נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לימודי-  CBT משנים דפוסי התנהגות

קבוצה קטנה

"הלימודים שינו את חיי אבל חשוב מכך – את חייהם של המטופלים שלי" מספרת יובל, מטפלת מוסמכת בשיטת CBT. רוצים גם אתם לשנות את דפוסי ההתנהגות והמחשבה המעכבת? כעת יש לכם את הדרך.

 

לימודי CBT – כך תוכלו להשתלב בעולם טיפול מרתק וממוקד

העולם הקוגניטיבי-התנהגותי משנה את חייהם של אנשים רבים, וזאת לאור שינוי מחשבתי והתנהגותי אשר מתבצע במסגרת של טיפול CBT. לימוד CBT נוצר מתוך מטרה: להנגיש את המידע בעבור מטפלים אשר מעוניינים לשנות את דפוסי ההתנהגות והחשיבה של המטופל, ובכך להוביל אותו לאורח חיים טוב ובריא יותר. מאחר ומדובר בשיטת טיפול ממוקדת ניתן במסגרת ההכשרה את מיטב הכלים, וזאת בכדי להשתלב בתחום ולטפל באנשים באופן יעיל ועם שימת דגש על מתן פתרונות פרקטיים בתחום הקוגניטיבי וההתנהגותי. למעשה, מדובר באחד ממסלולי הלימוד המבוקשים בעולם כמו גם בישראל, וכעת יש לכם את ההזדמנות לקבל הכשרה מקיפה במסגרתה תוכלו כמטפלים לטפל בקהל רב גוני ובכל גיל – הטיפול מומלץ גם לילדים כמו גם למבוגרים. הלימודים כוללים מיקוד במגוון נושאים כמו גם שיטות התערבות אותן ניתן ליישם עם המטופלים. מאחר ומדובר בשיטה ייחודית של טיפול, הלימודים מתבצעים בקבוצות קטנות ועם שימת דגש על עקרונות הגישה וכן לימודי אשר הוא מעמיק הן מבחינה תיאורטית והן מבחינה מעשית. במהלך הלימודים תוכלו להתנסות ולהשתלב בקהילה, זאת בליווי אישי מצד סגל מרצים מקצועי, מיומן ונגיש.

 

סגל מקצועי ומהשורה הראשונה בתחום של טיפול CBT

על מנת לטפל בקהל היעד אשר מבקש ליצור לעצמו חיים טובים וחיובים יותר יש לקבל הסכמה במסגרת של לימודי תעודה. את הקורס מלווים סגל מרצים אשר כולם בהכשרתם הם עובדים סוציאליים כמו גם מטפלים מנוסים בשיטה, ולכן סביבת הלימודים במכללת מעיינות היא סביבה מרתקת וייחודית בנוף. במסגרת הקורס תוכלו לא רק לקבל ליווי וסיוע מצד המרצים אלא גם לקבל קורס אימון עסקי במתנה, ולכן מדובר ביתרון עצום של לימודי CBT במכללת מעיינות בחסות האוניברסיטה הפתוחה מערך לימודי החוץ. המכללה נחשבת למובילה בתחום לימודי CBT, ולכן אם אתם מחפשים כעת לעבור הכשרה מקיפה ומדויקת – הגעתם בדיוק למקום הנכון.

 

מעוניינים לקבל את ארגז הכלים הטוב ביותר לצורך טיפול? כעת יש לכם את הדרך

הסמסטר החדש מתקרב בצעדי ענק ולכן מדובר בהזדמנות בעבורכם להרחיב את ארגז הכלים ובכך להקנות למטופלים שלכם איזון רגשי ומחשבתי, לאורך זמן. לקבלת מידע נוסף והרשמה לקורס, היכנסו לאתר הרשמי של מכללת מעיינות, השאירו פרטים מלאים ותוך זמן קצר יועצת לימודים תחזור אליכם לצורך קבלת מידע נוסף. זכרו כי אתם כמטפלים צריכים לקבל את ההסמכה הטובה ביותר בעבור שינוי חיים והרגלים, ולכן מהרו להירשם כבר עכשיו בכדי לשמור את מקומכם.

תלמידות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תבשיל
מה לומדים בקורס בישול?

האם אתם פודיז בנשמה?, אבל מרגישים שחסרים  לכם הכישורים בשביל לקחת את התשוקה שלכם לשלב הבא? או אולי אתם