נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קורסים להייטק מומלצים

עבודה דרך מחשב

אחד התחומים הקורצים והמומלצים ביותר, בשנים האחרונות, בעל המשכורות הגבוהות בשוק ותנאי התעסוקה הנמנים בין הטובים ביותר הוא תחום ההייטק. לכל הסטודנטים המתעניינים בעולם הזה ותוהים היכן ללמוד ואיזה קורס מומלץ – הכתבה הזאת היא בשבילכם.

שמו של תחום ההייטק כבר הולך לפניו ולא פלא שכל כך הרבה אנשים מתעניינים בו ורוצים להתברג בו; הן מבחינת ההטבות הסוציאליות והן מבחינת השכר הגבוה והתנאים השווים. אנו רואים נקודת מפנה בשנים האחרונות בו עולם ההייטק נהפך לנגיש יותר ואנשים רבים יותר רוצים לבדוק את מידת התאמתם לעולם הזה. הנה כמה מהקורסים/מקומות לימוד שמציעים לימודי הייטק והשתלבות בעולם התעסוקתי שלו:

עובדת הייטק

מכללת SVCollege

מכללה זו לא רק שמציעה לעבוד במסגרת הייטק אמיתית עוד בעודך סטודנט בקורס אצלם, אלא מתפארת בכך שיותר מ-89% מהבוגרים שלהם עובדים כיום בעולם ההייטק. לא רק שהם מכינים אותך למבחנים הקשים העומדים בפניך בראיון העבודה, אלא גם מתחייבים למציאת עבודה עבורך בסיום ארבעת חודשי הקורס. מדובר בקורס המכיר את צרכי השוק המשתנים והמשתדרגים ומכווין את הסטודנטים שלו בדיוק לכך. זוהי מכללה שהוקמה לפני 7 שנים וכבר יש לה 5 סניפים ברחבי הארץ. אחד היתרונות הבולטים של לימודים במכללה זו היא כיתות לימוד קטנות מאוד, המונות 6-10 סטודנטים בכיתה, והעבודה היא בעיקר על התחום המעשי של החומר. קצב הלימוד מותאם אישית לכל תלמיד עם מתן תשומת לב אישית ומלאה.

מכללת סולו

במידה וקצב החיים שלכם קצת יותר דוחק וקשה לכם לשלב לימודים סטנדרטיים ומשרה מלאה, יש לנו את ההצעה המושלמת בשבילכם במכללת סולו אונליין. מדובר על מכללה המתנהלת בצורת קורסים מקוונים בתחומים שונים כמו עיצוב גרפי, עולם ההייטק, עולם הטכנולוגיה וכו' עם וותק של 12 שנים בתחום ומרצים מהדרגה הראשונה. במידה ואתם לא בטוחים אם לימודים אינטרנטיים הם בשבילכם, המכללה מציעה שיעורים לדוגמא על מנת לקבל טעימה והבנה קצת מעולם העיצוב הגרפי ואיך מעצבים גרפיים משתלבים בתחום ההייטק וחשוב מכך – לראות אם אופן השיעורים והלמידה במחשב מתאימים לכם. מדובר על מכללה שמותאמת לקצב האישי שלכם, עם מורים פרטיים, שבה אתם יכולים ללמוד בשעות ובמקומות הנוחים לכם. מדובר על לימודי תעודה המציעים קורסים בתוכנות פוטושופ, תוכנות לעיצוב ובניית אתרים, תוכנות אילוסטרייטר, אינדיזיין וכולי'.

מכללת SELA (סלע)

מדובר על חברה שדוגלת בשילוב בין מרכז טכנולוגי למכללה ופועלת על מנת להביא את הידע המתקדם ביותר בתחום ההייטק לתלמידיה. סלע מובילה בתחום פיתוח הקורסים ועובדים בשיתוף פעולה עם חברת הענק מייקרוסופט על פיתוח חוברות ההדרכה שלה. המרצים הם כאלו העובדים במרכז הטכנולוגי של חברת סלע ובכך מביאים עימם התנסות ממשית בתחום וניסיון רב שנים. הסניפים המרכזיים הם באזור הצפון בחיפה ובאזור המרכז בבני ברק.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תבשיל
מה לומדים בקורס בישול?

האם אתם פודיז בנשמה?, אבל מרגישים שחסרים  לכם הכישורים בשביל לקחת את התשוקה שלכם לשלב הבא? או אולי אתם