נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד להוזיל את עלות ביטוח הרכב

תאונת דרכים אדום וצהוב

ביטוח הרכב הוא אחת ההוצאות הקבועות הגבוהות ביותר בגין אחזרת הרכב. מדובר לרוב בהוצאה של אלפי שקלים בשנה, הן בגין ביטוח החובה והן בגין הביטוח המקיף לרכב. זאת ועוד – ישנם מרכיבים נוספים שעלולים להעלות עוד יותר את המחיר של ביטוח הרכב.

אחד המרכיבים האלה הינו ביטוח נהג חדש. מדובר בביטוח עבור נהג שעל פי החוק נחשב לנהג חדש, כזה שקיבל את הרישיון שלו לפני תקופה קצרה.

מעבר לסממנים החיצוניים של נהג מהסוג הזה, כגון שלט המציין שמדובר בנהג חדש, או נהג מלווה שאמור ללוות את הנהג למשך תקופת מה לאחר הוצאת הרישיון, מדובר בתוספת תשלום משמעותית מאד לביטוח. כיצד מבצעים השוואת מחירים, במטרה להוזיל את עלויות הביטוח? אילו דרכים נוספות מאפשרות להוזיל את התשלום החודשי עבור ביטוח נהג חדש או ביטוח הרכב בכלל? על כך בהרחבה בשורות הבאות.

 

השוואת מחירים וחיסכון בעלויות הביטוח

רשת האינטרנט ומנועי החיפוש נכנסו בסערה לחיינו לפני כשני עשורים. לפני כן, כל ניסיון לבצע השוואת מחירים מושכלת נועד לכישלון, או שלכל הפחות היה קשה למדיי. זאת, הן משום העובדה שלא ניתן היה למצוא נתונים זמינים על סוגי ביטוח שונים והן משום שעצם ההשוואה היה קשה ויקר.

מי זוכר עוד את התקופה שבה חשבון הטלפון, ועוד יותר מזה הטלפון הנייד, היה כמעט חצי משכורת? ואולם נכון להיום ניתן למצוא בלחיצת כפתור (וירטואלי כמובן) רשימת חברות ביטוח ולקבל בצורה מקוונת הישר למכשיר הטלפון שלנו הצעות מחיר שאמורות להוזיל את הביטוח באחוזים ניכרים. בין השאר ניתן לקבל הצעות ביטוח חובה, ביטוח נהג חדש וכן ביטוח מקיף לרכב.

זאת, לאחר שהוגדרו בשאלון קצר סוג הרכב, השנתון שלו ופרטי המבוטח. באופן הזה, אפשר לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית מכמה חברות, שתכסה את כל הדרישות שהמבוטח מעוניין בהן. עם הדרישות הללו ניתן למנות, למשל, ביטול השתתפות עצמית, ביטוח גרירה, רכב חלופי ועוד.

 

דרכים נוספות להוזלת מחיר

בנוסף להשוואת מחירים, שהיא כמעט מובנת מאליה כמעט לכל אחד, ניתן לנסות ולבטח את הרכב בביטוח חלקי. לדוגמה – יש חברות שאצלן ניתן לרכוש פוליסת ביטוח נהג חדש רק לחלק מהחודש.

ההיגיון של הפוליסה הוא שמרבית הנהגים החדשים הם חיילים, ואת הרכב הם לוקחים רק בסופ"ש. בנוסף, מי שיש ברשותו רכב מהעבודה, יכול להוזיל משמעותית את ביטוח הרכב המשפחתי, שברוב הזמן שוכב בבית כאבן שאין לה הופכין.

הסוגים הללו של ביטוח, מתאפשרים בעקבות התחרות הרבה בין חברות הביטוח והיצירתיות הרבה של מי שאמונים על תכנון הפוליסות מצד אחד והטכנולוגיה המתקדמת שמאפשרת לרכוש פוליסות ביטוח בקלות וביעילות מצד שני.

מעוניינים לדעת יותר? רוצים לרכוש פוליסת ביטוח במחירים אטרקטיביים? צרו קשר כעת ועשו צעד חשוב לקראת חיסכון משמעותי בפוליסת ביטוח נהג חדש ובכלל.

 

רכב בבועה ביד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
3 סיבות לשכור רכב
3 סיבות לשכור רכב

בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בתחום השכרת הרכב. שכן, נהגים רבים ברחבי הארץ והעולם בוחרים להשתמש בתדירות גבוהה ברכבי

טרקטורון
איך בוחרים קסדת כביש?

המרכיב הבטיחותי חייב להיות השיקול המרכזי בעת בחירת קסדה. על פי הנתונים, קסדות מצילות חיים ומונעות נזק מוחי. לכן