נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ארבעה רעיונות לעיצוב פינת האוכל בבית

ללילך רהיטים

פינת האוכל שלנו היא המקום שבו אנחנו אוכלים יחד, הורים וילדים, ומארחים משפחה וחברים. זוהי אחת הפינות האהובות בבית שנותנת לנו תחושה ביתית, חמה ונעימה. עם זאת, אם לא שומרים עליה מסודרת ומטופחת, היא עלולה להפוך להיות אחסון לחפצים מבולגנים ולאבד מהחן שלה. מה עושים? הנה 4 רעיונות.

פינות אוכל הן למעשה, על פי רוב, סט של שולחן אוכל וכיסאות תואמים. אבל לא רק הרהיטים עצמם הם אלה שהופכים את פינת האוכל לחיננית ומשפחתית – גם הסידור, המיקום בבית, האבזור ועוד ועוד, הופכים את פינת האוכל, כאשר היא מעוצבת נכון, לאהובה ונעימה במיוחד. בהמשך נציג ארבעה רעיונות לעיצוב פינת אוכל מיוחדת, אך כמובן שיש עוד אפשרויות רבות. אם זה מעניין אתכם, היכנסו ללילך רהיטים כדי לקבל השראה.

 

1 – פינת אוכל בהירה

פינת אוכל בצבעים בהירים, בפרט בצבע לבן, יוצרת רושם מעט פחות ביתי, ובטעות ניתן לחשוב שהיא גם פחות פרקטית לאור פוטנציאל הלכלוך הרב שלה. אך זו כמובן טעות – בתחזוקה נכונה ושמירה על הניקיון, ובאמצעות הקפדה על ייצור מחומרי גלם איכותיים, גם פינת אוכל בהירה תישאר מרהיבה לשנים ארוכות.

פינת אוכל בצבע לבן, אפור בהיר או שמנת, יוכלו להתאים מאוד אם המטבח שלכם ברוח דומה, אך לא פחות במקרה שהיא ניצבת ליד קיר צבעוני או עם דוגמה בולטת (כמו טפט או קיר לבנים פנימי).

 

2 – פינת אוכל עם ספסל פינתי

ספסל פינתי התואם לשולחן האוכל יוצר לפינת האוכל מראה מיוחד ומעט עתיק, שיהפוך אותה לשונה ויקשו על האורחים להתעלם ממנה. אך מלבד המראה הייחודי, ספסל פינתי מוסיף נופך פרקטי לפינת האוכל, ומאפשר לה להיות שימושית ונוחה יותר לישיבה ולשימוש גם מחוץ לתרחיש של ארוחת הערב המשותפת. הספסל יכול להיות נוח גם למשחקי קופסא משותפים, הכנת שיעורים במרחב הציבורי של הבית או אפילו ישיבה עם עיתון וכוס קפה בשבת בבוקר.

 

3 – סט של שולחן וכיסאות? לאו דווקא

אחת המוסכמות הברורות בכל הנוגע לפינות אוכל, הוא שרוכשים שולחן וכיסא בהתאמה. כלומר, הכיסא והשולחן צריכים להיות באותו סגנון, צבע, חומר גלם, גימור וכיו"ב. אם אתם רוצים להפתיע ולעצב פינת אוכל שונה ואחרת, תוכלו ללכת דווקא לכיוון אחר ולבחור כיסאות שיש ניגוד מעניין ביניהם ובין השולחן – שולחן לבן וכיסאות שחורים, או שולחן בגימור עץ טבעי עם כיסאות שישלבו מתכת ועץ. אפשר לחשוב על המון שילובים מיוחדים ויפהפיים, שיהפכו את פינת האוכל שלכם לאחת ויחידה.

 

4 – התאימו את התאורה

אנחנו אוכלים גם עם העיניים, ולכן פינת האוכל צריכה להיות מוארת. אם תוכלו למקם את פינת האוכל כך שתהיה חשופה לאור טבעי, מה טוב, אבל מכיוון שחלק מהשימוש בפינת האוכל ייעשה בערב, כדאי להתאים לה גם תאורה מחמיאה, שתתאים לגווני הרהיטים שבחרתם ותנעים את שהותכם ליד השולחן.

לקשט את פינת האוכל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים
ארון מצויר
ארונות בזול לסטודנטים

יש הטוענים שתקופת הלימודים האקדמיים, בין אם מדובר במכללה או בתיכון זו אחת מבין התקופות היפות ביותר בחייו של

ספה גדולה
פוטון

ריהוט רחוב נכנס יותר ויותר לאופנה לאחרונה, וניתן לראות אותו, וכמובן- ליהנות ממנו, כמעט בכל מקום. החל בבתי מגורים,