נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 יתרונות לרכישת רכב חשמלי

רכב משפחתי

בשנים האחרונות, עולם הרכב עובר מהפכה.

יותר ויותר רכבים עוברים מהנעה המבוססת על דלק – נפט או סולר, להנעה חשמלית.

בעבר הלא רחוק, עיקר הרכבים החשמליים היו היברידיים – רכבים אשר משלבים בין צריכת דלק לצריכת חשמל ובעת האחרונה רכבים הצורכים חשמל בלבד נהיו נפוצים למדי.

מהם היתרונות של הרכב החשמלי וכיצד תוכלו לרכוש אותו?

 

איך תוכלו לרכוש רכב חשמלי

עוד לפני שנצלול אל יתרונותיו של הרכב החשמלי, חשוב שנבין כיצד תוכלו לרכוש בכלל רכב חשמלי. הקושי ברכישת הרכב, מתעוררת ממחירו הגבוה יחסית. אמנם ישנם רכבים חשמליים שלא יקרים יותר מרכבים המונעים בבנזין, אך הרכבים החשמליים הנפוצים ביותר הם רכבי טסלה, והם לא זולים בכלל.

עלות מכונית טסלה מתחילה ב-200 אלף שקלים ועשויה להגיע אף ל-250 אלף שקלים ולמעלה מכך. לרוב, אף אם תיטלו הלוואה לשם מימון הרכישה, תידרשו לשלם מקדמה בהיקף לא מבוטל ותשלום המקדמה עלול למנוע מכם לרכוש את המכונית.

כדי להתמודד עם בעיה זו, ישנן חברות המציעות מימון לרכב חשמלי, בהיקף של עד 100%, כך שלא תצטרכו לשלם כל מקדמה! החברות הרציניות עובדות יחד עם כל הבנקים והמוסדות הפיננסיים המובילים, כך שההלוואה תאושר ותעשה לפי הספר. ההחזר החודשי הצפוי יעמוד על כ-2000 שקלים בחודש – מחיר ריאלי שתוכלו לשלם ובעזרתו להשיג את מכונית הטסלה החשמלית שלכם.

 

יתרונות הרכב החשמלי

לאחר שהבנו כיצד נוכל לרכוש רכב חשמלי, נבין מהם יתרונותיו. שאם לא כן, מדוע לרכוש אותו?

 

  1. אנרגיה ירוקה

תעשיית הנפט היא מהמזהמות בעולם. הפקת הנפט הגולמי כרוכה בזיהום אוויר וכך גם הליך עיבודו והפיכתו מנפט לדלק. הזיהום פוגע הן בכדור הארץ והן בבריאות האנשים הנושמים את אדי הדלק השרוף הנפלטים מהרכבים. די להתבונן במאבקם של תושבי דרום תל אבי לפינוי התחנה המרכזית בעיר, כדי להבין עד כמה הדלק הנוכחי מזהם ומסוכן לנו.

לעומת זאת, מכונית הנוסעת על חשמל מזהמת בצורה פחותה באופן משמעותי. היא שומרת על בריאות בעל הרכב, בני ביתו, על הקהילה ולמעשה על העולם כולו.

 

  1. חסכון בהוצאות שוטפות – דלק

דלק יקר באופן משמעותי מחשמל. לכך יש להוסיף את מס הבלו הגבוה, שמזניק את המחיר לליטר דלק בישראל. עלויות צריכת החשמל זולות משמעותית, כך שאף אם תשקיעו יותר ברכישת הרכב החשמלי, הרי שההשקעה צפויה להחזיר את עצמה הודות לחיסכון בדלק.

 

  1. חסכון בהוצאות שוטפות – חלקי חילוף

רכבי הדלק כוללים מרכיבים מכניים רבים, דוגמת רצועות, בוכנות, תיבות ועוד. כל אלו צפויים להתקלקל עם הזמן ונדרש להחליף חלקים ברכב מפעם לפעם. הרכב החשמלי משוכלל בצורה ניכרת והצורך בהחלפת חלקים מצטמצם במידה ניכרת. זהו גם חסכון משמעותי בהוצאות התפעול השוטפות.

 

  1. חוויית נהיגה משופרת

המכוניות החשמליות החדשות, מאובזרות באביזרים משוכללים ומתקדמים. כל אלו, מעניקים לנהג חווית נהיגה חדשנית, שהופכת את הנהיגה מכורח מציאות וסבל לאירוע משמח ומרגש. בנוסף, לרכבים המודרניים תכונות אוטונומיות המשפרות עוד יותר את החוויה. ברוב הרכבים המונעים בדלק, לא קיימים כל החידושים הללו.

 

לסיכום

לרכב החשמלי יתרונות רבים. ארבעת היתרונות המרכזיים הם שמירה על סביבה ירוקה, חיסכון בדלק, חיסכון בהוצאות טיפול שוטפות והענקת חוויית נהיגה משופרת. תוכלו לממן את הרכישה, בעזרת לקיחת הלוואה עם החזר חודשי וללא תשלום מקדמה כלל. תתחדשו ובהצלחה!

עמדת הטענה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
3 סיבות לשכור רכב
3 סיבות לשכור רכב

בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בתחום השכרת הרכב. שכן, נהגים רבים ברחבי הארץ והעולם בוחרים להשתמש בתדירות גבוהה ברכבי

טרקטורון
איך בוחרים קסדת כביש?

המרכיב הבטיחותי חייב להיות השיקול המרכזי בעת בחירת קסדה. על פי הנתונים, קסדות מצילות חיים ומונעות נזק מוחי. לכן