נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפים חשובים להתארגנות לטיול ג'יפים במרוקו

מָרוֹקוֹ

מרוקו בשנים האחרונות, הפכה ליעד פופולרי ומבוקש בקרב התיירים הישראלים. הנופים, השווקים, המבנים המיוחדים – כל אלו מושכים ישראלים רבים לצאת למסע במרוקו היפהפיה. אחת הדרכים הטובות והמומלצות ביותר לחוות את מרוקו, היא בטיול ג'יפים.

כזה שייקח אתכם לכל הטוב שיש למרוקו להציע לכם ולעולמות השונים שיש בתוכה. אז לפני שאתם מתארגנים על טיול כזה, בואו לשמוע על כמה טיפים חשובים.

 

טיפ מספר 1 – חפשו טיול מאורגן

טיול למרוקו זו חוויה בלתי נשכחת, במיוחד כשעושים אותה עם ג'יפים. בסופו של דבר היתרון הגדול של ג׳יפ הוא שכך אפשר להגיע למקומות קצת אחרים שפחות נח להגיע אליהם כאשר אתם עם רכב רגיל או אפילו עם תחבורה ציבורית.

עם זאת, יש הרבה אתגרים שהנהיגה בג'יפ יכולה להביא איתה כמו ביטוחים, דלק, רישיונות ואף תכנון המסלול האולטימטיבי. את כל האתגרים האלו תוכלו לפתור בקלות בעזרת הצטרפות לטיול מאורגן שיסדר אתכם מא׳-ת׳.

 

טיפ מספר 2 – חפשו הדרכה ישראלית מקצועית

לפעמים לראות נופים יפים ולחוות את התרבות באופן עצמאי זה נחמד, אבל לא מספיק. כאשר באמת רוצים להבין ולקבל ערך מוסף מהמקום בו אתם נמצאים, כדאי שיהיה לצדכם מישהו שמכיר את האזור מקרוב, מישהו שחקר עליו ולמד אותו.

לכן, כאשר יוצאים לטיול במרוקו, כדאי להצטייד במדריך ישראלי שמתמחה באזורים אליהם תגיעו במהלך הטיול, כך שמעבר ליופי הרב, תוכלו גם ללמוד דברים נוספים.

 

טיפ מספר 3 – בטיחות בטיחות בטיחות

ג׳יפים הם אמנם רכבים סגורים ובטיחותיים לרוב, אך הנהיגה בארץ זרה עם תנאי שטח לא מוכרים, כמו נהיגה במדבר ועל חולות למשל, יכולה להביא איתה סכנות. לכן, חשוב מאוד לוודא שבטיול שלכם יש נהג מקצועי ומוסמך שיוכל להדריך אתכם כיצד לנהוג בתנאי השטח הלא מוכרים על מנת למנוע סיבוכים מיותרים שיעכירו על הטיול.

 

טיפ מספר 4 – וודאו על איזה רכב תסעו

לפני שממהרים לסגור דיל אצל מהחברות שמציעות טיול ג'יפים במרוקו, חשוב לקרוא את כל האותיות הקטנות. כמה חבל אם בהגיעכם למרוקו תגלו שסיפקו לכם ג'יפ עם מוט הילוכים ידני, שעליו לא נהגתם מאז שהוצאתם רישיון? וודאו לפני הטיסה על איזה כלי רכב המסע הולך להיות, מי הנהג וכמה נוסעים יש בכל רכב.

 

ֿטיפ מספר 5 – וודאו שאין נסיעות באוטובוסים

ישנם אזורים מסוימים במרוקו, בהם הנסיעה באוטובוס היא מתישה ואף כמעט על גבול הבלתי אפשרית. כאשר מתכננים את המסלול של הטיול כראוי, צריך לדאוג שאין קטעים בהם תזדקקו לנסיעה באוטובוסים בתנאי שטח שלא מאפשרים זאת.

הנסיעה על הג'יפ באזורים האלו היא האידיאלית ביותר ובעזרתם ניתן להגיע גם למקומות הנידחים והמרוחקים ביותר שיש במרוקו, המקומות האלו יעניקו לכם חוויות בלתי נשכחות ומיוחדות במינן.

טיול ג'יפים במרוקו

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
3 סיבות לשכור רכב
3 סיבות לשכור רכב

בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בתחום השכרת הרכב. שכן, נהגים רבים ברחבי הארץ והעולם בוחרים להשתמש בתדירות גבוהה ברכבי

טרקטורון
איך בוחרים קסדת כביש?

המרכיב הבטיחותי חייב להיות השיקול המרכזי בעת בחירת קסדה. על פי הנתונים, קסדות מצילות חיים ומונעות נזק מוחי. לכן