נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה חשוב ללמוד על קורס משגיחי כשרות?

קורס מקוון

מתעניין בקורס משגיחי כשרות ותוהה מה חשוב לבדוק מראש? לא בטוח מהם תנאי הקבלה ותנאי המעבר של הקורס? הגעת למקום הנכון, התשובות לפניך.

 

להיות משגיח כשרות מקצועי

משגיח כשרות זה מקצוע מכובד וחשוב. משגיח הכשרות עוסק בפיקוח על שמירה והגנה על אחד מעמודי התווך החשובים של היהדות: הכשרות. זאת הוא עושה באמצעות פיקוח יומיומי על שמירת הכשרות בגופים ומוסדות שונים.

 

איפה עובדים משגיחי כשרות?

למעשה, בכל מקום אליו מגיע ענף המזון. חדרי אוכל ומטבחים בבתי מלון, בתי חולים, מסעדות, בסיסי צה"ל, מפעלי מזון ומפעלים לייצור כלי מזון. מדובר במקצוע אשר יש לו ביקוש רב, ומתוקף כך פרנסה מובטחת למקצועיים ולמומחים בתחום. עקב כך, למשגיחי הכשרות אחריות מרובה ועליהם לעבור קורס מקצועי ביותר.

 

מה לומדים בקורס משגיחי הכשרות של מרכז דעת?

ראשית, קורס משגיחי כשרות מייצר הקפדה על למידת החומר העיוני, הכולל היכרות עם תהליכי ייצור המזון, מהות תפקידו של משגיח הכשרות והעמקה בכלל הלכות המטבח היהודי! במהלך הלימוד העיוני הקורס מקפיד להעמיק גם בטכנולוגיות החדשניות ביותר לייצור מזון, וכן היכרות עם תהליכי ייצור המזון המתועש.

 

לקורס צד מעשי חשוב!

בצד המעשי וההכרחי של הקורס, התלמידים יבקרו במפעלים ובמסעדות, יבחנו את העבודה ויצברו ניסיון וביטחון בתחום.

 

מי מלווה את הקורס?

קורס משגיחי הכשרות של מרכז דעת מלווה על ידי צוות רבנים מקצועי, הכולל מומחי כשרות בעלי שם, שידאגו ללוות את התלמידים בכיתות קטנות, תוך מתן יחס אישי והבטחת ההצלחה האישית של כל תלמיד ותלמיד, והבטחת בקיאותו בידע ומיומנות חשובים אלו.

 

מה מקבלים בסוף הקורס?

בוגרי הקורס יקבלו תעודה רשמית ממשלתית, מטעם הרבנות הראשית לישראל. תעודה מכובדת זו מתקבלת בכפוף לעמידה במבחן מטעם הרבנות. בנוסף, הבוגרים שיוסמכו בתום הקורס יזכו בתעודת ההסכמה המכובדת של "מרכז דעת".

 

האם יש תנאי הרשמה מוקדמים ותנאי סף למעבר הקורס?

קורס מכובד זה דורש את רצינותם של התלמידים ונכונותם להתמיד בלימודים ובמקצוע. לכן, על מנת להתקבל לקורס, יש לעבור ראיון אישי עם רב בכיר מטעם "מרכז דעת". כמו כן, נדרשת נוכחות של 85% לאורך הקורס (משך הקורס כ- 15 מפגשים, אשר נפרשים על פני כארבעה חודשים).

בתום הקורס, יש להגיש עבודת גמר (בנושא השגחת כשרות ותהליכי ייצור המזון), וכן לצלוח את המבחנים העיוניים והמעשיים בציון של 75%. על מנת לקבל את תעודת הגמר מטעם הרבנות הראשית לישראל, יש לצלוח את המבחן מטעם הרבנות בציון של 65% הצלחה לכל הפחות.

 

משגיחי כשרות מקצועיים נדרשים!

רבים מאזרחי ישראל סומכים על משגיחי הכשרות שהמזון שלהם כשר ועומד בכלל תנאי הסף החשובים. על מנת להבטיח שתעמדו באחריות קדושה זו, בחרו בקורס משגיחי כשרות מקצועי.

 

פנו למרכז דעת

להיוועצות ביועץ לימודים ולקבלת פרטים נוספים אודות קורס משגיחי כשרות.

כשר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תבשיל
מה לומדים בקורס בישול?

האם אתם פודיז בנשמה?, אבל מרגישים שחסרים  לכם הכישורים בשביל לקחת את התשוקה שלכם לשלב הבא? או אולי אתם