נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יונדאי איוניק או טויוטה קורולה – איזו היברידית משתלמת יותר

כלי רכב

ההתלבטות בין רכב יונדאי לרכב טויטה מהווה את מנת חלקם של נהגים רבים אשר מעוניינים לבצע רכישה של רכב היברידי וחסכוני. במדריך זה נציג בפניכם את הפרמטרים הבולטים של כל יצרן, כל שתוכלו לבחור את הרכב המשתלם ביותר בעבורכם.

 

יונדאי איוניק היברידית – הנמכרת בישראל

יצרנית הרכב יונדאי נחשבת מזה עשורים רבים כיצרנית הרכב המובילה בעולם, ולא בכדי. הדגם החדש של חברה – יודנאי יוניק נחשב לפורץ דרך, וזאת בשל מערכת הנעה היברידית אשר מנצלת את תנועת גלגלי הרכב עד למקסימום הן בזמן ירידה והן בזמן עלייה, ולכן מובטחת נהיגה אשר מבוססת על מנוע חשמלי וחסכוני במיוחד. צריכת הדלק של יונדאי יוניק היא חסכונית ומשום כך מדובר ברכישה משתלמת במיוחד בעבור נהגים אשר מעוניינים לרכוש רכב מתקדם וחסכוני, כמו גם כזה אשר מאובזר במערכות טכנולוגיה מהשורה הראשונה. ביחס לדגמים היברידיים דומים, יונדאי איוניק ייחודית בשל היותה חכמה ומתקדמת מבחינת אביזרי הבטיחות, כל זאת בזכות מערכת שיוט מתקדמת וכן מערכות בטיחות אשר מאפשרות לנהג לקבל שליטה מלאה ואף התרעות על מפגעים בדרך, כולל עצירה אקטיבית של הרכב בעת מצבי חירום ולקראת תאונה. מדובר ברכב קלאסי בעבור נהגים אשר מעוניינים לבצע רכישה של רכב משפחתי אמין, בטיחותי וחסכוני, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת הנוחות בשל תא מטען מרווח ותא נוסעים מרווח ונעים במיוחד.

 

טויוטה קורלה – דגם מתקדם אשר עתיד לשלוט בשוק בשנים הקרובות

ע"פ הערכות של מומחים בענף הרכב, טויוטה עתידה להפוך לאחת מיצרניות הרכב הגדולות ביותר בעולם מבחינת ייצור של רכבים היברידיים. הסיבה לכך נעוצה בראש ובאשונה בזכות הדגם ההיברידי של החברה, וזאת בשל העובדה כי מדובר ברכב אשר מאפשר לנהגים לקבל איזון מושלם בזמן הנהיגה בזכות מערכות הנעה חשמליות מהטובות בעולם. מדובר ברכב משפחתי אמין ושקט במיוחד בזמן הנסיעה, כמו גם מרווח יותר ביחס לרכב ההיברידי של חברת יונדאי. יתרה מכך, טויוטה פיתחה מערכות מתקדמות וראשונות מסוגן בתחום הבטיחות, ולכן הרכב ההיברידי של החברה זכה בפרסים רבים ואף עבר בהצלחה מבחני ריסוק מטעם מגזינים מובילים בענף הרכב. בנוסף, לא ניתן להתעלם מן העובדה כי טויוטה פריוס מנצחת מבחינת העיצוב, בשל עיצוב ייחודי אשר מבוסס על קווים נקיים וכן גל משתפל וחזית מתוחכמת. אולם, יש לקחת בחשבון כי מבחינת צריכת הדלק יונדאי איוניק מנצחת, אולם בפער קטן.

 

מתלבטים לגבי רכישת רכב היברידי? נציגי סוכנות ביג ליס כאן לרשותכם

סוכנות הרכב המובילה בישראל ביג ליס מאפשרת לכם לקבל את המענה המושלם לצורך רכישת רכב היברידי, בהתאמה אישית לצרכים ולמסגרת התקציב. לקבלת מידע נוסף אודות רכישת דגם טויוטה או יונדאי, היכנסו לאתר הרשמי של הסוכנות. לפרטים נוספים היכנסו לאתר: https://big-lease.co.il.

רכב חדש

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
3 סיבות לשכור רכב
3 סיבות לשכור רכב

בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בתחום השכרת הרכב. שכן, נהגים רבים ברחבי הארץ והעולם בוחרים להשתמש בתדירות גבוהה ברכבי

טרקטורון
איך בוחרים קסדת כביש?

המרכיב הבטיחותי חייב להיות השיקול המרכזי בעת בחירת קסדה. על פי הנתונים, קסדות מצילות חיים ומונעות נזק מוחי. לכן