נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה מכסה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל ולפי מה נקבע המחיר שלה?

mohamed_hassan / Pixabay

עונת הטיסות לחו"ל צפויה להתחיל ממש בקרוב וזה הזמן המתאים ביותר להתחיל ולבדוק את כל הפרטים החשובים ביותר שצריך לסדר רגע לפני שעולים על המטוס. במדריך הנוכחי בחרנו להתמקד בפוליסת הביטוח שידועה כהכרחית לכל נוסע שמתכנן לעזוב את הארץ. בשורות הבאות תגלו מה מכסה פוליסת הביטוח לחו"ל ולפי מה נקבע המחיר הסופי שלה. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

רקע לכתיבת המדריך הנוכחי

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים מאיטליה. כן, כן, בזמן החופשה שלנו. הבנו שאנחנו צריכים לכתוב בהקדם האפשרי מדריך שיתמקד בפוליסות ביטוח בגלל שרבים לא מודעים לחשיבות שלהן ולכיסויים שהן מציעות. אנחנו למשל, לא ידענו שיש כיסויים שונים ובחרנו בפוליסה בסיסית. הדבר התגלה בסופו של דבר כטעות, בגלל שכשרצינו להפעיל את הביטוח, גילינו שבחרנו בפוליסה שלא מכסה את המצב שאירע לנו. כדי שתלמדו מהטעות שלנו, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי ולהכיר את הכיסויים השונים.

 

הפוליסה כוללת כיסוי רפואי

כשאנחנו בדקנו פוליסות שונות לפני הטיסה, הדבר היחידי שהיה חשוב לנו לדעת זה מענה על השאלה המתבקשת: האם פארק מים מכוסה בביטוח נסיעות לחול? אם אתם הורים לילדים, אתם בטח מבינים מנין השאלה נובעת וכנראה שהיא נשמעה גם מפיכם רגע לפני שסגרתם ביטוח. אם כך, כדאי שתדעו שפוליסת נסיעות לחול צפויה לכסות את הדברים הבאים:

  • הגעה למיון
  • אשפוז
  • טיפולי חירום לשיניים
  • הוצאות שונות בבית החולים ועוד

נציין בפניכם שהפוליסה הבריאותית כוללת גם פגיעה שאירעה בפארק מים, כך שאתם יכולים להיות רגועים במובן הזה.

 

ביטוח כבודה

פוליסת הביטוח שלכם צפויה לכסות גם ביטוח כבודה. מדובר באפשרות של הרחבת ביטוח (זו שאנחנו לא עשינו לצערנו) ומומלץ מאוד להוסיף אותה לפוליסה שלכם. כך תוכלו לקבל כיסוי על מזוודה, תיק או פריטים אחרים שאבדו לכם במהלך הטיול. אם אתם מתכננים להגיע לאזור שיש בו לא מעט כייסים, כדאי שתוסיפו את הביטוח הזה לפוליסה. כך תוכלו לטייל בראש שקט.

 

ביטול או קיצור של הטיסה

בתקופה האחרונה יש לא מעט טיסות שמבוטלות או משתנות מסיבות שונות. פוליסת הביטוח המורחבת יכולה לכלול כיסוי למקרה שהכרטיס שלכם בוטל או השתנה. כך שתוכלו ללכת למלון ו\או לשכור רכב כדי להמתין עד שהמצב ישתנה. ההחזרים יהיו כמובן בהתאם לפוליסה שבחרתם.

 

לפי מה נקבע מחיר הפוליסה?

המחיר של הפוליסה הנבחרת נקבע בהתאם לתוספות שאתם בוחרים. כפי שידוע לכם, יש פוליסה בסיסית ואליה ניתן להוסיף את התוספות (למשל, ביטוח כבודה, ביטול טיסה ועוד). ככל שתוסיפו יותר ביטוחים, כך יתווסף תשלום לפוליסה הבסיסית.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת בנוגע לפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, הכיסוי שלה והמחיר שלה. מאחלים לכם טיסה מהנה, בטוחה וללא שום הפתעות.

מטוס

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים