נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור עגילי יהלומים לבת הזוג

תכשיט יוקרתי

בין אם יום האהבה מתקרב, או יום השנה שלכם, ואתם מחפשים להעניק לבת הזוג מתנה מושלמת שתפיל אותה מהרגליים, אז יהלומים זו בהכרח הבחירה הנכונה.

חשוב להסביר שלא בהכרח חייב להעניק יהלום בתור הבטחת נישואין ובעצם מדובר באבן יוקרתית, שבעיקר מעבירה רגשות אהבה עמוקים וזה מה שהופך אותה למתנה המושלמת.

בבואנו לבחור תכשיטי יהלומים לבת הזוג שלנו חשוב לזכור מספר אלמנטים כדי שהרכישה תהיה מוצלחת. ראשית, אם לא מדובר ביהלום אירוסין, אז הבחירה הנכונה ביותר היא עגילי יהלומים. מדובר בתכשיט שמתאים לכל גיל ולכן ניתן להתאים אותו באופן מושלם. אבל איך נהיה בטוחים שעגילים הם הבחירה הנכונה ואיך נבחר?

 

לכבוד מה נרכוש עגילי יהלומים

עגילי יהלומים הם תכשיט נטרלי ביותר, אבל מאד מחמיא לכל אישה. לכן, לעומת טבעת או שרשרת, הם מהווים מתנה מושלמת שאי אפשר לטעות בה. נוכל לרכוש עגילים לכבוד יום הולדת, יום האהבה, יום נישואין ועוד. אבל, לפני שנרכוש חשוב לקחת בחשבון כמה דברים חשובים:

 

אישיות וטעם

ראשית, נתאים את העגילים לטעמה של בת הזוג. משמע, האם היא מעדיפה לרוב צורה מרובעת, עגולה, דומיננטית או צנועה יותר. כמו כן, נוכל לקחת בחשבון את המטרה לשמה היא מעדיפה לרוב לענוד תכשיטים – האם היא עונדת תכשיטים רק לעבודה, רק כשהיא יוצאת בערב, או תמיד – כך נוכל לדעת אם הרכישה שלנו באמת מותאמת למה שהיא אוהבת.

 

גיל

כאשר נבחר את העגילים עצמם, חשוב לזכור את גילה את האישה. בכל תקופה ישנם צווי אופנה מסוימים ולכן לא תמיד כל תכשיט מתאים לכל גיל (לדוגמא, פנינים לרוב מתאימים לשכבת הגיל הבוגרת יותר). לכן, נתאים יהלום לגיל – לרוב עגילים צמודות יותר לאישה צעירה ועגילים גדולות ודומיננטיות יותר לנשים מבוגרות. כמובן שלא מדובר על חוק שחקוק בסלע ויש לקחת בחשבון את אופייה וטעמה, כפי שכבר ציינו.

 

צבע

חשוב לדעת שניתן לרכוש יהלומים גם בצבעים, אבל מדובר ברכישה יקרה יותר. יחד עם זאת, אם בידינו תקציב גדול ונרצה להרשים מאד את בת הזוג נוכל לרכוש עגילי יהלומים בגוון ורדרד וזאת במידה והיא אוהבת צבעים ותענוד אותם. לחילופין, יהלום שקוף הוא תמיד בחירה קלאסית שמתאימה לכל לבוש.

 

איכות

לבסוף, חשוב לברר את איכות היהלום שאנחנו רוכשים. נוודא מהו הקראט, מידת הבהירות, החיתוך ועוד. כמו כן, חשוב לוודא שאנחנו רוכשים מחנות מורשית ואיכותית שניתן ליצור עמה קשר בקלות ואף לבצע מולה התאמות.

 

לסיכום

אם אנחנו מחפשים את המתנה המושלמת לבת הזוג ובכן אפשר להפסיק לחפש, כי עגילי יהלומים זו הבחירה המושלמת. עגילי יהלומים מתאימים לכל גיל, טעם ואופי. נוכל לבחור עגילים בצבעים, בשקיפות קלאסית ואפילו בסגנון צמוד או תלוי בהתאם למטרה.

חישוקים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
צמיד טניס
3 טרנדים חמים לקיץ

 קיץ, עונה שבה הפוקוס עובר מהאאוטפיטים שאנחנו לובשים לאקססוריז. ההיגיון נורא פשוט – הקו המנחה בבחירת הבגדים בעונת הקיץ,