נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה חשוב בתכשיטי גברים לעומת תכשיטי נשים?

תכשיטי נשים

היום אנחנו יכולים לראות יותר ויותר גברים הולכים עם תכשיטים. בימינו גם לגברים יש מודעות גבוהה למראה שלהם וגם הם שואפים להרגיש נחשקים. אין כמו תכשיט יפה ובטוב טעם כדי לשדרג כל מראה ולשדר משהו סקסי. גברים עם תכשיטים אופנתיים ומדויקים הם ממש מדליקים.

הם לא חוששים מהגבריות שלהם ומעיזים כמו נשים, להכניס לחיים שלהם אסתטיקה נפלאה. אז אם ראיתם מישהו עם שרשרת זהב נוצצת או שרשרת כסף מגניבה וחשבתם לעצמכם שבא לכם גם, לכו על זה. אתם תתאהבו במראה הזה.

חשוב לדעת איזה תכשיטים מתאימים לגברים כדי שתוכלו לבחור לכם את התכשיט הכי מדליק ואופנתי שישדר עוצמה גברית שקטה ויהפוך את הלוק שלכם לסקסי. אז איך בוחרים תכשיט לגבר? ומה חשוב בתכשיטי גברים לעומת תכשיטים נשים? נשים תקשיבו גם אתן כי אולי תרצו לפנק את הגבר שלכן ולשדרג לו את הסטייל.

 

הגודל כן קובע

גודל הוא עניין חשוב בתכשיטי גברים לעומת תכשיטי נשים. בעוד שאצל נשים נוכל למצוא מגוון של גדלים, והן יכולות לעשות הרבה שילובים, אצל גברים חשוב להתאים את הגודל של התכשיט ללבוש, לסטייל וללוק הכללי.

אם אתם לובשים חולצה עם פרינט צעקני ועם הרבה פריטים חשוב לשלב אותה עם שרשרת או צמיד דקים על מנת לא ליצור עומס על הלוק. לעומת זאת אם אתם לובשים חולצה סולידית בצבע אחיד תוכלו לשלב אותה עם שרשרת גדולה יותר שיש לה יותר נוכחות.

תכשיטים לגבר

אלגנטיות זה שם המשחק

תכשיטי גברים יפים ישדרו משהו אלגנטי וקלאסי עם ארומה גברית. ביחרו מותג שיש לו קולקציית תכשיטים לגברים מותג המתמחה גם בגברים ולא רק בנשים. חשוב לבחור במותג איכותי שמוכר תכשיטים שנראים איכותיים ואפילו יוקרתיים כדי לשדר את המסר הנכון. מותג טוב שפשוט מעצב תכשיטים גבריים.

 

תכשיטים גבריים

כן בהחלט יש דבר כזה: צמידים עבים עם לולאות בצבעים כהים יכולים להיות מאד גבריים. שרשראות עם תליון שיש להם קצת רוח שבטית יכולות להיות ממש מדליקות על גברים. חשוב שיהיה בתכשיט משהו קצת גברי. זה יכול לבוא לידי ביטוי במסיביות של התכשיט או באווירה הכללית של מה שהוא משדר. בגדול פחות תליונים בצורת לבבות ויותר תליונים עם מסרים גבריים כגון עוגנים, משולשים ואולי אפילו משהו שמזכיר חרב.

 

צבעים

בעוד שנשים יכולות לשלב הרבה צבעים באקססוריז ובתכשיטים שלהם אצל גברים יש כמה צבעים ששולטים על התחום וחשוב להשאר באיזור הצבעים האלה. כך גם לא תייצרו התנגשות בין הלבוש לתכשיט. תכשיטי גברים יכולים להיות זהובים או כסופים או בגווני שחור, אפור, חום ובמצבים מסוימים גם כחול כהה.

אז אם לא ענדתם מעולם תכשיט, זה זמן מעולה להתחיל. בחרו לעצמכם משהו שתרגישו איתו בנוח ויגרום לכם להרגיש יפים, נחשקים ואלגנטיים. כך תוכלו גם אתם לחגוג את הכיף שבאקססוריז!

תכשיטי נשים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
צמיד טניס
3 טרנדים חמים לקיץ

 קיץ, עונה שבה הפוקוס עובר מהאאוטפיטים שאנחנו לובשים לאקססוריז. ההיגיון נורא פשוט – הקו המנחה בבחירת הבגדים בעונת הקיץ,