נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבנות אתר בהיררכיה נכונה בהתאם לעסק

אתר עסקי

כאשר מדברים על ההיררכיה של האתר למעשה מתכוונים למבנה של האתר שלכם או לסדר שבו התוכן באתר שלכם מאורגן.

יצירת היררכיה נכונה לאתר שלכם תספק למשתמשים חווית גלישה טובה יותר ותקרין באופן חיובי על העסק שלכם.

בנוסף לכך, היררכיה נכונה היא אמצעי חיוני לקידום האתר שלכם במנועי חיפוש, דבר שימשוך לקוחות חדשים.

בין אם יש לכם חברת יעוץ משפט, מאפייה או מרכז ללימוד יוגה, בעת בניית אתרים לעסקים ישנם מספר שלבים בסיסיים אשר יבטיחו שתבנו אתר בעל היררכיה מתאימה לעסק שלכם.,

 

החליטו מה המטרה של האתר שלכם ואיזה תוכן יהיה בו

אומנם הקמה ותחזוקה של אתר אינטרנט הפכה להיות חלק אינטגרלי מניהול עסק אך למעשה קיימות סיבות רבות אשר מביאות בעלי עסקים להקים אתר. יש שרוצים למכור סחורה בחנות אינטרנטית, יש שרוצים לספק כתובת וטלפון ללקוחות חדשים ויש שרוצים לחזק את התדמית בקרב לקוחות קיימים. קביעת מטרות ברורות לאתר שלכם יאפשרו לכם לתכנן במדויק איזה תוכן ומידע האתר יספק. רק אחרי שיש בידכם את הרשימה המלאה של סוגי התכנים שהאתר יכיל תוכלו לעבור לשלב הבא של סידור נכון של התוכן.

 

זהו מהו מבנה בסיסי נכון של אתר

מרבית אתרי האינטרנט בנויים בצורה דומה: העמוד הראשי הוא דף הבית, זהו הדף שנמצא בראש ההיררכיה וניתן לדמות אותו למעין טרמינל או תחנה מרכזית ממנו הגולשים שלכם יכולים לנווט ולהגיע לדפי האינטרנט החשובים ביותר באתר. חשוב מאוד להגביל את מספר הקישורים בדף הבית שכן עמוד בית מבולגן עלול לבלבל את המשתמש. בכדי להגיע ליתר הדפים הגולש יוכל להיעזר בתפריט שמחלק את שאר התוכן לקטגוריות ותתי קטגוריות מתאימות. בנוסף, שתי דפי אינטרנט שתמיד יופיעו כקישור ישיר בדף הבית הם עמוד שמכיל פרטים אודות החברה ועמוד שמכיל פרטי יצירת קשר וכתובת.

 

בדקו איך האתר של המתחרה בנוי

כדי ליצור חווית גלישה טובה אצל המשתמש על הגולש להבין את ההיגיון שעומד מאחורי המבנה של האתר שלכם. במקרים רבים, כאשר הסדר של האתר שלכם דומה למבנים של אתרים אחרים שהמשתמש שלכם כבר מכיר אתם למעשה עומדים בציפיות של המשתמש שלכם ובכך מספקים לו חווית גלישה מוכרת ונעימה יותר. מסיבה זאת, אחרי שבחרתם את העמודים החשובים ביותר לעסק שלכם ואחרי שחילקתם את שאר התוכן שלכם לקטגוריות, כדאי להקדיש זמן ולבחון אתרי אינטרנט של עסקים מתחרים. המטרה כאן היא לא להעתיק את המבנה והסדר של אתרים קיימים אלא למצוא את המכנה המשותף בין כל האתרים המתחרים ולוודא שהאתר שלכם שותף להיגיון הזה.

בנייה נכונה של אתר יבטיח כי התוכן שתעלו ייחשף לקהל היעד הנכון. נוסף לכך גלישה באתר נוח ומסודר תיצור רושם חיובי למדי, תחזק את מעמדכם בקרב לקוחות קיימים ותמשוך לקוחות חדשים. מכאן שהיררכיה נכונה של אתר היא לא נושא שיש להמעיט בערכו, הקדישו זמן לאפיין את המבנה האופטימלי לאתר שלכם ובמקרה הצורך אל תהססו להתייעץ עם מומחים.

 

איש דיגיטל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל