נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תתאימו את העגילים בצורה המושלמת ללבוש שלכן?

אישה

עגילים הן תכשיט שמשדרג כל לוק של בגדים, אבל קודם כל הוא משדרג את מראה הפנים שלנו. העגילים יכולים להחמיא לצבע העיניים שלנו, להדגיש את מבנה הפנים, לעדן את הפנים או להפוך אותן לאלגנטיות, וגם להוסיף מראה יוקרתי, מגניב, קליל, או מתוחכם – הכל תלוי בתכשיט שתבחרו. וכמו כל תכשיט, הן פריט אופנתי לכל דבר ועניין – כמו שנרצה להתאים את הנעליים, את התיק, ואולי אפילו את האיפור לבגדים שלנו, כך נשתדל להתאים את העגילים למלתחה שלנו. אז אתן בטח שואלות איך עושים את זה בצורה המושלמת? אנחנו כאן בדיוק בשביל זה.

 

התאמות של צבעים

אם תרצו להקפיץ את הלוק, לשדר מראה מתוחכם, מרענן וחדשני – לכו על ניגודיות הצבעים, כלומר אם תבחרו בשמלה בהירה, תענדו עגילים כהים, ואם אתן בקטע של עגילים עדינים ובהירים, בחרו בפריט לבוש בולט ועם צבע דומיננטי. מצד שני, אם אתן בקטע של מראה סולידי, נקי וטבעי, השתדלו להתאים את צבע העגיל לצבע של הבגדים שאתן לובשות, לדוגמה עגילי פנינה לבנות עם שמלה לבנה, או עגילים כסופים עם סוודר גולף אפור. התאמה של צבעי עגילים לבגדים שתישאר תמיד עדכנית והיא מעידה אל אלגנטיות, היא עגילים זהובים עם בגדים בצבע כחול רויאל או שחור, וגם עגילים כסופים עם בגדים בהירים.

 

התאימו את מבנה העגיל למראה שלכן

ישנו מגוון רחב של סוגי עגילים – עגילי חישוק, עגילים צמודים, עגילים ארוכים, עגילים שנתלים על האוזן, וכן הלאה. נוסף לכך, ישנם עגילים בגדלים שונים, וגם בצורות שונות – עגילים עגולים, עגילים בצורת פרח, ועגילים בצורה משודרגות יותר. השתדלו להתאים בין הבגדים למבנה העגיל – שמלה חלקה שנשפכת על הגוף תשתלב מצוין עם עגילי חישוק גדולים, ואילו חליפה ומכנסיים תואמות עם הדפס בולט במיוחד, ילכו מעולה עם עגילי זהב צמודים ופשוטים. בקיצור – כמו בכל דבר – הכל עניין של איזונים. נוסף על כך, אם אתן רוצות ללבוש לוק אלגנטי, עגילים ארוכים יעזרו לכן בכך, ואם אתן רוצות להיות בעלות מראה "שובב" יותר, כדי לכן לענוד כמה עגילים על אותה אוזן, או אולי אפילו עגילים שונים בכל אוזן, אם אתן מהסוג האמיץ.

באתר הבא תוכלו למצוא את תכשיטי הזהב הכי טובים בישראל.

 

לא פחות חשוב – להתאים את העגילים גם למראה הפנים שלכן

הפנים שלנו הן חלק גדול מהמראה הכללי שלנו, וגם בבחירת הלבוש שלנו, יש לקחת בחשבון את האיפור, השיער וגם את העגילים. לדוגמה, אם תרצו להדגיש את הפנים שלכן במראה הכולל, בחרו בצבע שמלה שמחמיא לעיניים שלכן וגם בצבע עגיל שמשתלב עם סידורי הצבעים הללו. אם אתן בעלות מבנה פנים קצר יחסית, בחרו בעגילים בעלי צורה עגולה, ואם יש לכן פנים בצורה אליפסה, בחרו בעגילים מרובעים או משולשים שגם ידגישו את עצמות הלחיים שלכן. עגילי פנינה יחמיאו למראה פנים סמוק, ועגילים זהובים ישדרגו כל לוק עם פנים כהות או שזופות.
עגיל פנינה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
צמיד טניס
3 טרנדים חמים לקיץ

 קיץ, עונה שבה הפוקוס עובר מהאאוטפיטים שאנחנו לובשים לאקססוריז. ההיגיון נורא פשוט – הקו המנחה בבחירת הבגדים בעונת הקיץ,