך לבחור בית ספר ללימודי אנגלית

כשניגשים לבחור בית ספר ללימודי אנגלית חשוב למצוא מקום רציני ומקצועי, אם אינטרס להצלחה שלכם. בארץ לימודי האנגלית מתחילים כבר בבית הספר היסודי, ובכל זאת המון אנשים בארץ לא מדברים אנגלית ברמה שהם היו רוצים. זה בגלל שלימודי האנגלית הרגילים בנויים למעבר מבחנים ובגרויות ולא לרכישת שפה.

כשבוחרים בבית ספר ללימודי אנגלית כדאי לבחון את השיטה בה הם משתמשים, כמו שיטת השפה הטבעית בה משתמשים וולסטריט – בית הספר לאנגלית. לימודים בוולסטריט נעשים בצורה בה רכשתם את שפת האם שלכם, הקשבה, דיבור, קריאה, ולבסוף כתיבה.

 

הסיבות בגללן אנשים רוצים ללמוד אנגלית בבתי ספר מיועדים

אם סיימתם את לימודי התיכון ועדיין לא רכשתם מיומנות בשפה האנגלית, מומלץ לגשת לבית ספר ייעודי שילווה אתכם בתהליך הזה. נסביר מהן הסיבות.

 

ידע מקצועי ברמה מספקת

בעיה מרכזית בלנסות ללמוד שפה חדשה באופן עצמאי היא חוסר התמקצעות. הדבר אפשרי כמובן, אך יש תמיד את הסיכון שתשקיעו זמן ומאמץ בללמוד לבד רק לגלות שלמדתם אוצר מילים מיושן או חסר תועלת כשהדבר נעשה ללא פיקוח וליווי. מומלץ להשקיע כסף ולשים את עצמכם בידיים מקצועיות שילוו אתכם לאורך התהליך.

 

התאמת הלימודים לרמה האישית שלכם

בתי ספר ללימודי אנגלית לרוב מתאימים את תכנית הלימודים לרמת השליטה שלכם בשפה, וכך מבטיחים שלא תצטרכו לחזור אחורה ולבזבז זמן יקר על ידע שכבר יש לכם, וגם שלא תלכו לאיבוד בשלב מתקדם מדי שעוד לא הגעתם אליו. הליווי שבתי ספר כאלה מציעים לכם מוודא שאתם בקצב שנכון לכם, ושאתם לא מתקדמים מהר מדי או נשארים זמן רב מדי על דברים שאתם כבר יודעים.

 

מיצוי כל זוויות השפה

בתי ספר ללימודי אנגלית לא מלמדים רק דיבור יומיומי או עסקי לצרכים פרקטיים, אלא מלמדים את כל מבני השפה – הבנה, דיבור, קריאה, וכתיבה. כאשר הלימודים מכסים את 4 החלקים האלו של שפה אתם יכולים להיות בטוחים שהלמידה אפקטיבית ביותר.

כך גם ניתן לוודא שאף שלב לא עבר קיפוח, ותוכלו להבין ולדבר באותה רמה גבוהה, במקום הבנה בסיסית וקושי בדיבור ותקשורת. אותו הדבר בנושאי כתיבה וקריאה, תוכלו לכתוב מייל ולקרוא את התגובה אליו באותה רמת המצויינות.

 

לסיכום

אף פעם לא מאוחר מדי ללמוד שפה חדשה, בטח לא אחרת חשובה ורלוונטית כמו השפה האנגלית. על מנת להבטיח את התוצאות הטובות ביותר תשקיעו בלימודים בבית ספר ייעודי, שילווה, ילמד, וידחוף אתכם להצליח!

אנגלית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תבשיל
מה לומדים בקורס בישול?

האם אתם פודיז בנשמה?, אבל מרגישים שחסרים  לכם הכישורים בשביל לקחת את התשוקה שלכם לשלב הבא? או אולי אתם