נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תדעו שקניית הצפיות מיוטיוב שלכם ישראליות בלבד

מטבעה ומסך

מבין הרשתות החברתיות הקיימות בחיינו, יוטיוב היא אחת הפלטפורמות שמאפשרות לאנשים להגדיל ולפתח קהל מקוון מסור, ליצור עבור עצמם מיתוג, ובכך לשמש בתור "סיפתח" לקריירה המתחילה שלהם.

מכיוון שבאתר זה רמת המקצועיות אינה רלוונטית – תוכלו להיות מוזיקאים חובבנים, בשלנים מתחילים, או פאשניסטה מתחילה – יוטיוב מאפשר להגיע לקהל רחב בזמן מועט.

יחד עם זאת, לחשבונות יוטיוב מתחילים תמיד יש מעין "תקרת צפיות" שמאוד קשה לעבור, ולכן רבים מחליטים לרכוש צפיות יוטיוב על מנת להקפיץ את מספר הצפיות ולקבל תנועה נרחבת בערוץ.

אך, אם מחליטים לרכוש צפיות מלאכותיות, נדרש לשים לב למספר כללי מפתח, החשוב ביותר היא שמקור הצפיות יהיו דומות למקום העלאת הסרטון.

 

רכישת צפיות אמיתיות

שירותי קניית צפיות ביוטיוב היא טקטיקה מצוינת ומוכרת המשמשת כזרז להפצת התוכן וניסיון להניע ולהגדיל את כמות הצפיות לסרטון. אומנם זוהי "קיצור דרך", אך היא חוקית לחלוטין כל עוד האתרים מספקים צפיות אמיתיות ולא רובוטים. ישנם עשרות אתרים המציעים קניית צפיות, אך רבים מהם מזויפים – ורכישת צפיות מהם יכולה לגרום נזק בלתי הפיך לערוץ שלכם. לכן, לפני שאתם רוכשים צפיות מאתרים, עשו סקר שוק נרחב באינטרנט, וודאו שמדובר באתר אמין שיהווה יתרון עבור הערוץ, וקחו בחשבון שהשימוש באסטרטגיה הזו מניבה תוצאות לטווח הקצר בלבד וכי עדיין נדרש מכם להתמיד ולהעלות סרטונים איכותיים ומעניינים.

 

למה חשוב שהצפיות הקנויות יהיו מישראל?

רכישת צפיות לתכנים בפלטפורמת יוטיוב יכולה להיות קלה וביטחונית מאוד, במידה ועושים זאת מאתרים אמינים. למעשה, יוטיוב מדרגת את הסרטונים לפי המיקום הפיזי שממנו הועלה הסרטון. כלומר, כאשר סרטון הועלה בישראל, יוטיוב מדרגת את הסרטון לפי מספר הצפיות המקומיות ואיכות המעורבות של הצופים. לכן, כאשר סרטון שמקורו בישראל מקבל את רוב הצפיות שלו ממדינות אחרות, ניתן להסיק באופן וודאי שמדובר ברכישת צפיות. כשניתן להבחין שמדובר בצפיות מלאכותיות, החשבון שהעלה את הסרטון הופך ללא אמין בעיני הקהל הרחב והצופים הקבועים, ולכן יכול להיפגע.

 

רכישת צפיות ישראליות בלבד

כחלק מהניסיון החשוב מאוד להגדיל את החשיפות והצפיות בחשבון היוטיוב שלכם, יש להיזהר ולשים לב לא להדליק נורה אדומה כלפי הערוץ ולוודא כי קניית הצפיות נעשית בצורה חכמה ולא מחשידה. כשאתם מחפשים אתרים לרכישת צפיות ישראליות, וודאו שהאתר מציין בצורה רהוטה וברורה במדובר בצפיות ישראליות בלבד, הכולל שם ושם משפחה ישראליים, יחד עם תמונת פרופיל אמיתית.

לסיכום, אם אתם זמרים, בשלנים, מעצבי אופנה, או שאתם סתם יוצרים תוכן איכותי ומעניין ביוטיוב שרוצים להגדיל את החשיפה לאחר שהגעתם ל"תקרת הצפיות" שאתם מסוגלים לו, תוכלו לפנות לאתרים המציעים קניית צפיות ישראליות בלבד. זה יבטיח עבורכם תנועה תמידית בערוץ היוטיוב אשר לא תעלה שום חשד עבור הצופים הקבועים או הפלטפורמה, ובכך תמשיכו לגדול בה.

 

אפליקציה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל