נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה זמן מראש צריך להזמין מונית לנתב"ג מגבעתיים?

להזמין מונית

הזמנה של מונית לשדה התעופה מגבעתיים זה לא עניין של מה בכך. מי שטסו מגבעתיים אל נתב"ג, ידעו להגיד לכם שצריך להכיר מראש את הטיימינג של יצירת הקשר הראשונית עם תחנת המוניות וגם את הזמנים שבהם מומלץ לצאת לדרך. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתקבלו את כל האינפורמציה החיונית שתאפשר לכם להגיע אל שדה התעופה בזמן. 

 

מתכננים לטוס בימים עמוסים? כדאי שתצרו קשר עם תחנת מוניות כשבוע מראש

כל אחד יודע שיש ימים מסוימים בשנה שנחשבים ל"עמוסים במיוחד" בשדה התעופה. אם רכשתם כרטיס טיסה לאחד מהימים האלה, עליכם ליצור קשר עם תחנת המוניות כ – 7 ימים מראש לפחות. רגע לפני שנמשיך הלאה, נציין בפניכם כי הימים העמוסים בשנה הם אלה:

  • חגי תשרי
  • הקיץ הגדול
  • חופשת פסח

כדאי שתדעו שאין מדובר פה בהגזמה.  שכן, אם תזמינו מונית בטווח קצר יותר מזה, אתם עלולים לגלות שהמוניות עמוסות ולא יכולות להסיע אתכם אל היעד.

פנה לתחנת מוניות

מתכננים לטוס בשעות "רגילות"? כדאי שתצרו קשר עם תחנת מוניות כיממה מראש

אם הטיסה שלכם יוצאת ביום רגיל (כלומר, יום שאינו נופל על אחת מהתקופות שצוינה לעיל), אתם יכולים לפנות אל תחנת מוניות לנתב"ג כ – 24 שעות לפני הטיסה. אם תרצו להיות בטוחים ב – 100% בכך שתהיה לכם מונית פנויה, תוכלו להתקשר גם יומיים או שלושה מראש, אבל לא יותר מזה.

 

כמה שעות לפני הטיסה כדאי לצאת לנתב"ג?

עכשיו אנחנו יכולים לציין בפניכם כי ההמלצה היא לעלות על מוניות לנתב"ג מגבעתיים כארבע וחצי שעות לפני הטיסה ביום "רגיל" במידה ומדובר בשעות העומס. אם אתם מתכננים לצאת בשעות הבוקר המוקדמות או באמצע הלילה, תוכלו לצאת עם המונית לנתב"ג כשלוש שעות בלבד לפני הטיסה.

שימו לב – אם אתם מתכננים לטוס בימים העמוסים, בשעות שבהם הכבישים פקוקים, עליכם לצאת אל השדה כ – 5 שעות מראש לפחות. שכן, התנועה מגבעתיים לשדה התעופה עשויה להיות עמוסה מאוד, ואתם לא רוצים להגיע ברגע האחרון לטיסה שלכם.

שדה תעופה

החשיבות שבבחירת חברת מוניות מומלצת לנתב"ג

דעו כי עליכם לפנות אל חברת מוניות מומלצת שמכירה את הדרך מגבעתיים לנתב"ג מקרוב. שכן, לעיתים הנהגים צריכים להתעלם מההנחיות של האפליקציות ולמצוא קיצורי דרך, שיובילו את הנוסעים שלהם אל שדה התעופה בהקדם האפשרי. ברגע שתבחרו בחברת מוניות מומלצת ומוכרת, אתם תעלו את הסיכויים להגיע אל נתב"ג מבלי להתברבר יותר מידי בדרכים.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים כמה זמן מראש עליכם להזמין את המונית לנתב"ג ומתי כדאי לצאת מגבעתיים אל השדה. בשלב זה נותר לכם רק לשמור את המדריך בצד, כדי שתוכלו להסתייע בו רגע לפני הטיסה הבאה שלכם לחו"ל. נאחל בהזדמנות זו שתיסעו בדרכים ישרות ותיהנו מנסיעה רגועה ושקטה מגבעתיים אל שדה התעופה.

להזמין מונית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
3 סיבות לשכור רכב
3 סיבות לשכור רכב

בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בתחום השכרת הרכב. שכן, נהגים רבים ברחבי הארץ והעולם בוחרים להשתמש בתדירות גבוהה ברכבי

טרקטורון
איך בוחרים קסדת כביש?

המרכיב הבטיחותי חייב להיות השיקול המרכזי בעת בחירת קסדה. על פי הנתונים, קסדות מצילות חיים ומונעות נזק מוחי. לכן