נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו שפות תכנות הכי חמות בשוק

אילו שפות תכנות הכי חמות בשוק

מאז שאתם זוכרים את עצמכם החלום שלכם היה להשתלב בעבודות שונות בתחום ההייטק? אם כך, אין ספק שאתם צריכים להשקיע בלימודים מעמיקים בתחום הזה, ואחד מהדברים שכדאי ללמוד אלה כמובן שפות תכנות שונות.

 כך תבחרו את שפות התכנות הנכונות לכם

אולי עד היום לא לגמרי הייתם מודעים לכך, אך ממש כפי שבכל תחום אחר של טכנולוגיה השינויים קורים מהר, כך קורה גם לגבי שפות התכנות. לכן זה בהחלט נכון לומר ששפות תכנות שאנשים למדו לפני עשרים שנים היום כבר בקושי רלוונטיות, אם כי עדיין יש קווים שדומים בין שפות התכנות השונות. לא מדובר על עניין אופנה אלא על עניין של מקצועיות וביקוש, מה שמסביר מדוע, עוד לפני שאתם נרשמים לחוויה כמו קורס אוטומציה, כדאי יהיה לבדוק איזה שפות תכנות אתם רוצים ללמוד. ניתן לראות שהיום השפות המובילות הן: JAVA, PYTHON, וגם c++. אומנם זה נכון שאתם יכולים להשקיע וללמוד את כל השפות גם יחד, אך רצוי להתחיל מאחת מהן, ללמוד אותה בצורה מעמיקה, לצבור בה ניסיון ואז לעבור לעוד שפות לימוד שיכולות לקדם אתכם בעולם ההייטק.

 

איפה כדאי ללמוד?

בין אם אתם רוצים לעשות היום קורס ספציפי שעוסק בשפת תכנות כזו או אחרת ובין אם אתם חושבים על לימודי סייבר כלליים, יש טעם לבדוק לאן אתם נרשמים. למרות שמדובר על תחומים שיש בהם ביקוש רב, זה ברור שלא בכל בית ספר החוויה שלכם תהיה לגמרי דומה ומעמיקה. זו הסיבה שבגללה כדאי לבדוק נתונים שונים אודות הלימודים והקורסים השונים, כמו לדוגמא: מה כולל הסילבוס? האם הלימודים נראים לכם מעניינים? מי מעביר את השיעורים? ואיזו תעודה תקבלו בסיום הקורס? כמו כן, כדאי גם לברר האם יש מבחני הסמכה שאתם צריכים לעשות כדי לקבל את התעודה הנחשקת, שכן ככל שיהיו לכם יותר פרטים אודות הלימודים כך תוכלו לבחור בקלות את מה שמתאים לכם.

האם תמצאו עבודה בתחום?

זה ברור שכל מי שלומד סייבר, אוטומציה או שפות תכנות שונות עושה זאת לא רק מתוך העניין אלא גם מתוך רצון עז למצוא עבודה בתחום. לכן אנחנו יכולים להבין מדוע גם אתם רוצים ללמוד כדי לסלול לעצמכם קריירה בענף הזה, מה שמחזיק אותנו לבחירת שפת התכנות שאותה תלמדו. אם תבחרו את שפת התכנות הכי מבוקשת שיש, הסיכוי שלכם למצוא עבודה בתחום יהיה הרבה יותר גדול. לכן יש טעם לתת על כך את הדעת ולראות שאתם בוחרים משהו שכולם מתעניינים בו. כמו כן, בבואכם לבחור את בית הספר שבו תלמדו, כדאי יהיה לבדוק האם שירות של מציאת עבודה ראשונה בענף הוא חלק ממש שמבטיחים למי שנרשם ללימודים, כי חבל לוותר על עזרה שכזו.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תבשיל
מה לומדים בקורס בישול?

האם אתם פודיז בנשמה?, אבל מרגישים שחסרים  לכם הכישורים בשביל לקחת את התשוקה שלכם לשלב הבא? או אולי אתם