נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אלו דגמי הרכבים המובילים שחברות פירוק רכבים רוכשות

רכבים לגריטה

חברות לגריטה ופירוק רכב ממלאות תפקיד חשוב בתעשיית הרכב, על ידי רכישת רכבים ישנים ופגומים חברות אלו למעשה מאפשרות למכוניות שסיימו את דרכן להפוך לחומרי גלם חדשים או לחלקי חילוף שחוסכים בכסף ובמשאבים, וגם בפינוי מוסדר של פסולת מתכת לשמירה על הסביבה. במאמר זה נספר לכם על הדגמים המובילים בפירוק רכבים, כדי שבמידה ויש לכם רכב כזה תוכלו לדעת מה לעשות איתו במקרה שהוא לא יהיה בר שימוש עוד. 

 

רכבים לגריטה

במשך שנים הרכב שלכם שירת אתכם נאמנה, אולם עם השנים הבלאי ושחיקת הערך כבר עשו את שלהם, הרכב כבר אינו שמיש יותר ואין סיבה להמשיך ולהשקיע בו ועדיף לחשוב על פתרונות יעילים יותר כגון רכישת רכב חדש במקומו. במידה וגם לכם יש רכב כזה שתקוע לכם בחנייה, כדאי שתדעו שהפניית רכבים לגריטה תורמת לסביבה, מאפשרת לרכב שלכם להועיל למישהו אחר בתור חלקי חילוף ואפילו להעניק לכם חבילת מזומנים נאה עבורו.

רכבים לגריטה

דגמי הרכבים המובילים שחברות פירוק רכבים רוכשות

ישנם מספר דגמים שחברות פירוק ישמחו לקבל ממכם וזאת בשל הדרישה הגבוהה לחלקי חילוף, או שהמתכות שמהם הם עשויים ניתנים למחזור ביתר קלות, להלן דגמי הרכבים המובילים שחברות הפירוק רוכשות:

 

1. הונדה סיוויק

הונדה סיוויק ידועה בפופולאריות שלה בקרב חברות הרוכשות רכבים לפירוק, בעיקר עבור המנועים, ההילוכים, לוחות המרכב ורכיבי הפנים שלהם.

 

2. טויוטה קאמרי

טויוטה קאמרי בנתה לעצמה מוניטין כרכב מאד אמין, ותמיד יש ביקוש  לרכיבי מתלים ומערכות חשמליות מבית Toyota Camrys אשר זוכים לרוב לביקוש.

 

3. פורד F-150:

לפורד F-150 יש מקום מיוחד בלבם של חובבי המשאיות, הודות למבנה החזק שלו, דגמי F-150 רבים מוצאים את דרכם לחברות לפירוק לאחר תאונות או קשיים טכניים. הביקוש לחלקי חילוף של F-150, כולל מנועים, תיבות הילוכים, לוחות מרכב וציוד גרירה, נותר גבוה בעקביות.

רכבים לגריטה

4. פולקסווגן גולף:

פולקסווגן גולף צברה קהל עוקבים נאמן ברחבי העולם הודות לקסם האירופי שלה ולנוסטלגיות המתוקה שלה. חלקי חילוף כגון מנועים, הילוכים, רכיבי מתלים ומאפיינים פנימיים מבוקשים מאוד על ידי חובבי פולקסווגן וחנויות תיקונים שלעיתים מתקשים למצוא חלקים המתאימים לדגמים העתיקים יותר של המותג.

 

5. ניסן מקסימה:

ניסאן מקסימה,הידועה בביצועים החזקים ובעיצוב האלגנטי שלה, מושכת קונים רבים המחפשים שילוב של יוקרה ואמינות. כאשר דגם זה מגיע לסוף חייו, הוא נמכר בקלות רבה לחברות לפירוק רכבים בשל המנועים, ההילוכים, המערכות האלקטרוניות וחלקי הגוף שלהם. הביקוש לחלקי Maxima נשאר יציב, מה שהופך אותו לבחירה המובילה.

 

6. שברולט סילברדו:

בתור אחד הטנדרים הפופולריים ביותר בעולם, תיבות הילוכים, דיפרנציאלים, לוחות מרכב ואביזרים נוספים הינם מבוקשים מאד וכל חברת פירוק תשמח לרכוש אותם.

 

לסיכום

חברות לפירוק רכבים תמיד תעדיף רכבים פופולריים ובעלי אמינות, שכן הביקוש לחלקי חילוף עבורם תמיד יהיה גבוה. הונדה, טויוטה, פורד, פולקסווגן, ניסן ושברולט הינן יצרניות רכב מובילות שתמיד מככבות בראש סדר העדיפויות של כל חברת פירוק רכבים.

רכבים לגריטה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
3 סיבות לשכור רכב
3 סיבות לשכור רכב

בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בתחום השכרת הרכב. שכן, נהגים רבים ברחבי הארץ והעולם בוחרים להשתמש בתדירות גבוהה ברכבי

טרקטורון
איך בוחרים קסדת כביש?

המרכיב הבטיחותי חייב להיות השיקול המרכזי בעת בחירת קסדה. על פי הנתונים, קסדות מצילות חיים ומונעות נזק מוחי. לכן