נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פתיחת סתימות ביוב בעזרת ביובית

איש מקצוע

אם תחשבו על כך- מערכת הביוב למעשה מאפשרת לנו את קיום חיי השגרה התקינים שלנו, ולכן כל בעיה הקשורה אליה- עלולה להשפיע עלינו באופן ישיר. בעיות במערכת הביוב הן דחופות לרוב, ודורשות טיפול מידי. בעבר- בעת תקלה כלשהי במערכת הביוב היינו פונים ישירות לאינסטלטור, היות ולא היו אופציות רבות אחרות. אינסטלטורים יודעים לטפל ברוב הבעיות הנפוצות, אך לא בכולן. לעתים נדרש טיפול משמעותי יותר, שלא מתאפשר באמצעות ארגז הכלים המצומצם יחסית של האינסטלטור. במצבים של סתימות ביוב רציניות, בסתימות רציניות בבנייני מגורים, וכדומה- לעתים יש צורך בהזמנת ביובית. ביובית היא משאית המצוידת בציוד מתקדם לפתיחת סתימות ביוב, וזמינה תמיד מסביב לשעון.

 

סתימות ביוב רציניות

נכון הוא הדבר, שרוב סתימות הביוב הביתיות בהחלט יכולות להיפתר ע"י שרברב המגיע למקום עם ציוד העבודה שלו, אך לעתים אנו נתקלים גם במקרים אחרים. במטבחים תעשייתיים, בניינים גדולים, ומקומות נוספים שבהם מערכת הביוב מנקזת פסולת רבה- סתימות הביוב עלולות להיות קשוחות במיוחד. אלו בד"כ גם המקומות הדורשים טיפול מהיר ודחוף, כיוון שמדובר בעסקים כמו מסעדות או משרדים, ושהיית מי ביוב בחללים של מקומות אלו- עלולה לגרום להפסדים כלכליים רבים ופגיעה במוניטין לטווח הארוך. מסעדות ידועות כמועדות לפורענות, לא רק עקב תעבורת הפסולת הגבוהה בכיורי המטבח שלהן, אלא גם עקב פסולת הגיינית המושלכת לעתים תכופות לאסלות ע"י הלקוחות הבלתי ממושמעים. למזלם של בעלי העסקים השונים- ביובית זמינה בכל שעות היממה, וכדאי שנבין יותר לעומק את יתרונותיה.

 

למה ביובית?

כפי שכבר הבנתם- במצבים של סתימות רציניות, אינסטלטור הוא לא הכתובת. במצבים כאלו יש להזמין ביובית, שהיא משאית גדולה המצוידת בציוד מתקדם לפתיחת סתימות ביוב. הביובית מסוגלת לבצע שאיבת ביוב בלחץ גבוה מאוד, ולהעניק מענה לסתימות עקשניות במיוחד, וכמו כן היא מצוידת בסיב אופטי המאפשר לגלות סדקים ופיצוצים במערכת הביוב- ולהבין מה הדרך הטובה ביותר לטפל בעניין. בעלי עסקים רבים, הנתונים לסיכוי גבוה להיארעות של בעיות במערכת הביוב, נוהגים להזמין ביובית בדרך קבע בכל כמה חודשים, על מנת "להקדים תרופה למכה". שטיפת מערכת הביוב באופן תדיר בכל כמה חודשים- יפחית משמעותית את הסיכון לתקלות והפתעות לא נעימות, וזה דבר מבורך בבתי עסק דוגמת מסעדות, קניונים, ומקומות ציבוריים נוספים.

בעבר- הפתרון האידיאלי, וכנראה היחידי לפתרון של בעיות שונות במערכת הביוב- היה הזמנת אינסטלטור. כיום יש אופציה נוספת, יעילה, וזמינה מסביב לשעון- והיא משאית הביובית. ביובית מאפשרת פתיחת סתימות עקשניות במיוחד במערכת הביוב, כאלה שנוצרות לרוב בבניינים גדולים, קניונים, מסעדות, ומקומות ציבוריים נוספים. הזמינות הגבוהה של הביובית הופכת אותה לפתרון נוח מאוד עבור בעלי העסקים, ומאפשרת להם למנוע נזקים לטווח הארוך. הביובית מצוידת בציוד משוכלל, המאפשר לה לצלם את צינורות מערכת הביוב, לפתוח סתימות בלחץ גבוה, לשטוף את המערכת, ועוד.

צנרת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בלוג כללי
זבנג סקס
עוד חורף לבד? אפשר גם אחרת

החורף הגיע ואיתו מגיעות תחושות הבדידות הרגילות. אי אפשר שלא להרגיש את תחושת העצב הזו שמגיעה כשאין מישהו/י מיוחד/ת

מֵתוֹדוֹלוֹגִיָה
מה זה מתודולוגיה?

סטודנטים רבים מוצאים את עצמם לא פעם עומדים אל מול מרצה שמסביר להם באופן מעמיק אודות המרכיבים של העבודה

איפה עוד אפשר למצוא PVC
האם PVC הוא חומר מסוכן?

חומרים מכל הסוגים נמצאים סביבנו, מקיפים אותנו בבית, במקום העבודה, ברחוב ואפילו בסופר, כאשר לעיתים קרובות אנחנו לא יודעים

פפיון
איך להתאים עניבה לחליפה

החליפה המסורתית היא אחד מסגנונות הלבוש הנפוצים ביותר בארץ ובעולם. אירועים עסקיים, אירועים פרטיים, ערבי גאלה ומועדים נוספים גורמים