נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך אחסון אתרים משפיע על קידום האתר שלך?

מסך

שירותי אחסון אתרים משפיעים במידה רבה על חוויית המשתמש באתר ועל תפקודו התקין.

המהירות בה ניתן לגלוש באתר והדברים עולים בו, הפונקציות השונות ושליפת המידע הם רק חלק מהפונקציות שמהירותן ואיכותן משתנה בהתאם לאיכות השרתים וחברת אחסון האתרים.

יחד עם התפקוד התקין של האתר, לאחסון אתרים יש השפעה לא מעטה על קידום האתר והופעתו בעת חיפוש במנועי החיפוש.

אז איך בעצם זה עובד ואיך נדע לבחור נכון?

 

אחסון אתרים והשפעתו על קידום האתר

בין אם אתם בשלב בניית האתר ובין אם אתם בעלי אתר מתפקד ופעיל אך עוד לא נעזרתם בשירותי אחסון אתרים – המאמר הבא הוא בשבילכם.

שירותים אלו קובעים ומשפיעים על חלק גדול מהתפקוד והתחזוקה של האתר שלכם, ואף יכולים להגביר את מספר הלקוחות והכניסות לאתר. אך קודם חשוב להבין קצת על אחסון אתרים.

 

שירות אחסון אתרים

אי פעם חשבתם לעצמם מה זה אחסון אתרים? למי שכן ולמי שלא – כדאי להתחיל מהבסיס. כל אתר לאחר בנייתו צריך להיות מאוחסן על שרת מסוים.
השרת יכול להיות קטן עד אפילו המחשב הביתי, וגדול עד רמת חוות שרתים ענקית. כך או כך, שירות האחסון מאפשר לכל המידע המוצג באתר להיות מאוחסן, מוגן ומתפקד לכל הגולשים.

השרתים כוללים אמצעים טכנולוגיים רבים, דוגמת מעבדים ורכיבי אחסון, ויושבים במקומות שונים בעולם ובארץ, בהתאם לצורך.

 

שירותי אחסון אתרים או קידום אתרים?

קידום אתרים הוא שיקול כלכלי ושיווקי חשוב בעת הקמת אתר. ניתן לחשוב כי אין קשר בין השרת (אחסון האתר) לבין קידומו, אך זוהי הנחה מוטעית. ישנן חברות ברחבי העולם המספקות שירותי אחסון שרתים המקדמים את האתר.

חברות אלו, מלבד יכולתן לספק במקצועיות קידום אתרים תוך סיפוק שירותי האחסון ההכרחיים, מספקות שרתים עליהן יושבות מספר חברות במקביל – וכך יורד המחיר לכל חברה לתשלום על שירותי האחסון והקידום.

 

איך שירותי האחסון משפיעים על קידום האתר

איכות השרת קובעת 2 היבטים עיקריים באתר ובמקומו במנוע החיפוש:

  1. המהירות והזמינות של החלקים, המידע והדפים השונים באתר קובעים את חוויית המשתמש ללקוחות הנכנסים ולגולשים.
  2. המהירות והזמינות של האתר יחד עם האבטחה ופרמטרים נוספים הם המשפיעים על קידום האתר – והופכים אותו למקום גבוה ובולט יותר ברשימה הנחשקת.

כך, חברות מנוסות ומקצועיות שזוהי מטרתן מסייעות לבעלי אתרים לנהל את תחום אחסון האתרים ביעילות, מקצועיות ובמחיר זול – דבר אשר פעמים רבות לא מתאפשר לבעל העסק בעצמו.

 

לסיכום

שירותי אחסון אתרים הם הכרחיים לכל בעל אתר אינטרנט. המהירות והזמינות קובעים פעמים רבות לא רק את הקלות שבה ניתן להתנייד ולהשתמש באתר, אלא בסוף האם הלקוח ישתמש בשירותי האתר וירכוש את המוצר או שיעבור לאתר הבא במנוע החיפוש.

 

מחשב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל