נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור שעון יד לנשים עם מפרק צר?

אישה עונדת שעון

כיום, שעונים הם כבר מזמן לא פריט שכל מטרתו להראות לנו את השעה.

שעונים מהווים אמירה אופנתית, חברתית, ואפילו מסייעת לנו לנהל את תחומי היום – יום כשמדובר בשעונים המכילים טכנולוגיה, דוגמת שעונים חכמים.

שעונים כפריטים אופנתיים הם הנפוצים ביותר כיום, והיחס אליהם הוא כיחס הניתן לתכשיטים – פריט חובה, לעתים אפילו מספר שעונים.

יחד עם העובדה כי שעונים הם פריטי חובה, לנשים רבות יש מפרק יד צר – דבר המקשה עליהן במציאת השעון המושלם עבורן.

ריכזנו עבורכם במאמר הבא את המידע והטיפים החשובים לבחירת שעון היד הנכון לנשים עם מפרק צר.

 

איך בוחרים את שעון היד המושלם באופן כללי?

לבחירת שעון יד מושלם, ללא קשר למפרק יד צר, ישנם מספר קריטריונים חשובים, כאשר העומד בראשם הוא התקציב. שעוני יד יכולים לעלות בטווח של כמה מאות שקלים לשעונים העשויים מחומרי גלם יחסית פשוטים (כגון קוורץ) לבין שעונים העשויים מזהב ומשובצים יהלומים המגיעים למאות אלפי שקלים.

 

בתור התחלה איזה שעון מחפשים?

ישנם שעונים רבים המיועדים למטרות רבות. החל משעוני ספורט – הבנויים לעמידות, עשויים מחומרים גמישים וחזקים ובעלי פיצ'רים רבים הנוגעים לעולם הספורט (מדידת קצב לב, GPS ועוד), ועד שעונים יוקרתיים יותר או פחות המשלימים מראה אופנתי כמו תכשיט.

 

גודל התצוגה

לנשים בעלות מפרק צר יתאים בדרך כלל שעון בעל תצוגה קטנה יותר. גודל הרצועה לרוב לא משנה מלבד העובדה שנדרשת התאמה לגודל המפרק, אך שעון בעל תצוגה גדולה עלול להיראות תלוש ומוגזם על יד קטנה. ישנם שעונים רבים היום בעלי תצוגה קטנה, כאשר ניתן אף לבחור את צורת התצוגה – עגול, מרובע ועוד.

 

רצועת השעון

ישנן אפשרויות רבות לרצועת שעון, כשהשיקול העיקרי נובע מהחומר ממנו עשויה הרצועה. לרוב, שעונים עדינים יותר יהיו בעלי רצועת עור או דמוית עור, או מרצועות ברזל דקות. רצועות מאסיביות מדי, אפילו אם צג השעון קטן, עלולות ליצור חוסר נוחות במפרק.

טיפ נוסף וחשוב – בעת רכישת השעון, יש לוודא כי המוכר בחנות מסדר את גודל השעון. לנשים בעלי מפרק צר קיימת החובה לוודא שגודל השעון מתאים להן, ולא לקנות באימפולסיביות.

 

לסיכום – בשביל השעון מסוים צריך למדוד

שעון יד לנשים דורש בחירה מושלמת. כשמדובר בשעון לנשים עם מפרק צר, הבחירה הופכת קשה במיוחד כיוון ששיקול השינוי של הרצועה והנוחות נוכח וחשוב מתמיד. על כן, הדרך הטובה ביותר לקנות את השעון המושלם, מלבד המלצות מחברות בעלות מפרק צר גם הן, הוא למדוד כמה פעמים שצריך.

ישנן חנויות רבות היום בשוק המוכרות שעונים – חנויות תכשיטים יוקרתיות, חנויות ייעודיות לתכשיטים ואף חנויות אינטרנטיות. על הקונה למדוד פיזית את השעון, לבקש מהמוכר להתאימו למפרק היד ולצאת כשהשעון המושלם בידיה.

 

תכשיטים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
צמיד טניס
3 טרנדים חמים לקיץ

 קיץ, עונה שבה הפוקוס עובר מהאאוטפיטים שאנחנו לובשים לאקססוריז. ההיגיון נורא פשוט – הקו המנחה בבחירת הבגדים בעונת הקיץ,