נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ארונות בזול לסטודנטים

ארון מצויר

יש הטוענים שתקופת הלימודים האקדמיים, בין אם מדובר במכללה או בתיכון זו אחת מבין התקופות היפות ביותר בחייו של אדם. יש כאלו שיטענו בדיוק ההיפך ויטענו שמדובר בתקופה הכי קשה ומאתגרת ויש. כמובן שמדובר בפרספקטיבה פר בן אדם ולכן אי אפשר להתייחס לאף אחד מהצדדים ככלל.

 

עם זאת, ישנם מספר סיבות חשובות לסטודנטים להשקיע במלתחה שלהם במהלך שנות הלימוד האקדמיים שלהם ובאופן כללי במהלך חייהם:

הראשונה – להתלבש טוב יותר שווה להרגיש טוב יותר. יש תחום לימודים שלם, הכרה מוקפת, שמסביר מדוע מה שאנחנו לובשים גורם לנו להרגיש טוב יותר ואיך הבגדים הנכונים יכולים לעזור לנו להופיע ברמה גבוהה יותר

השנייה – אפקט ההילה והלבוש. פסיכולוגים חברתיים מודעים זה מכבר לתופעה הנקראת "אפקט ההילה", בה אנשים מאפשרים להתרשמותם הכללית מאדם לצבוע שיפוטים ספציפיים לגבי יכולותיו או מאפייניו של אותו אדם. וכך, כאשר אנו חושבים על מישהו כ"אדם טוב "אנו מייחסים גם טוב לאיכויות ספציפיות: אנו מניחים שהם מנהיג טוב, מאהב טוב וכן הלאה, בין שיש לנו ראיות שתומכות במסקנה זו ובין אם לא.

מחקרים קודמים בנושא אפקט ההילה הוכיחו שקבוצות סטודנטים רואים את אותו מרצה כטוב יותר או גרוע יותר בתחומו על סמך כמה שהיה סביר, גם כאשר המידע שהציג היה זהה בין הקבוצות.

השלישית – יחסי המורים / מרצים טוב יותר לאלו הלבושים במראה אטרקטיבי יותר. מורים התופסים את התלמידים כמכובדים או חביבים יותר מאשר בני גילם נוטים להעדיף את אותם תלמידים בציון.

לרוב, סטודנטים יעדיפו שלא להשקיע בארון בגדים יקר עבור הבגדים והחפצים שלהם מכיוון שיתכן ומדובר במוצר יקר. עם זאת, ישנם ארונות בזול לסטודנטים המתאימים לצרכים שלהם, שומרים על איכותם לאורך זמן ונוחים לשימוש.

 

מה חשוב שיהיה בארון של סטודנט?

  1. דלת נוחה לתפעול – לעיתים חדרי סטודנטים, בין אם מדובר במעונות או בחדר בדירה שכורה, אינם גדולים מספיק כדי להכיל ארון בעל דלת נפתחת. ישנם ארונות בעלי דלתות הזזה נוחות לתפעול שאינן תופסות מקום בחלל.
  2. מדפים נוחים ורחבים – לסטודנטים יש הרבה ציוד לאחסן, בין אם מדובר בשלל הבגדים שברשותם, ספרים, כלי מיטה, ציוד כושר וכו'. סטודנט צריך ארון שיאפשר לו לאחסן כמות גדולה של ציוד בקלות ולשמור על הסדר הכולל בחדר.
  3. מגירות אחסון – מאותה סיבה כמו המדפים, מגירות לאחסון הציוד יאפשרו לסטודנט לשמור על הסדר בחדרו, להימנע מ"בלאגן" ולהשקיע את זמנו בלימודים במקום בסדר וניקיון החדר.
  4. העיצוב – למרבית הסטודנטים חשוב כיצד יראה החדר שלהם במהלך תקופת הלימודים (וגם לאחר מכן), אחרי הכל מדובר בתקופה בה יבלה הסטודנט בחדרו זמן רב בלמידה לקראת המבחנים. ארון מעוצב יקל על תחושת המעמסה בחדרו של הסטודנט ויאפשר לו ללמוד בראש נקי ובנוחות.

בין מאות הארונות המעוצבים של חברת בול עץ תוכלו למצוא ארונות במחירים זולים במיוחד המותאמים גם לנוחות הסטודנטים.

חדר ארונות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים
ספה גדולה
פוטון

ריהוט רחוב נכנס יותר ויותר לאופנה לאחרונה, וניתן לראות אותו, וכמובן- ליהנות ממנו, כמעט בכל מקום. החל בבתי מגורים,