נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תוכלו לחסוך מאות שקלים בשנה מבלי להתאמץ

הר הביטוח

יוקר המחיה עולה מחודש לחודש וכל אחד מנסה למזער נזקים ולבדוק איפה ניתן לחסוך. וזו ההזדמנות שלנו לעדכן אתכם שיש לכם איך לחסוך מאות שקלים בלי מאמץ גדול מידי. איך זה עובד? כאן נדבר על עולם הביטוח ועל מה שקורה בו למבוטחים רבים רק בגלל חוסר מודעות. מקווים שנצליח לסייע לכם. אז בואו נתחיל.

 

איך עובד עולם הביטוח?

ענף הביטוח לא נקי מתחרויות… חברות הביטוח מתחרות ביניהן על המבוטחים. וכך, כל חברת ביטוח מנסה לתמחר את הביטוחים שלה במחירים אחרים, להציע כיסויים נרחבים0 שונים ולאפשר תנאים ייחודיים.

מי שרוצה לנצל את העניין הוא המבוטחים עצמם וכך, מבוטחים שאכפת להם פונים לערוך אחת לשנתיים וחצי בדיקת ביטוחים מקיפה בה הם מתעדכנים במה שהתחדש בתקופה האחרונה בתחום והם עורכים השוואת ביטוחים למציאת ביטוחים העונים לדרישות שלהם. זו תשובה לשאלה איך חוסכים כסף בתשלום הביטוח החודשי. אבל זה עדיין לא מקיף את הכל.

 

על מה אתם מבוטחים?

על פי נתונים שהעלה משרד האוצר, מעל חמישים אחוז מהאוכלוסייה לא יודעת מה קורה עם תיק הביטוחים שלה. לא מעט מבוטחים בישראל (מעל חמישים אחוז) משלמים מחיר כפול על הביטוח רק בגלל חוסר מודעות. הטענה הייתה שאין היכן להתעדכן בפרטי הביטוחים וההגעה למידע היא מורכבת ולא נגישה.

כך החליטו על הקמת מערכת הר הביטוח הממשלתית המשמשת מעין מנוע חיפוש לאיתור ביטוחים קיימים. באמצעות השימוש באתר הר הביטוח ניתן לקבל את רשימת הביטוחים הקיימים על שימכם, ולבדוק מה ניתן לשנות, לבטל או לייעל.

 

איך חוסכים כסף באמצעות דו"ח הר הביטוח?

דו"ח הר הביטוח הוא הדו"ח המתקבל לאחר השימוש באתר. הוא נותן מידע על הביטוחים הקיימים על שימכם וכך הוא מאפשר להשוות את הנתונים ולמצוא ביטוחים אחרים מתאימים וזולים יותר. הדו"ח מרכז את הנתונים בצורה טובה וממוקדת כך שניתן לתרגם את הנתונים לחסכון משמעותי.

 

מבטלים ביטוחים כפולים

כפל ביטוחי הוא מצב בו אנשים משלמים פעמיים על אותו מוצר. הם משלמים למספר חברות על אותו ביטוח. הם לא ירוויחו מכך ולכן, חשוב לבדוק ברשימת הביטוחים אם יש לכם ביטוחים זהים. זה יכול להיות ביטוח סיעודי דרך קופות החולים וביטוח סיעודי דרך ביטוח הבריאות הפרטי… בדקו את העניין וחסכו מעצמכם עוגמת נפש מיותרת.

 

מגדילים את הכיסוי הביטוחי

אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו משלם הוצאה פתאומית יקרה רק בגלל שאין לו ביטוח שיכסה את עלויות הנזקים שספג. דאגו להיות מבוטחים בביטוחים מספקים. וודאו שתוקף הביטוח שלכם לא פג ואתם ובני משפחתכם מבוטחים. אמנם הביטוח עולה לכם פרמיה חודשית, אך במבט כוללני הוא נותן לכם רווח גדול יותר וחוסך מכם תשלום של עשרות אלפי שקלים ואפילו יותר.

הר הביטוח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים