תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים

הסיבות שלייקים באינסטגרם לא חשובים להעלאת עוקבים

בתחילתה של אינסטגרם הרושם הראשוני שלה היה כאפליקציה מהנה לילדים אך במהירות רבה מאפליקציה לילדים היא הפכה לכלי שיווק, מכירה, רשת ובניית קהל רציני עבור אנשים פרטיים ומותגים.

אינסטגרם היא אחת מאתרי הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בכוכב הלכת, עם למעלה מ- 200 מיליון חברים חודשיים פעילים שמשתפים 60 מיליון תמונות ו 1.6 מיליארד לייקים ביום.

על מנת שהמותג שלכם יחשב כיום באינטסגרם כמשהו אתם כפרופיל עסקי או אישי צריכים לדאוג לכך שכמות העוקבים שלכם תעלה.

ריכזנו לכם מדריך לאיך מעלים את כמות העוקבים בפרופיל ולמה דווקא לייקים הם לא בהכרח הסיבה החשובה להעלאת העוקבים.

הפיקו את המרב מכתובת האתר שלכם באינסטגרם-

מדובר בנדל"ן מוביל בפרופיל האינסטגרם שלכם. האם אתם באמת רוצים שהביוגרפיה שלך תקשר רק לדף הבית של האתר שלכם? לכן על מנת שהוא יהיה אפקטיבי שנה אותו לפחות דו-שבועי והשתמש בקישור הניתן ללחיצה בביו שלך כדי להעביר תנועה לתוכן החדש או הפופולרי ביותר שלך.

תכתבו תיאורים בפוסטים שאתם כותבים-

תמונה שווה אלף מילים, אך אינכם יכולים לדלג על המילים לחלוטין. נוכל לראות בנשיונל ג'יאוגרפיק שהם משתמשים בצורה נהדרת בסיפורי סיפורים לצד תמונות האינסטגרם שלהם כדי ליצור מעורבות ושיתוף. בעוד שמותגי המדיה המסורתיים צנחו כמו זבובים, נשיונל ג'יאוגרפיק שגשגה ברחבי הדיגיטל והפכה לאחד המותגים המובילים באינסטגרם, עם למעלה מ 50 מיליון עוקבים.

פיתוח סגנון אינסטגרם משלך

זה חלק מהטבע האנושי לרצות להשתלב, אבל באינסטגרם אתם רוצים להתבלט. מותג המשקאות ההודי Frooti פיתח סגנון תוכן כה ויזואלי וייחודי, שבכל רגע של הסתכלות ניתן לזהות באופן מיידי את הפוסטים הייחודיים שלהם ולקשר את זה למותג שלהם.

יצירתיות בכתיבת האשטגים

כשמדובר ברעיונות הכיתוב של אינסטגרם, אתם צריכים להסתכל מעבר למשמעות הליטרלית של המילה או המובנות מאליה שלה. בטח, תרצו להשתמש גם האשטאג שהוא מובן מאליו למה אתם מתכוונים, אבל תנסו לערבב את זה ולהשתמש באשטאג כדי לספר חלק מהסיפור שלכם. תהיו מצחיקים, אירונים או מקוממים – אבל פשוט אל תהיו משעממים.

היכנסו לשיווק משפיעים

בקרו בפרופילים של כל אדם שזיהיתם כמשפיע במרחב שלכם (לדוג' אדם שמשפיע על האנשים שאתם רוצים להגיע לפני) והפעילו את האופציה להתראות כדי לקבל הודעה בכל פעם שהוא משתף תוכן חדש. לאחר מכן תוכלו לקיים איתם קשר באופן קבוע ולהפוך לאחד האנשים או המותגים האהובים עליהם.

לסיכום ריכזנו לכם כל מיני שיטות להעלאת העוקבים שלא תלויה כלל בלייקים או בהעלאתם. וגם אם תבצעו קניית לייקים או תרצו שכמות הלייקים שלכם תעלה, חשוב שתדעו שעדיין הדבר לא יעזור לכם באופן ישיר להעלות את מספר העוקבים.

 

לוגו

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram