נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה בממוצע להטעין רכב חשמלי?

להטעין מכונית חשמלית

ההתקדמות הטכנולוגית והרצון לשמור על כדור הארץ הובילו אותנו לערוך שינויים מהותיים בחיינו. אחד השינויים הבולטים ביותר נוגעים לכלי התחבורה שנמצאים בסביבתנו. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק את התחום באופן מעמיק ולדלות בכל פעם מידע חיוני בנוגע לנושאים החמים ביותר.

בשלושת המדריכים האחרונים התמקדנו ברכבים חשמליים ובמדריך זה והאחרון בסדרה, נבדוק מה העלות הממוצעת של הטענת רכב מסוג זה. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים הדרושים לכם.

 

עובדה שחשוב להכיר לפני שנעמיק בנושא – העלות משתנה בהתאם לפרמטרים שונים

אם אתם עוקבים אחר ההוצאות שלכם ומתכננים להטעין את הרכב החשמלי בקרוב, כדאי שתדעו שעליכם להכיר בפרמטרים שמשנים את ההוצאה הסופית שלכם. לא נלאה אתכם בפרטים ונציין מיד כי מדובר בפרמטרים הבאים:

  • עונת השנה
  • שעת הצריכה בימים א' עד ה'
  • שעת הצריכה בימי ו' ובערבי חג
  • שעת הצריכה בחגים ובשבתות

שכן, התעריפים של חברת משתנים בהתאם לפרמטרים אלו. מי שיכיר בהם מקרוב, יוכל להטעין את הרכב החשמלי שלו במינימום הוצאות.

להטעין מכונית חשמלית

כמה תשלמו בממוצע על הטענת רכב במהלך הקיץ?

אם בחרתם לבצע טעינת רכב חשמלי בתעריף תעו"ז בעונת הקיץ (כלומר, בחודשים יוני עד ספטמבר), תשלמו כ – 1.41₪ לערך על קוט"ש במידה ותבצעו הטענה בין השעות 17:00 ל – 23:00. חשוב לציין כי מדובר בסכום שאינו כולל מע"מ. מי שיבחרו להטעין את הרכב שלהם בשעות השפל, כלומר בין 23:00 לחצות ועד ל 17:00 בצהריים ביום למחרת , צפויים לשלם בסביבות ה – 0.40 אגורות בלבד.

 

כמה תשלמו בממוצע על הטענת רכב במהלך החורף?

מי מכם שיטעינו את הרכב בחודשים דצמבר עד פברואר בין השעות 17:00 ל – 22:00 צפויים לשלם כ – 98 ₪ לקוט"ש (ללא מע"מ) בממוצע. מי שיבחרו להטעין את הרכב בשעות השפל צפויים לשלם בעונה זו כ – 35 ₪ לערך. ניתן לראות בשלב זה כי מדובר בתשלום נמוך הרבה יותר מזה שתשלמו במהלך העונה החמה.

להטעין מכונית חשמלית

כמה תשלמו בממוצע על הטענת רכב במהלך האביב והסתיו?

בעונות האביב והסתיו התשלום לקוט"ש יורד עוד יותר ומגיע ל – 40 ₪ לערך. נציין כי גם כאן מדובר בטווח שעות דומה ( בין 17:00 ל – 22:00). מי שיבחרו להטעין את הרכב בשעות השפל ישלמו בסביבות ה – 35 ₪. בשלב זה ניתן לראות כי כדאי להטעין את הרכבים החשמליים שברשותכם בשעות השפל ולחסוך הרבה כסף.

 

השורה התחתונה – צאו להטעין בחכמה

בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה שתאפשר לכם להטעין את הרכב החשמלי בחכמה. כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולבצע הטענה בשעות השפל, כשמתאפשר לכם. נאחל לכם בהזמנות זו שתמשיכו לעקוב אחר ההוצאות שלכם ולשמור הרבה כסף בצד, שישמש אתכם לדברים אחרים.

להטעין מכונית חשמלית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
3 סיבות לשכור רכב
3 סיבות לשכור רכב

בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בתחום השכרת הרכב. שכן, נהגים רבים ברחבי הארץ והעולם בוחרים להשתמש בתדירות גבוהה ברכבי

טרקטורון
איך בוחרים קסדת כביש?

המרכיב הבטיחותי חייב להיות השיקול המרכזי בעת בחירת קסדה. על פי הנתונים, קסדות מצילות חיים ומונעות נזק מוחי. לכן