נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם יש ביטוח לחברת ניקיון?

ביטוח

כאשר מזמינים מישהו מבחוץ לתת שירות אצלינו בתוך הבית תמיד יש תחושה קלה של חוסר נעימות ופלישה למרחב האישי, הפחד שיגרם נזק לציוד שלנו על ידי מישהו זר. איך משחררים את התחושה? כל הטיפים כאן

 

הכנות יום מראש – לא מילה גסה

כאשר אנחנו מזמינים בעלי מקצוע שאנו יודעים שהעבודה שלהם עשויה לייצר לכלוך רב ובלגן, אנחנו תמיד משתדלים להכין מראש את השטח כך שייווצר כמה שפחות נזק לציוד הפרטי שלנו. ובכן, גם כאשר אנחנו מזמינים שירותי ניקיון, שהתוצר הסופי הוא בית נקי ומבריק, כדאי לנו לפעול בצורה דומה.

וזאת למה? רק אנחנו יודעים איפה אמורים להיות מונחים החפצים שלנו כך שהנפש שלנו תהיה רגועה. אז אם אנחנו רוצים שינקו לנו את הבית מבלי שייעלמו לנו חפצים ויפגע הציוד שלנו, יש להשקיע מעט, יום קודם, בסידור הבית והגנה על דברים שבירים ויקרי ערך מפני שברים ונפילות.

 

הישארו באזור – לפחות בפעם הראשונה

אתם מפחדים שהציוד שלכם יקר ערך רק בעינכם? יש לכם תחושה שמי שמגיע לנקות לא לוקח את חשיבות הציוד שלכם כראוי? אם ככה, הישארו באזור בעת הניקיון, הראו נוכחות. אם הניקיון נועד להיות קבוע, הישארו לפחות בפעם הראשונה. בחברת מבריק בצ'יק, העובדים מודעים לכך שהם עובדים בבתים פרטיים של אנשים אחרים והידיעה שיש מישהו שנמצא איתם בחלל הבית בעת הניקיון, לא מטרידה אותם כלל וכלל.

 

את דברי הערך הכניסו למקום בטוח

יש לכם חפצים יקרי ערך? גדולים? קטנים? לא חשוב הגודל. תאונות מצערות יכולות להתרחש כל הזמן, בין אם קיים ביטוח ובין אם לא. ההמלצה הכי טובה היא, להכניס חפצים יקרים מקום סגור כמו ארון, או כספת, שם הם יוכלו להישאר בטוחים, ואתם תוכלו להישאר רגועים ולא לחשוב על נזקים העלולים להתרחש בעקבות הזמנת שירותי ניקיון.

 

בחרו את חברת הניקיון על פי המלצות

כולם רוצים שירות אמין, הוגן, אדיב ומקצועי. איך אפשר להבטיח את הבקשה הזאת? צריך לדעת איך לחפש. השיטה הבדוקה היא ללכת בעקבות המלצות, לדוגמה משכנים החולקים איתכם אזור מגורים, בתנאי שהם היו מרוצים מהשירות שקיבלו, כמובן. שיטה נוספת, לחפש באינטרנט חברות בעלות וותק גדול בתחום אשר ביססו את העסק ויכולים לתת מענה מהיר על מגוון בעיות הצצות מן השטח. נכון, ישנן גם חברות קטנות המסוגלות לעשות זאת, אך כאשר החברה מבוססת וגדולה, ההימור בטוח יותר.

 

תקשורת – הבסיס לכל

לא משנה אם החלטתם לקחת שירות מחברה גדולה או קטנה, תמיד כדאי לתאם ולספר לנותן השירות על החששות שלכם, ואם יש אזור שצריך לנקות בו יותר בעדינות. בטוח שכאשר העובד מודע לבעיות ולחששות, הרגישות תהיה ניכרת יותר ונעים יהיה לקבל ממנו שירות בביטחון מלא.

ביטוח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים