נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בחירת ארון הזזה מתאים ב-3 שלבים

ארון הזזה

רבים מאתנו מבינים שבחירה של ארון הזזה שמתאים להם אינו עניין של מה בכך רק כשהם מגיעים לחנות. הרגע שבו אנחנו ניצבים אל מול הארון מעלה בנו פתאום תהיות לגבי הרגלים שונים שיש לנו בכל הנוגע לאחסון הבגדים שלנו. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים ארון הזזה שמתאים לצרכים שלכם, אתם צריכים להכיר וליישם את השלבים הבאים:

 

השלב הראשון – תחשבו אם אתם צריכים לאחסן בגדים של כמה עונות

לא לכל אחד יש בוידעם בבית או מחסן שמאפשר לו לאחסן את בגדי העונה הקודמת בתוכו. אם יש לכם בוידעם, אתם יכולים להמשיך אל השלב הבא. אם אין לכם בוידעם או מקור אחסון, אתם צריכים לדעת שעליכם לבחור ארון הזזה של 3 דלתות לפחות. כלומר, חשוב שתבחרו בארון הזזה גדול שיאפשר לכם לאחסן בחלק התחתון והנגיש שלו את כל בגדי העונה הנוכחית ובחלק העליון, את כל בגדי העונה הקודמת.

 

השלב השני – תשאלו את עצמכם: כמה אנשים צפויים להשתמש בארון זה?

יש מי שבוחרים לקנות ארון הזזה אחד שישמש כמה מדיירי הבית. מצבים שכאלו באים לידי ביטוי בדרך כלל במצבים הבאים:

  • בקנייה של ארון הזזה עבור חדר שינה של זוג הורים
  • בקנייה של ארון הזזה לחדר שינה של תאומים
  • בקנייה של ארון הזזה לחדר שינה של 2 ילדים ויותר

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם קונים ארון הזזה שיתאים לכם באופן הטוב ביותר, עליכם לבדוק כמה אנשים הארון צפוי לשרת ולבחור את מספר הדלתות בהתאם. אם מדובר בארון שישרת שני בני זוג, מומלץ לבחור בארון הזזה 2 דלתות. אם אם הארון צפוי לשרת יותר מ-3 אנשים, יש לבחור ב-3 דלתות וכן הלאה. אנו ממליצים לכם לבדוק פרטים על אוליווד רהיטים – ארונות הזזה שלהם הם הכי טובים שתוכלו למצוא בשוק.

 

השלב השלישי – תבדקו מהו הצבע הדומיננטי בחדר

אתם לא רוצים להזמין ארון בצבע מסוים ולגלות בסופו של דבר, לאחר ההרכבה שהוא בכלל לא מתאים לצבעים של החדר. כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון, אנחנו מזמינים אתכם להסתכל מסביב ולבדוק מהו הצבע הדומיננטי של החדר ולבחור צבע שמשתלב אתו. שימו לב – בשום פנים ואופן אל תבחרו בארון בעל אותו צבע, אתם צפויים לראות שהצבע "מציף" את החדר.

 

השלב הרביעי – תבחרו את העיצוב המתאים

יש כל מיני עיצובים של ארונות הזזה ואתם צריכים לבחור את הארון עם העיצוב שיתאים לכם ביותר. יש ארונות עם מראות, יש ארונות שעשויים מעץ דובדבן וכו'. חשוב שתסתכלו לפחות על 3-4 ארונות שאתם אוהבים ועונים על כל הדרישות שנכתבו לעיל ורק אחר כך תבחרו את העיצוב המתאים ביותר. עד כאן המדריך לבחירת ארון הזזה, מאחלים לכם שתבחרו נכון ותיהנו מהארון החדש שלכם.

ארון הזזה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים
ארון מצויר
ארונות בזול לסטודנטים

יש הטוענים שתקופת הלימודים האקדמיים, בין אם מדובר במכללה או בתיכון זו אחת מבין התקופות היפות ביותר בחייו של

ספה גדולה
פוטון

ריהוט רחוב נכנס יותר ויותר לאופנה לאחרונה, וניתן לראות אותו, וכמובן- ליהנות ממנו, כמעט בכל מקום. החל בבתי מגורים,