נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם כדאי לקנות צפיות לטיקטוק?

עמוד אישי

בימים בהם השימוש באפליקציות חברתיות ממלא חלק ניכר מהיום שלנו וכל אחד חולם לצבור המון עוקבים, להעלות סרטון ויראלי ולהפוך לכוכב טיקטוק, נראה שכל דרך להעלות את כמות הצפיות בסרטונים שלנו היא

כדאית ויעילה.

האם קניית צפיות לטיקטוק היא אחת מהדרכים הללו?

 

להיפגש עם חברים בעולם הדיגיטלי

הקידמה הטכנולוגית שאנו עדים להתפתחותה המסחררת בשנים האחרונות, הרגילה אותנו לקבל את מבוקשנו בלחיצת כפתור אחת- מהזמנת אוכל, דרך הזמנת מונית ועד הפעלה פשוטה של המתגים בבית. כך, לחיצת הכפתור האהובה עלינו, הגיעה אף לתחום המפגשים החברתיים שלנו.

ילדים, צעירים, או מבוגרים, כולנו אוהבים להיפגש עם חברים וליצור קשרים עם אנשים בעלי תחום עניין זהה לזה שלנו, לספר ולשתף תמונות וחוויות. באמצעות הרשתות החברתיות השונות, שאחת הבולטות שבהן היא טיקטוק, ניתן לשמור וליצור קשר עם אנשים שונים ומגוונים, גם מהמיטה הנוחה שלנו.

 

העלאת סרטון וויראלי בדרך להיות כוכב טיקטוק

בין אם מדובר באנשים שאנחנו מכירים ובין אם באנשים זרים, כשזה נוגע למחמאות, כולנו אוהבים לקבל אותן, ולא משנה בדיוק ממי. תגובות ומחמאות על פעולות ודברים שאנחנו עושים, גורמת לנו להיות פופולאריים ולרצות להמשיך וליצור את מה שאנחנו עושים.

בדיוק כך עובד האלגוריתם של טיקטוק, האחראי למעשה על הפצת הסרטונים שאתם מעלים, גם לאנשים שאינם נמנים על העוקבים שלכם. באמצעות זיהוי של מספר פרמטרים, כמו מספר צפיות, לייקים ועוקבים, האלגוריתם של טיקטוק יעיף את הסרטון שלכם לפיד של המון משתמשים, וכשהמערכת מזהה את הפוטנציאל, הסרטון אף יגיע לעמוד ה-'פור-יו' של המשתמשים.

 

למה מספר הצפיות כל כך חשוב?

כפי שהסברנו, האלגוריתם של טיקטוק מזהה את הפוטנציאל של הסרטון שלכם ופועל להפצתו בהתאם, בדרך להפיכת הסרטון לוויראלי. בסופו של דבר, כמו בכל רשת חברתית אחרת, בין אם נודה בכך או לא, הפופולאריות שלנו נמדדת במספרים, שהם כמויות הלייקים, מספר ציפיות ומספר עוקבים.

בנוסף, כמות צפיות רבה, פועלת היטב בהתאם לאפקט העדר שכולנו מכירים. ברגע שאנשים רואים שלסרטון מסוים יש כמות צפיות רבה, הדבר מיד יוצר סקרנות והתעניינות אצל המון משתמשים אחרים. באם נוסיף לכך את העובדה שהאלגוריתם של טיקטוק מחשיב כצפייה מהרגע שהסרטון החל לרוץ, ללא חיוב של פרק זמן מסוים, ניתן להבין בקלות למה חשוב שתהיה לנו כמות צפיות רבה עוד בתחילת הדרך.

 

קניית צפיות

לא תמיד יש לנו את הזמן והסבלנות לחכות ולראות כיצד העמוד שלנו והסרטונים שלנו צוברים פופולאריות, ואחת הדרכים הנפוצות היא קניית צפיות לטיקטוק. כדאי לדעת, שגם אושיות רשת וכוכבי טיקטוק פופולאריים, משתמשים בקניית צפיות לטיקטוק בכדי לצבור תאוצה ופופולאריות.

אם אתם מעוניינים להתבלט מעל השאר, וליצור סרטונים וויראליים שכולם ידברו עליהם במרחבי הרשת, התשובה היא ברורה- מומלץ ואף רצוי לקנות חבילת צפיות לטיקטוק שתעיף את הסרטון שלכם הכי גבוה שרק אפשר.

 

אפליקציה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל