נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה לעשות סטאז' בתחום רשלנות רפואית?

תלמידות

סטודנטים רבים למשפטים תוהים – "איך אוכל להפיק את המרב מתקופת הסטאז' שלי?" או "איך הסטאז' יוכל לעזור לי לקבל את עבודת החלומות שלי?".

אנו כאן כדי לתת טיפים שיעזרו לכם לבחור את המשרד המתאים לכם ביותר לביצוע הסטאז', ספציפית בתחום הרשלנות הרפואית.

 

  1. התחל לחשוב על תחום התמחות ולפסול את התחומים שפחות מעניינים אותך

למרות שעדיין מוקדם לבחור התמחות, הסטאז' שלך הוא מקום טוב להתחיל לחשוב על התמחויות שאתה אוהב ורוצה להתעסק בהם בעתיד. זו גם נקודת התחלה טובה לפסול התמחויות שאתה בטוח שאתה לא רוצה להמשיך בהן. יתר על כן, יש לשמור על ראש פתוח ולעשות את כל סוגי המטלות בסטאז' בכדי למצוא אחת שאתה מעוניין לבצע. מתמחים משפטיים רבים נרתעים בתחילה מתחומים מסוימים, ובסיום ההתמחות בוחרים להתעסק דווקא בהם.

אם אתה בטוח כי אתה מעוניין להתעסק בתחום הרשלנות הרפואית, חפש משרד שמתעסק ספציפית בתחום זה.

 

  1. הזדמנות ליצור רשת של קשרים בתחום

הסטאז' שלך הוא דרך נהדרת לבנות את הרשת המשפטית שלך על ידי מפגש עם עורכי דין אחרים. בחר משרד עורכי דין נחשב, שאתה מעוניין ליצור בו קשרים טובים, שיוכלו לעזור לך בהמשך הקריירה שלך.

 

  1. נסה להבין את הדרישה ממתמחים במשרד

במשרדים השונים שאתה בוחן עבור הסטאז' שלך, עלייך לחקור ולהבין איזה סוג של מתמחים הם מחפשים. נסה לקבל תמצית של מה המשרד יציע לך מבחינת חוויית הלמידה, הציפיות והכי חשוב האפשרויות העתידיות הצפויות לך.

ניתן לעשות זאת על ידי בקשה ממחלקת משאבי אנוש או מכל אדם אחר האחראי על העסקת המתמחים. ישנו פוטנציאל גדול בבחירה דווקא בחברה קטנה שלא מיומנת בהעסקת מתמחים וכך יש סיכוי שיתנו לכם להתעסק בסוגי מטלות רבות, אך עליכם לוודא שבאמת יינתן לכם הניסיון הרלוונטי שאתם צריכים.

 

  1. האם כדאי לבחור משרד קטן או גדול?

הבחירה בין חברה גדולה לקטנה היא בחירה לא פשוטה. ברור כי חברה גדולה תגיע עם מוניטין שעשוי לספק לך הזדמנות לעבוד עם אנשים מנוסים יותר. ייתכן שתוכל ליצור קשרים חזקים ומשמעותיים עם מומחים בתחום, ותקבל חשיפה טובה יותר בהשוואה למשרד עורכי דין קטן יותר. סביר שאחריות העבודה שלך תהיה קטנה יותר במשרד גדול, בשל ההיררכיה שקיימת במשרדים כאלו.

בנוסף, סביבת העבודה בחברה גדולה יותר עשויה להיות תחרותית יותר. יתכן שתתקשה ליצור מקום לעצמך או שייקח זמן רב עד שיבחינו בך ויתייחסו אלייך. אולי אפילו ייקח לך זמן לתקשר עם העובדים הבכירים. זאת לעומת משרד קטן יותר.

אכן יש שיקולים רבים שיש לקחת בחשבון בבחירת המשרד להתמחות בו בתקופת הסטאז'. אך כאשר מדובר במשרד המתמחה ברשלנות רפואית, אנו ממליצים על דוד פייל ושות'.

 

מאזנים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תבשיל
מה לומדים בקורס בישול?

האם אתם פודיז בנשמה?, אבל מרגישים שחסרים  לכם הכישורים בשביל לקחת את התשוקה שלכם לשלב הבא? או אולי אתם